Vakava sanoma
Re: Vakava sanoma
ja tuomiot täytyy tulla. ei Jumala valhettele. tänäänkin tapasin pariskunnan, jossa toinen nainen odotti lasta ja hänen miehensä oli nainen. aivan kamalaa katseltavaa. ja kuinka paljon näitä tällasia tapauksia suomessa onkaan.
Valitettavasti Suomen synti taakka on jo niin iso, että uskon tuon ojennuspaikan hyvinkin tulevan ja vaikka rukoilemme, että Jumala olisi meille armollinen, mitä se hyödyttäisi tätä syntistä kansaa, he eivät edes usko tuohon armoon. Meitä on vain vähän jotka uskomme Jumalan armotyöskentelyyn. Synti taakka vain kasvaisi. On ehkä aika ojentaa kansaa, että se nöyränä palaisi Jumalansa luokse, ja alkaisi taas oikeasti etsiä Häntä. Jumala, tapahtukoon siis sinun tahtosi!

- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Tässä se just tulee! Tämä on jokaisen juamalttoman komapastuskivi. Syytetään Jumalaa kaikesta julmuudesta, eikä nähdä että pelkkä olemassaolomme on jo Jumalana armoa ja ME OLEMME HYLJÄNNEET JUMALAN, ei Jumala meitä. Jumalattomat eivät ymmärrä että he itse aiheuttavat kaiken itse itselleen, tekemällä tätä kaikkea mistä ollaan juuri puhuttul. Se johtaa Jumalan etäääntyvän entisestään ja saa aikaan vielä vähemmän siunauksellisuutta. On siis turha kuvitella että Jumala olisi kanssamme, jos kansa sylkee Jumalan sanan sivuille ja heittää sen olan yli, pitää Jeesusta halpana ja kaikkea mitä meillä on, se on omin käsin hankittu, eikä siihen hyvään ole koskaan Jumala tarvittu.Sinettisormus kirjoitti:...vaikka rukoilemme, että Jumala olisi meille armollinen, mitä se hyödyttäisi tätä syntistä kansaa, he eivät edes usko tuohon armoon....
Jos tällaiseen tilanteeseen Jumala palkitsisi tällaista kansaa vielä suuremmilla siunauksilla, niin sehän olisi kuin syntiroihuun heitettäisiin syntibensaa.
Mulla on aina ollut sellainen sanonta näissä tilanteissa että: kuinka monta ihmistä on kääntynyt Jumalan puoleen vaurautensa, terveytensä, onnellisuutensa ja hyvinvointinsa vuoksi, kiittäsen Jumalaa siitä? Sillä sairaudet, puute, kärsimykset ja sota, ovat lähestyvän Jumalan varjo.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Niinpä. Olisi aika huvittava tilanne, jos tuhlaajapoikakin olisi kaukaisilla mailla alkanut syyttää isäänsä siitä että oli ahdingossa. Tai jos rikoksiin erehtynyt poikanen syyttäisi vanhempiaan siitä etteivät he kahlinneet häntä omaan sänkyyn.jarmo kirjoitti:Syytetään Jumalaa kaikesta julmuudesta, eikä nähdä että pelkkä olemassaolomme on jo Jumalana armoa ja ME OLEMME HYLJÄNNEET JUMALAN, ei Jumala meitä.
Nimimerkin ”Tarkkailija” 28.6.2015 näkemä näky
"Kävelin koirani kanssa ulkona, kun sain tämän näyn. Venäjän miehityksen aikana asuinalueet käydään läpi. Asukkaat viedään "toimistolle" tekemään selkoa itsestään. Jonkin ajan päästä päätetään, mitä itse kullekin tapahtuu. Toisia viedään Venäjälle, toisia teloitetaan ja toiset päästetään vapaaksi.
Näin tässä näyssä, kuinka ulkona oli liikkumiskielto ja jotka uhkasivat sitä, tulivat ammutuiksi riippumatta siitä, olivatko lapsia, naisia vai miehiä. Sitten näin kuinka kuorma-autoilla käytiin hakemassa ihmisiä kodeistaan.
