Hauras toive
Hauras toive
Herra, pelkään kuolemaa, en jaksa ja pelkään luovuttamista. Vahvista minua pelon hetkellä ja täytä sydämeni rauhalla. Anna voimaa jatkaa, vaikka pelkään ja epäilen. Luotan, että olet kanssani ja johdat minut vaikeuksista läpi. Kiitos, että et koskaan hylkää minua. Aamen.
Re: Hauras toive
Amen. Rukoilen sinulle tuota samaa.Heittäydy uskossa ja luottamuksessa Jeesuksen syliin. Hän oikeasti kuulee ja rakastaa sinua.
Muistako lapsena sellaisen luottamus leikin jossa piti luottaa takana olevaan, että ottaa kopin sinusta kun kaatuvat taaksepäin? Jeesukseen voit luottaa ja uskoa, että Hän ottaa sinusta kopin. Nyt tilanne näyttää ehkä mahdottomalta, mutta Jumala on muuttamassa elämääsi ja jotain uutta on tulossa.
Amen
Muistako lapsena sellaisen luottamus leikin jossa piti luottaa takana olevaan, että ottaa kopin sinusta kun kaatuvat taaksepäin? Jeesukseen voit luottaa ja uskoa, että Hän ottaa sinusta kopin. Nyt tilanne näyttää ehkä mahdottomalta, mutta Jumala on muuttamassa elämääsi ja jotain uutta on tulossa.
Amen
Olen kokenut kuoleman silloin kun oli uniapneakohtaus, yli vuosi sitten. Haluan kertoa Roopelle tästä. En ole koskaan kokenut mitään pelottavampaa. Havahduin siihen että olin aivan pimeässä. Oli pilkkopimeää, ei minkäänlaista valon pilkahdusta.
Katselin ja yritin saada selville mitä tämä on. Sitten aloin nähdä piuienen valon n. 20 metrin päästä ja menin lähemmäksi. Siis leijuin jotenkin, en kävellyt. Valo suureni sitä mukaa kun lähestyin. Lähestyessäni näin itseni makaavan selälläni ja Jeesuksen kumartuneena vierellläni . Jeesuksen kädet olivat rintakehäni päällä.
Tämän nähtyäni olin taas sisällä itsessäni. Kiittelin kovasti Jeesusta että sain mahdollisuuden jatkaa vielä elämää, vaikka elämäni on ollut lapsuudesta lähtien rakkaudetonta, kovaa, täynnä vastoinkäymistä, muuttoja, hyväksikäyttöä, petetyksi tulemista, kiusaamista, rikkinäisyyttä, menetystä, kuolemaa, yksinäisyyttä. Siis elämäni on ollut todella, todella vaikeaa. Mutta Herra Jeesus voi käyttää ja kääntää ne voitoksi. Minä lupaan Sinulle että jos saan lottovoiton maksan kaikki velkasi pois. Olen itsekin velkaantunut ja aloitin työt uudelleen jotta pystyn lyhentämään velkojani. Kaikki on kallistunut, pieni eläke ei riitä.
Meillä on toivoa niin kauan kuin elämme. Odotan vieläkin että Herra Jeesus antaa parempia päiviä ja aikoja ja laittaa saatanan korvaamaan minulle moninkertaisesti kaiken pahan jonka se on aiheuttanut minulle.
Tänä aamuna heräsin siihen että näin kuvan mihestä joka oli pukeeutunut valkoiseen "ristiretkeläis" hihalliseen pitkään pukuun. Hänellä oli olkapäille ulottuvat pitkät mustat suorat hiukset. Runtakehän ja vyötärön ympäri kulki mustia nauhoja. Hän katsoi minua. tunnelma ei ollut paha, pelästyin taas niin kuin aina kun näen jotain. Tämä vaatetus toi mieleen ristiretkeläiset. Liittyyköhän yämä sinuun jotenkin?
Katselin ja yritin saada selville mitä tämä on. Sitten aloin nähdä piuienen valon n. 20 metrin päästä ja menin lähemmäksi. Siis leijuin jotenkin, en kävellyt. Valo suureni sitä mukaa kun lähestyin. Lähestyessäni näin itseni makaavan selälläni ja Jeesuksen kumartuneena vierellläni . Jeesuksen kädet olivat rintakehäni päällä.
