Sinä hetkellä Suomi ei päässyt johtoon vaan Ruotsi, sinä hetkellä aatelin ihmetellen; "taasko? Niinku viime vuonna".
Myöhemmin sain tietää että Ruotsi meni kotiin. Se on tuttu juttu mulle koska viime vuonna tapahtui sama juttu että Ruotsi oli johdossa, joutui itse kotiin. Suomi ei päässyt johtoon mutta pääsi kuitenkin mitaliin asti.
Sen jälkeen mieheni mainitsi että suomi ottelee. Viimeinen erä oli lopulla niin aatelin rukoilla ja sanoin Jumalalle että anna Suomelle herätys, auta Suomen pääsemään johtoon.
Sitten olin täysin unohtanut rukouksen. Mieheni sanoi että Suomi pääsi johtoon. Rukous muistui mieleeni ja kiitin Jumalaa.
Joka kerta kun Suomi otteli, silloin se oli tiukka ja viimeinen erä, rukoilin samaa juttua eli sanoin Herralle; "anna Suomelle herätys, auta Suomen johtamaan".
Sitten Suomi pääsi johtoon. Kiitin Herraa. Eilen olin toisessa huoneessa, enkä katsonut leijonia. Mieheni tuli ja sanoi että Kanada ja Suomi 3-3 eli ottelu jatkaa.
Rukoilin ja sanoin Herralle; "anna Suomelle herätys, auta Suomen pääsemään johtoon".
Myöhemmin menin katsomaan leijonia. Ihmettelin ja aatelin; joko nyt leijonat saa kultamitalin.

Kysyin mieheltäni, "onko nyt loppumatsi.."
Ihmettelin ja sanoin miehelleni että aluksi Suomi ei päässyt johtoon kun Ruotsi pääsi johtoon mutta se joutui menemään kotiin. Suomi joka ei päässyt johtoon Ruotsin kanssa, pääsi silti kultamitaliin rukouksen avulla.
Koen että Herra tahtoo sen niin rukoillaan Suomen ja Ruotsin kansan puolesta synnintuntoa ja herätystä.