Lisäksi samana päivänä näin näyn siitä, että Venäjän miehitys tapahtui hyvinkin helposti Venäjältä. Suomalaiset olivat aluksi ennen miehitystä erittäin itsevarmoja, mutta kun miehitys oli tapahtunut, ihmiset ikään kuin alistuivat, että niin tapahtui ja olivat erittäin masentuneita."
Kopioitu pihon sivulta. Jos monet menehtyvät kun venäjä miehittää suomen, niin tää näky voisi hyvinkin olla Herralta.
"Kävelin koirani kanssa ulkona, kun sain tämän näyn. Venäjän miehityksen aikana asuinalueet käydään läpi. Asukkaat viedään "toimistolle" tekemään selkoa itsestään. Jonkin ajan päästä päätetään, mitä itse kullekin tapahtuu. Toisia viedään Venäjälle, toisia teloitetaan ja toiset päästetään vapaaksi.
Näin tässä näyssä, kuinka ulkona oli liikkumiskielto ja jotka uhkasivat sitä, tulivat ammutuiksi riippumatta siitä, olivatko lapsia, naisia vai miehiä. Sitten näin kuinka kuorma-autoilla käytiin hakemassa ihmisiä kodeistaan.
Lisäksi samana päivänä näin näyn siitä, että Venäjän miehitys tapahtui hyvinkin helposti Venäjältä. Suomalaiset olivat aluksi ennen miehitystä erittäin itsevarmoja, mutta kun miehitys oli tapahtunut, ihmiset ikään kuin alistuivat, että niin tapahtui ja olivat erittäin masentuneita."
Kopioitu pihon sivulta. Jos monet menehtyvät kun venäjä miehittää suomen, niin tää näky voisi hyvinkin olla Herralta.
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Pihon sivuilla on unia ja ilmestyksiä jotka voivat hyvinin olla Jumalalta. Siellä on myös paljon keskenään ristiriitaisa unia, "profetioita" jne.
Lisäksi vielä Pihon omat "profeetalliset" kirjoitukset, mitä tulevaisuudessa "tapahtuu". Viimeisimpänä 20 tulevan tapahtuman lista, ilman mitään selityksiä, kunhan vain on kirjoitettu.
Käykää katsomassa ja arvioimassa vaikka tuo Pihon lista.
Lisäksi vielä Pihon omat "profeetalliset" kirjoitukset, mitä tulevaisuudessa "tapahtuu". Viimeisimpänä 20 tulevan tapahtuman lista, ilman mitään selityksiä, kunhan vain on kirjoitettu.
Käykää katsomassa ja arvioimassa vaikka tuo Pihon lista.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Joo, mä oon kauhistellu sitä, koska se on ristiriidassa melkeen kaiken kanssa mitä luotettavimmilta tahoilta on tullut. Se on täynnä Pihon omaa menestysteologiaa, joka keskittyy hänen omiin innoituksiinsa johtajuudestaan jne.AOAOAOAOAO kirjoitti:...Pihon omat "profeetalliset" kirjoitukset, mitä tulevaisuudessa "tapahtuu". Viimeisimpänä 20 tulevan tapahtuman lista, ilman mitään selityksiä, kunhan vain on kirjoitettu...
Olen joskus käynyt lyhyitä keskusteluja hänen kanssaan, ihan henkilökohtaisesti maililla mutta ne ovat kyllä olleet varsin yksoikoisia. Hän näkee itsensä suurena tulavaisuuden johtajana ja profeettana. Se on hirvittävän surullista, koska silloinhan hän itse nostaa itsensä sellaiseen asemaan. Se on kaikkea sitä minun ymmärtämää sanaa vastaan, joka sanoo että alentakaa itsenne, niin teidät ylennetään.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Mä olen käynyt läpi noita sanomia, kysellyt jatkuvasti Herralta, onko tää kaikki mun oman pään tuotosta.
Tässä kielillä puhuen rukoilin ja kyselin asioista, mitä olen epäillyt että onko ne vain itsestäni.
Ensin kysyin onko nää sanomat Häneltä. Tuli vastaus; puhu, puhu, puhu. Tuomiot ovat tulossa.
Sitten kysyin bunkkerista. Olisin jättänyt sen tuosta sanomasta pois, mutta koin että se pitää kirjoittaa.