Tämän nähtyäni olin taas sisällä itsessäni. Kiittelin kovasti Jeesusta että sain mahdollisuuden jatkaa vielä elämää, vaikka elämäni on ollut lapsuudesta lähtien rakkaudetonta, kovaa, täynnä vastoinkäymistä, muuttoja, hyväksikäyttöä, petetyksi tulemista, kiusaamista, rikkinäisyyttä, menetystä, kuolemaa, yksinäisyyttä. Siis elämäni on ollut todella, todella vaikeaa. Mutta Herra Jeesus voi käyttää ja kääntää ne voitoksi. Minä lupaan Sinulle että jos saan lottovoiton maksan kaikki velkasi pois. Olen itsekin velkaantunut ja aloitin työt uudelleen jotta pystyn lyhentämään velkojani. Kaikki on kallistunut, pieni eläke ei riitä.
Meillä on toivoa niin kauan kuin elämme. Odotan vieläkin että Herra Jeesus antaa parempia päiviä ja aikoja ja laittaa saatanan korvaamaan minulle moninkertaisesti kaiken pahan jonka se on aiheuttanut minulle.
Tänä aamuna heräsin siihen että näin kuvan mihestä joka oli pukeeutunut valkoiseen "ristiretkeläis" hihalliseen pitkään pukuun. Hänellä oli olkapäille ulottuvat pitkät mustat suorat hiukset. Runtakehän ja vyötärön ympäri kulki mustia nauhoja. Hän katsoi minua. tunnelma ei ollut paha, pelästyin taas niin kuin aina kun näen jotain. Tämä vaatetus toi mieleen ristiretkeläiset. Liittyyköhän yämä sinuun jotenkin?
Aamen! Jeesus on kanssasi Roope83. Rukoilen, että alat tuntemaan hänet henkilökohtaisesti ja saat voiman lukea sanaa. Vihollisen täytyy väistyä elämästäsi. Aamen!
Hauras toive! Wau, valoa alkaa näkyä tunnelin läpi käyneelle. Kevättä kohti ollaan menossa. Aloita jokainen päiväsi luottaen siihen, että Jeesus varmasti meistä jokaisen hoitaa perille taivaskotiin. Mutta matkamme ovat niin erilaisia. Emme tiedä kenenkään alhoista ja pimeyden rämeiköistä, niitä ei aina halua muistellakaan, kun on ne taakseen jättänyt. Ja niin onkin parempi, joka valkeudessa vaeltaa, se ei eksy, eikä menneitä muistele. Välillä tämä elämä on aikamoista räpiköintiä, mutta valoa kohti 

Kiitos kun jaoit kokemuksen kanssani. Koskettava kokemus. Minulle olisi sisäisen rauhan ja elämän ilon löytyminen suurin toive. Velka taakka pienenee ja vuosi on vielä jotenkin selvittävä. Toivon ja rukoilen että löytäisin uuden työpailan missä voisin hengittää. Loppuvuosi ja tämä alkuvuosi on todella raskas. Tuntuu että maailma on vasta sitten tyytyväinen kun minut on riisuttu viimeisistä vaatteistakin, heitetty ojaan, ruoskittu, imetty viimeinen hyöty ja mitä irti saatu. Sittenkö ympäröivä maailma on saanut tahtomansa. Tiedän että maailmassa on ihmisiä todella hädissään ja jotenkin ihmisten kunnioitus toisia kohtaan on katoamassa.Marie kirjoitti: ↑09 Tammi 2025, 07:40 Olen kokenut kuoleman silloin kun oli uniapneakohtaus, yli vuosi sitten. Haluan kertoa Roopelle tästä. En ole koskaan kokenut mitään pelottavampaa. Havahduin siihen että olin aivan pimeässä. Oli pilkkopimeää, ei minkäänlaista valon pilkahdusta.
Rukoilen että saisin joskus rauhan, rakastaa, olla rakastettu. Olla omassa pienessä pesässä omien rakkaiden kanssa piilossa tästä maailmasta. Materiaa en kaipaa, ainoastaan vapautta paineista selviytyä