Laitoin pitkästä aikaa lapsen nukkumaan omaan pinnasänkyynsä illalla. Yöllä sitten heräsin jonkinlaiseen painajaiseen.
Vaikka kuin yritin muistella että mitä siinä tapahtu niin en saa mieleeni kuin että taistelin jotain voimaa vastaan.
No heräsin siihen ja menin laittamaan tuttia tytölle kun se pyöri siellä sängyssään.
Seisoin siinä sitten pinnasängyn vieressä kun yhtäkkiä mun sängyn yläpuolella katosta tuli niinku joku pyörre(myrsky), ja siitä pyörteestä lähti lentoon joku.
Tuli mieleen joku lasten lentokone, se piti hiljasta hyrinää ja lensi mua kohti ja mä oikeesti pelästyin sitä.
En oo ennää varma lensikö se toisenkin kerran mua kohti ja sitten lähin seuraamaan sitä. Se lensi mun sängyn luo ja katos.
Mutta mun sängyn yllä oli niin valtava pyhän hengen voima että menin sänkyyn ja hetken päästä rukoilin sitten kielillä.
Josain vaiheessa yritin ääneen kysyä että mitä tää nyt oikeen on, mutta mut hiljennettiin kesken kysymyksen ja jatkoin vaan kielillä puhumista.
Nyt kun muistelen tuota lentävää juttua, niin on niin sellanen olo kuin olisin joskus aiemminki nähny sellasen mutta en millään muista että missä....tai sitten kuvittelen vaan.