Tuli vastaus: He ovat pelkureita. Pelastavat oman nahkansa.
Sanoin, en pysty kuvittelemaan tätä maata sotatantereena.
Tuli vastaus: Tulet näkemään tämän maan pommituksen jäljiltä, tulet näkemään.
Ja lopuksi "Voi Suomi-rukkaa. Minä itken teitä, teidän kohtaloanne.
En voi sallia tätä syntielämää enempää.
Tehkää työtä Minun omani. Minä varustan teidät.
Tässä kielillä puhuen rukoilin ja kyselin asioista, mitä olen epäillyt että onko ne vain itsestäni.
Ensin kysyin onko nää sanomat Häneltä. Tuli vastaus; puhu, puhu, puhu. Tuomiot ovat tulossa.
Sitten kysyin bunkkerista. Olisin jättänyt sen tuosta sanomasta pois, mutta koin että se pitää kirjoittaa.
Tuli vastaus: He ovat pelkureita. Pelastavat oman nahkansa.
Sanoin, en pysty kuvittelemaan tätä maata sotatantereena.
Tuli vastaus: Tulet näkemään tämän maan pommituksen jäljiltä, tulet näkemään.
Ja lopuksi "Voi Suomi-rukkaa. Minä itken teitä, teidän kohtaloanne.
En voi sallia tätä syntielämää enempää.
Tehkää työtä Minun omani. Minä varustan teidät.
VainYksinJeesus, tuolla ylhäällä laittoi tämän linkin, jossa Viktor Klimenko Profetoi:
... minä sain sen juuri kuunneltua, ja TOTISESTI, minä sanon ja suosittelen myös, KUUNNELKAA SE EHDOTTOMASTI!
Ihmettelin aamulla miksi näin näkykuvan tuolta Youtubestam mutta tuo on varmaankin vastaus, KUUNNELKAA!!!
Tuo Viktorin pojan kertoma profetia eroaa tuosta sanomasta minkä ite sain. Siksi ei ehkä kannata levitellä näitä mun saamia sanomia, ennenkuin se on vahvistettu, että joka sana on Herrasta.
NÄKY SUOMELLE/SUOMEN KOHTALO tekstitys oikein 18. 6 2015 txt
Myös tämä on hyvin ajankohtainen.
Myös tämä on hyvin ajankohtainen.
EN VOI ENÄÄ VAIETA
Ollessaan perheensä kanssa lomamatkalla Lausannessa, Sveitsissä 1979 Viktor Klimenko, joka ei tuolloin vielä ollut uskossa, sai todistaa kummallista tapahtumaa. Lapset oli laitettu jo nukkumaan. Yhtäkkiä Klimenko kuulee viereiseen huoneeseen neljä ja puoli vuotiaan poikansa Aban huudon: "Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan!". Klimenko kiiruhti katsomaan mistä mekkala johtui. Poika, joka oli kuin puoliunessa, alkoi kuvailla näkemäänsä eriskummallista unta. Jostain syystä Klimenko kirjoitti kaiken ylös ja kuvaili kummalista keskustelua.
9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi
Aba näki unen.
Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja
minä! Siellä oli korkeat muurit ja muurilla koreita torneja, eikä sinne voi kiivetä.
(Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset
taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja suomalaiset?) Ei kun,
kato kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä". Ja taistelivat
kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä
ja norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset on
kovempia. Ruotsalaiset kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn.
Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) Se oli pilven päällä ja se tuli sieltä alas
ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti.Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset
ja kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei, kun venäläiset tulivat tänne
taistelemaan norjalaisia vastaan. Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.
Nyt mä haluan katsoa lisää unta.
(Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää.
Hetken kuluttua herätin hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi
puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko tapahtunut jotain uutta?)
Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi,
vaikka sä ootkin venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua nähdä
tätä typerää unta. Mä haluan nukkumaan nyt.
Hyvää yötä isi kulta.
(Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. Kesäkuuta 1980,
eli melko tarkalleen vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)
Klimenkon mielestä oli hyvin erikoista, että vajaa viisivuotias poika, joka ei tiennyt sen enempää maantiedosta kuin maailmanpolitiikastakaan, osasi kuvailla tällaisia tapahtumia niin toden tuntuisesti.
