OLET ARVOKAS HELMI

Tuija

OLET ARVOKAS HELMI

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Jeesus miten puhutkaan Rakkaudella tänään ja tässä hetkessä. Saan tänään jakaa teille todistusta Jumalan työstä elämässäni. Hän on vahvistava työni.Joulu aattona iso varpaani turposi niin etten saanut kenkiä jalkaan. Jari soitti Porvoon Tallikirkolta ja kutsui meidät uudenvuoden kokouksen, ottamaan vastaan tulevaa 2025 vuotta. Kiitin ja ilmoitin että en tiennyt päästäänkö tuon varpaan vuoksi?
Rukoilin ja vein asian Herran puoleen.🙏 Varvas alkoi parata ja turvotus laskea heti kun Jari soitti. Sanoin Herralle sydämessä ja siinä hetkessä, jos on tarkoitus että mennään, niin varvas paranee. Tuon sanottua Herralle, tunsin kuinka varpaassa tapahtui jotain. Turvotus alkoi laskeutua siitä hetkestä. 🙏
Pääsimme Tallikirkolle ja olin kiitollinen Jumalalle. Uuden vuoden aatto iltana Hannu veli halusi rukoilla puolestani, siinä rukoillessa näki minut pellolla noukkimassa kukkia ja jo aiemmin olin saanut kahdesti näyt pelloista. Kuollut pelto joka muuttui kukka loistoon kun siihen astuin. Pelto jossa iloisesti juoksin Jeesuksen kanssa ja nyt niitä kukkia pellosta noukin. Hannu ilmoitti, että teet tärkeää Jumalan työtä, pysy siinä missä nyt olet. Hänkin ihmetteli tuota näkyä ja noita kahta aiempaa joista hänelle siinä kerroin.

Sain ymmärryksen noihin kolmeen näkyyn. 1. Aloitin hengellisen työn noissa kuolleissa pelloissa. 2. Tein työtä iloiten Jeesuksen kanssa. 3. On aika kerätä niiden sato.

Nuo "kukat" ovat ihmisiä, Jumalan lapsia, ja pellot on maailma.

Jes.40:6-8

Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:
Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.
Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

Muistin tuosta aattoillasta myös nuoren naisen jonka kanssa juttelin. Muistui mieleen illalla nuo hänen sanat jotka pari kolme kertaa minulle sanoi: " Olet arvokas helmi."

Aloin illalla noita sanoja miettiä ja tuota helmeä. Mitä Raamattu sanoo siitä ja voi mitä löysin! Sydämeni hyppi ilosta ilmaan!! 🙌🙌

Matt.13: 37. Niin hän vastasi ja sanoi: "Hyvän siemenen kylväjä on Ihmisen Poika.

38. Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset.

39. Vihamies, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit.

40. Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa.

41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,

42. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

43. Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon.

44. Taivasten valtakunta on peltoon kätketyn aarteen kaltainen, jonka mies löysi ja kätki; ja siitä iloissaan hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen pellon.

45. Vielä taivasten valtakunta on kuin kauppias, joka etsi kalliita helmiä,

46. ja löydettyään yhden kallisarvoisen helmen hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen.

Amen.

Taivaassa meillä on rikas isäntä, joka on ostanut kalliilla verellään meidät omakseen. Halleluja!

Saan ja saamme olla tuo helmi, joka HUOM.! löytyi tuolta pellosta!

Siis pellosta jossa sitten saamme tehdä hengellistä työtämme, jokainen omalla sarallaan.

Tänään kun heräsin ja rukoilin, sen päätteeksi Herra ojensi eteeni kauniin, auenneen kukan!

Näöltään tuo kukka oli kuin kiinanruusu, joku sen näköinen.

Kiitos Jumala, Kiitos Jeesus! Kuinka Sinua rakastankaan, vaikka tiedän pieneksi tämän ihmis rakkauden Sinun Taivaalliseen Rakkauteen nähden, minua ja meitä kohtaan.

Johdata ja ohjaa meitä. Tuo eteemme nuo pellot jotka tarvitsee työmiestä. Olkoon tuo työ meille kaikille iloa tuova, niin kuin olen saanut kanssasi kokea.

Amen

https://raamattuajassamme.fi/aarre-ja-helmi/

Pyhän kosketus https://youtu.be/kuKQags0cIw?si=gepqpmjCwk-eS8c9

Amen!!! 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙏👑

https://sinettisormus.blogspot.com/2025 ... i.html?m=0
AOAOAOAOAO
Site Admin

Re: OLET ARVOKAS HELMI

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Nuo "kukat" ovat ihmisiä, Jumalan lapsia.

Jes.40:6-8

Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:
Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.
Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuija

Amen, rakas veli, olet oikeassa ja tuo pelto on maailma.
Tein tuon tärkeän lisäyksen blogiin. Piti se jo aiemmin lisätä, mutta jäi vielä tekemättä tässä touhutessa.
Tuija

:roll: Ps. Korjailin hieman tuota tekstiä
Vastaa Viestiin