RAAMATUN PAIKKA JOKA PÄIVÄÄN
Re: RAAMATUN PAIKKA JOKA PÄIVÄÄN
KR 1933/-38
Jes. 26:12 Herra, sinä saatat meille rauhan, sillä myös kaikki meidän tekomme olet sinä tehnyt.
Jes. 26:12 Herra, sinä saatat meille rauhan, sillä myös kaikki meidän tekomme olet sinä tehnyt.
Minulle elämä on Kristus ja kuolema on voitto.
Fil. 1:21
Fil. 1:21
KR 1933/-38
Joona 2:3 ja sanoi: "Minä huusin ahdistuksessani Herraa, ja hän vastasi minulle. Tuonelan kohdussa minä huusin apua, ja sinä kuulit minun ääneni.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Ps. 77:3 Ahdistukseni aikana minä etsin Herraa; minun käteni on yöllä ojennettuna eikä väsy; minun sieluni ei lohdutuksesta huoli.
Ps. 120:1 Matkalaulu. Ahdistuksessani minä huudan Herraa, ja hän vastaa minulle.
Ps. 130:1 Matkalaulu. Syvyydestä minä huudan sinua, Herra.
Joona 2:3 ja sanoi: "Minä huusin ahdistuksessani Herraa, ja hän vastasi minulle. Tuonelan kohdussa minä huusin apua, ja sinä kuulit minun ääneni.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Ps. 77:3 Ahdistukseni aikana minä etsin Herraa; minun käteni on yöllä ojennettuna eikä väsy; minun sieluni ei lohdutuksesta huoli.
Ps. 120:1 Matkalaulu. Ahdistuksessani minä huudan Herraa, ja hän vastaa minulle.
Ps. 130:1 Matkalaulu. Syvyydestä minä huudan sinua, Herra.
Herra, minun Jumalani, sinua minä kiitän koko sydämestäni, iäti minä kunnioitan nimeäsi. Sinun hyvyytesi on suuri, sinä nostit minut tuonelan syvyyksistä.
Ps. 86:12–13
Ps. 86:12–13
Tomuun vaipuneet, herätkää ja riemuitkaa! Sinun kimaltava aamukasteesi virvoittaa maan, ja niin maa palauttaa kuolleet elämään.
Jes. 26:19
Jes. 26:19
Jeesus kääntyi lainopettajien ja fariseusten puoleen ja kysyi: ”Onko sapattina lupa parantaa vai ei?” He eivät sanoneet siihen mitään.
Luuk. 14:3–4
Luuk. 14:3–4
Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani.
Ps. 119:105
Ps. 119:105
Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi kuin pilven, sinun syntisi kuin pilviverhon. Palaa minun luokseni, minä olen lunastanut sinut vapaaksi.
Jes. 44:22
Jes. 44:22
Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta. Emme saa tavoitella turhaa kunniaa emmekä ärsyttää ja kadehtia toisiamme.
Gal. 5:25–26
Gal. 5:25–26
Aamen! Tässä on ohje, joka erottaa kaikesta maallisesta, Herra johdata meidät kaikki siihen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kiittäkää Herraa! Hän on hyvä. Iäti kestää hänen armonsa.
Ps. 136:1
Ps. 136:1
Sinun säädöksesi antavat minulle ymmärrystä. Sen tähden minä vihaan kaikkia valheen teitä!
Ps. 119:104
Ps. 119:104
Jeesus sanoi fariseuksille: ”Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten. Niinpä Ihmisen Poika on myös sapatin herra.”
Mark. 2:27–28
Mark. 2:27–28
Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Matt. 22:37–39
Matt. 22:37–39
Anna minulle ymmärrystä noudattaa lakiasi, olla sydämestäni sille kuuliainen.
Ps. 119:34
Ps. 119:34
Kuule, Israel! Herra on meidän Jumalamme, Herra yksin. Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.
5 Moos. 6:4–5
5 Moos. 6:4–5
Älkää rakastako maailmaa, älkää sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaudella ei ole hänessä sijaa.
1. Joh. 2:15
1. Joh. 2:15
Sinun liittosi on ihmeellinen, siksi minä tahdon uskollisesti pysyä siinä.
Ps. 119:129
Ps. 119:129
Hartaasti vain odotamme, että te itse kukin loppuun asti yhtä innokkaasti haluatte kokea yhteisen toivomme täyttymisen. Hepr. 6:11
Jumala on vahvistava teitä loppuun saakka, niin ettei teissä ole moitteen sijaa Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemisen päivänä.
1. Kor. 1:8
1. Kor. 1:8