Klimenko puhui palavasti poikansa näystä hengellisissä tilaisuuksissa. Vuonna 1985 hän julkaisi profetian ensimmäistä kertaa kirjassa En voi enää vaieta. Vastaanotto ei ollut, päin vastoin kuin Klimenko odotti, järin innostunutta. Klimenko koki joutuvansa enemmän tai vähemmän väärämieliseksi kokemansa kritiikin kohteeksi. Ja kun "omat koirat purivat" kasakka puolustautui sitäkin kiivaammin. Hän uskoi vankkumattomasti saaneensa tehtäväksi välittää varoituksen Suomen kansalle. Aikaa oli hyvin vähän. Vastatuulesta huolimatta hän seisoi profetian takana.
...mutta kuunnelkaa videolta lisää.... https://youtu.be/D6Aqz7RMzyE
Ollessaan perheensä kanssa lomamatkalla Lausannessa, Sveitsissä 1979 Viktor Klimenko, joka ei tuolloin vielä ollut uskossa, sai todistaa kummallista tapahtumaa. Lapset oli laitettu jo nukkumaan. Yhtäkkiä Klimenko kuulee viereiseen huoneeseen neljä ja puoli vuotiaan poikansa Aban huudon: "Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan!". Klimenko kiiruhti katsomaan mistä mekkala johtui. Poika, joka oli kuin puoliunessa, alkoi kuvailla näkemäänsä eriskummallista unta. Jostain syystä Klimenko kirjoitti kaiken ylös ja kuvaili kummalista keskustelua.
9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi
Aba näki unen.
Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja
minä! Siellä oli korkeat muurit ja muurilla koreita torneja, eikä sinne voi kiivetä.
(Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset
taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja suomalaiset?) Ei kun,
kato kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä". Ja taistelivat
kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä
ja norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset on
kovempia. Ruotsalaiset kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn.
Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) Se oli pilven päällä ja se tuli sieltä alas
ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti.Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset
ja kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei, kun venäläiset tulivat tänne
taistelemaan norjalaisia vastaan. Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.
Nyt mä haluan katsoa lisää unta.
(Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää.
Hetken kuluttua herätin hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi
puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko tapahtunut jotain uutta?)
Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi,
vaikka sä ootkin venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua nähdä
tätä typerää unta. Mä haluan nukkumaan nyt.
Hyvää yötä isi kulta.
(Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. Kesäkuuta 1980,
eli melko tarkalleen vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)
Klimenkon mielestä oli hyvin erikoista, että vajaa viisivuotias poika, joka ei tiennyt sen enempää maantiedosta kuin maailmanpolitiikastakaan, osasi kuvailla tällaisia tapahtumia niin toden tuntuisesti.
Klimenko puhui palavasti poikansa näystä hengellisissä tilaisuuksissa. Vuonna 1985 hän julkaisi profetian ensimmäistä kertaa kirjassa En voi enää vaieta. Vastaanotto ei ollut, päin vastoin kuin Klimenko odotti, järin innostunutta. Klimenko koki joutuvansa enemmän tai vähemmän väärämieliseksi kokemansa kritiikin kohteeksi. Ja kun "omat koirat purivat" kasakka puolustautui sitäkin kiivaammin. Hän uskoi vankkumattomasti saaneensa tehtäväksi välittää varoituksen Suomen kansalle. Aikaa oli hyvin vähän. Vastatuulesta huolimatta hän seisoi profetian takana.
...mutta kuunnelkaa videolta lisää.... https://youtu.be/D6Aqz7RMzyE
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 04 Syys 2016, 15:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
EN USKO SUOMEN JOUTUVAN VENÄJÄN KANSSA SOTAAN, TAI VALTAAMAKSI. 
Tuo Klimenkon pojan uni/tarina, EI OLE PROFETIAA.
Älkää uskoko kaikkea mitä ihmiset nettiin tuuppaavat.

Tuo Klimenkon pojan uni/tarina, EI OLE PROFETIAA.
