Eilen aamuna, ennen ylösnousua ja töihin lähtöä, sain näky kuvan sormuksesta. Se ei ollut sama näky tuosta sinettisormuksesta, josta myös muutaman näyn olen aikanani saanut.
Tämä sormus oli kultainen sormus, pyöreässä kultaisessa kannassaan jalokivi, jonka väri oli tummansininen. Kävin tuolla tunnistamassa erijalokiviä, ja tämä osoittautui sinisafiiriksi, joka täällä maallisestikin on suosittu kivi hääsormukseen.

Sormus oli aivan tarjolla edessäni, sitä aivan kuin nostettiin eteeni. Sitten huomasin, että tuon sormuksen takana, himmeänä kuvana näin jonon samanlaisia sormuksia, odottamassa omaansa, mutta tämä yksilö oli vedetty kuin korttipakasta tarjolle.
Ymmärsin että sormusta tarjottiin minulle, mutta en ollut ainut sen saaja, vaan niitä oli jonossa tarjolla muillekkin. Yljänsormus, jolla hän kihlaa morsiammensa.
Illalla olin niin puhkiväsynyt, etten enää jaksanut tätä täällä kertoa, vaan keskityin lepoon. Tänä aamuna sitten Herran läsnäolossa jutustelin tuosta sormuksesta, sain nähdä sen uudelleen, mutta nyt se oli asetettu sormeen. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!