Kimi ja Minttu Räikkönen perheineen

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Kimi ja Minttu Räikkönen perheineen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minua on pitkään puhuttanut Kimi Räikkösen ja Minttu Virtasen kohtalo kaikkivaltiaan Jumalan edessä.

Olen havainnut että tässä pariskunnassa tapahtuu paljon esmerkillisiä asioita jo siksikin että he ovat Suomen kansalle erityisen trärkeässä asemassa etenkin nuorten esikuvina. Joten jos heistä alkaa näkyä Jumalna tahto läpi, niin Halleluja... ja tätä asiaa minä olen tarkkaillut jo vuosia.

Kimi otti vapaaehtoisesti kilpanumerokseen numeron 7 kun se oli mahdollista. Siitä minä päättelin ensimmäistä kertaa jotain joka sai seuraamaan muuta hänen käytöksessään. Eikä tuo numero seitsemän ole hänelle vain pelkkä numero. Hän käyttää sitä liitteessään "Kimi7#" kun hän tekee mm. jotain Twiittauksia tietokoneella tms.
Nyt kun he menivät naimisiin, niin tapahtui kaksikin selkeästi vanhoihin kristillisiin arvoihin kuuluvaa juttua. Minttu otti Räikkösen sukunimen, joka ei sinällään vielä ollut iso asia mutta nyt kun he tekevät toista lastaan, niin asiaa kommentoitiin näin: Toinen lapsi saa tulla, jos luoja suo! Se on puolestaan jo VALTAVAN iso asia.

Räikkösestä on muutenkin kehittynyt vuosien mittaan tasapainoinen ja oikeudenmukainen, joten rukoillaan tämä perheen puolesta.
näkymätön ninni

Re: Kimi ja Minttu Räikkönen perheineen

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Toinen lapsi saa tulla, jos luoja suo! Se on puolestaan jo VALTAVAN iso asia.

Aamen! :)
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Menee tämäkin sen verran lähelle että mieleeni tuli myös ne kaksi untani Michael Schumacherista keväällä pian sen onnettomuuden jälkeen.
Huomautan etten ikinä ole ennen nähnyt jostain julkkiksista unta, puhumattakaan jostain vieraan maan formulatähdestä.
Ensimmäisessä unessa kuitenkin näin minut istumassa Michael Schumacherin sängyn laidalla ja hän makasi siinä koomassa. Koitin herättää häntä ja sitten hän vaan heräsi, sanomatta mitään. Siihen uni päättyi.

Tästä meni varmaan kaksi viikkoa, kun näin toisen unen:
Istuin samassa paikassa ja Michael oli paljon paremmassa kunnossa kuin edellisessä unessa. Hän oli selällää, eikä voinut liikkua mutta oli puoli makaavassa asennossa. Siinä hän kääntyi minun puoleeni ja sanoi että hän on miettinyt mitä siellä hänen unessaan tapahtui kun hän makasi koomassa. Hänellä oli joku sanoma, jota hän ei minulle siinä sanonut.
Siihen uni päättyi, enkä ole enää siitä unta nähnyt.

On siis syytä myös rukoilla toisen formulatähden, Michael Schumacherin puolesta. Hänellä on ilmeisesti jotain sanottavaa julkisuuteen.
näkymätön ninni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen Jarmo!

Muistan kun kerroit tuosta unestasi suomi24 profetia palstalla! En muista nyt mitä tarkalleen kommentoin, mutta minulla oli vahva tunne, että tuohon Schumacherin kokemaan onnettumuuteen liittyy jotain suurempaa...
Vastaa Viestiin