Älkää uskoko kaikkea mitä ihmiset nettiin tuuppaavat.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
Noh, ehkä suurin osa ihmisistä ei uskokaan. Ja juuri sen takia se saattaa tulla yllättäin, kun ei olla osattu varautua. Mutta aika näyttää mitä käy.
Oon nähnyt paljon unia, mitkä oon kokenut hengelliseksi. Nyt muistan yhden unen.
Olin jossain rakennuksessa missä oli ihmisiä. Halusin lähteä pois sieltä, koska heissä oli jotain sellaista...
Lähdin vähän kuin pakomatkalle. Kävelin jossain rakennuksen sisällä ja siellä etsin pois pääsyä. Ja kun pääsin ulos, kävelin vähän kuin maan alla, ja tiesin että mut otettas kiinni jos ne löytäis mut.
Se oli ihan jännä uni enkä tuollasia yleensä nää. On vahva muistikuva että ne ihmiset siinä rakennuksessa rukoili jotain toista jumalaa. En kuitenkaan väitä että tuolla unella on mitään merkitystä. Tuli vain mieleen.
Olin jossain rakennuksessa missä oli ihmisiä. Halusin lähteä pois sieltä, koska heissä oli jotain sellaista...
Lähdin vähän kuin pakomatkalle. Kävelin jossain rakennuksen sisällä ja siellä etsin pois pääsyä. Ja kun pääsin ulos, kävelin vähän kuin maan alla, ja tiesin että mut otettas kiinni jos ne löytäis mut.
Se oli ihan jännä uni enkä tuollasia yleensä nää. On vahva muistikuva että ne ihmiset siinä rakennuksessa rukoili jotain toista jumalaa. En kuitenkaan väitä että tuolla unella on mitään merkitystä. Tuli vain mieleen.
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Ja, TE, jotka uskotte Suomen joutuvan sotaan Venäjän kanssa, tai peräti Venäjän valtaamaksi, mitä te aiotte nyt tehdä asian johdosta ?
Jos todella uskotte näihin " Venäjä tulee"-profetioihin, eikö olisi silloin viisainta hakeutua turvaan, niin kuin Nooa perheineen, tai Loot.
...tai, nälänhädän vuoksi Aabraham ja myöhemmin Jaakobin suku menivät Egyptiin.
Olisiko Ruotsi turvallinen paikka, "oikea valinta" ??
Islanti ? Tai, se kuuluisa oikea vastaus; "Kanada" ??
Te jotka todella uskotte näihin kertomuksiin, MITÄ TE AIOTTE NYT TEHDÄ ????????????
Kertokaa, näyttäkää viisautenne !
Jumala varoitti monesti omiaan, että osaisivat varautua. Jos, jos nämä profetiat ovat Jumalalta, kuinka meidän tulee varautua/toimia ?
Room.12:18
Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.
Suomi on elänyt rauhassa Venäjän kanssa, niin hyvin kuin se on meistä itsestämme on ollut mahdollista.
Jos todella uskotte näihin " Venäjä tulee"-profetioihin, eikö olisi silloin viisainta hakeutua turvaan, niin kuin Nooa perheineen, tai Loot.
...tai, nälänhädän vuoksi Aabraham ja myöhemmin Jaakobin suku menivät Egyptiin.
Olisiko Ruotsi turvallinen paikka, "oikea valinta" ??
Islanti ? Tai, se kuuluisa oikea vastaus; "Kanada" ??
Te jotka todella uskotte näihin kertomuksiin, MITÄ TE AIOTTE NYT TEHDÄ ????????????
Kertokaa, näyttäkää viisautenne !
Jumala varoitti monesti omiaan, että osaisivat varautua. Jos, jos nämä profetiat ovat Jumalalta, kuinka meidän tulee varautua/toimia ?
Room.12:18
Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.
Suomi on elänyt rauhassa Venäjän kanssa, niin hyvin kuin se on meistä itsestämme on ollut mahdollista.
Jumala on usein Profetioissaan, joissa Hän antaa varoituksen, ilmoittanut myös lohdutukseksi omilleen, että Hän tulee pitämään huolta heistä, omistaan. Eikö Hänen kätensä siihen olisi kyllin pitkä?