Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Sanna
Site Admin

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Miksi uskovien palstalla on rokotemyönteinen ketju kun media on jo todennut k.rokotteen johtaneen kuolemiin?

Esitän ylläpidolle ketjun poistoa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, kaikilla on tietenkih oikeus mielipiteeseensä, mutta ihmettelin myös että miksi tämä ketju on täällä Lopunajoissa, voisi ainakin siirtää tämän pois täältä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sanna
Site Admin

Muu keskustelu osio vois olla hyvä. Näin se olisi selkeästi linjattu pois Raamattu aiheista ynnämuista. Sitähän voi vierittää kyllä alaspäin tuossa päävalikossa että on selkeästi erillään.

Tasa-arvon vuoksi sinne voisi siirtää kaikki rokotus keskustelut ja vastaavat muut keskustelut jotka ei kuulu minnekkään. Keskustelu ja ennenkaikkea lukeminen omalla vastuulla.

Tietokilpailun voisi kanssa jäsentää jonkin otsikon alle kun nyt "tukkii" palstan asiat osio. Olisi myös helpompi selata vanhoja, kun kerran visailuja on siunaantunut noin paljon.

Aivoriihenä visailuihin "knoppi" tiedon sijaan, ainakin itse kaipailisin kysymyksiä siitä, mitä Raamattu opettaa. Toki nehän varmaan on helpompia sitten vastailla mutta eiköhän Rutger kattavalla tietotaidollaan jotain keksi 👍
Viimeksi muokannut Sanna, 20 Marras 2024, 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Sanna.
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

En vastusta tietokilpailujen siirtoa toisaalle.
Jos Eero siirrät (koska muistat suorilta mistä pollit aktivoidaan) niin muista aktivoida ne myös uudessa sijainnissa.
On totta, että kisat täyttää porinapaikan. Voisiko olla kisoille ihan oma topsu?
Kisat ovat knoppitietoa siksi, että niihin on ihmisten tietämä tunnettu oikea vastaus. Mitä Raamattu opettaa on yksilön henk.koht tulkinta. Yritän ajan saatossa keksiä fiksumpia kysymyksiä.

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että kirjoitellaan hihaan otettavista kunhan molemmat kannat saavat tulla julki.
Keskustelun sijainti on makuasia.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Sanna
Site Admin

Rutger kirjoitti: 20 Marras 2024, 12:42 On totta, että kisat täyttää porinapaikan. Voisiko olla kisoille ihan oma topsu?
Tätä mietin. Se mahdollistaisi saman katon alle laajennuksen, jos haluaa laajentaa visoja yms.
Rutger kirjoitti: 20 Marras 2024, 12:42 Kisat ovat knoppitietoa siksi, että niihin on ihmisten tietämä tunnettu oikea vastaus. Mitä Raamattu opettaa on yksilön henk.koht tulkinta. Yritän ajan saatossa keksiä fiksumpia kysymyksiä.
Kommentti ei ollut tarkoitus olla moite. Ja hyvä tuo pointti, että opettaa eri ihmisille eri asioita. Toisaalta tuossa ehdottamassani on riskinsä, että menee taisteluksi näkemyseroista. Kysymykset ovat olleet hyviä.

Eero
Viesti:

Shalom!

Joo, aloitin nyt siirtämällä tämän tänne muihin keskusteluihin. Teen noille tietokilpailuille oman osionsa kunhan lonkkani muistaa miten se tehtiin.

Mun mielestä kilpailut ovat olleet hyviä juuri noin, tasapuolisia kaikkia kohtaan ja Rutgerilla oli hyvät perustelut kysymysten laadulle.

Olisko ”Visailut” hyvä nimi osiolle?

Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Ois
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

👍

Vastaa Viestiin