Mutta ymmärrän myös, että Herra haluaa varmistaa sen, että jokainen meistä tulee tänään kohdatuksi. Herra haluaa tänään siunata sinua AO. Hän haluaa nähdä sinut. Ja näin Hän sinut näkee. En saanut sanoja omasta kynänkärjestäni, vaan Herran kynästä. Oma kirjoittamisen lahjani otettiin vuosia sitten pois, koska olin siitä niin ylpeä. Olin siinä taitava ja ihmisten silmissä viisas. Niin olin minä myös puheessakin, mutta Jumala tiedättekö nöyryytti minut. Olin siitä hyvin murheellinen. Olin pitänyt noita avuja itsestään selvinä ja loistanut niillä. Sitten Herra otti ne pois. Ne olivat liki 20 vuotta pois. Sitten nöyränä pyysin, että puolestani rukoillaan. Että saisin lahjani takaisin ja voisin palvella Herran edessä kirjoittaen ja kunnioittaa suullani Häntä. Nyt ymmärrän, että Hän on vastuussa siitä, että olen alkanut kirjoittaa. Hän on tehnyt suurta työtä minussa nämä lukuisat vuodet kun olen ollut "yksin". Moni aika kului kipuillen ja itkien. Monesti toivoin, että saisin jotain, mikä muuttaa elämäni suunnan, että en olisi epäonnistunut tai vaillinainen. Nyt ymmärrän, että epäonnistuneissa ihmisissä on Jumalan puhetta enemmän, kuin onnistuneissa. Kun meistä ei saa irti kuin rikkaruohon, Herran on tehtävä uutta kokonaan ja jäljellä oleva onkin sitten Herran kätten työtä. Olkaa uskollisesti omalla pienellä paikallanne, ei siitä nousta näkyvälle paikalle, siitä noustaan tuuliin ja pilviin, kerran Herran eteen. Herran valtaistuimen luona Hän sanoo, mene Herrasi iloon. Kiitos Jeesus, että mun syntini suuret kaikki, sä kannoit mun Jeesukseni. Sä annat sen, mitä tänäänkin mukanani tarvitsen. Annathan sen pienen uskon määrän, joka kastelee elopeltoja. Anna mun nähdä uusia luomuksia, taivaan Tähkäpäitä, joita Isä Sinä tänään meille runsaasti synnytät. Aamen
"Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta. Ja nähdessään kansanjoukot hänen tuli heitä sääli, kun he olivat nääntyneet ja hyljätyt niinkuin lampaat, joilla ei ole paimenta. Silloin hän sanoi opetuslapsillensa: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa."
Matt. 9:35-38