Maaret kirjoitti: ↑06 Kesä 2021, 10:23 Olisiko kenelläkään tarjota kevyttä työtä tai halpaa asuntoa köyhälle jonka kohtalo näyttää olevan elää loppuelämä 200€/kk ?
En omista autoa joten kauppa täytyisi olla enintään 500m päässä jotta sinne pystyy kävelemään talvellakin.
Kovat on vaatimukset köyhällä mutta näin nyt vain on.
Tai sitten voisitte rukoilla että turha elämäni saisi jo päättyä?
Miksi turhaan kiduttaa köyhää, jonka kautta kukaan ei edes halua tulla uskoon?
Todennäköisesti pyyntöni on turha koska en kuitenkaan uskaltaisi luottaa kehenkään tarjouksen tekijään....
Lapsetkin on sellaisia että ne kärsii mieluummin tuttuja väkivaltaisia vanhempiaan kuin menevät vieraiden "autettavaksi" joten ehkä siksi Jumalakin näkee tämän 55 vuoden elinkautisen parhaaksi vaihtoehdoksi minulle.![]()
Kyllä toimeentuloa saa, edelleen, vuonna 2020 KELA maksoi toimeentulotukea 417 071 henkilölle, tai 288 329 kotitaloutta, kaikkiaan noin 7,5% suomalaisista SAI siis tukea.
jaa. tuo etu ei ole koskaan koskenut minua. aina viranomaiset ovat nähneet sen asian niin, että olen rikas, vaikka minulla ei olisi latin latia. no joo omistin tuohon aikaan auton, jonka erossa sain, mutta sossutäti sanoi, että myy auto poissa, että saat lapsilles ruokaa.no sitä ei oteta kaikkien kohdalla huomioon, että jos vaikka lapsi sairastuu niin sitä pitää viedä lääkäriin. sossutäti ajattelee, että voihan se sairaan lapsen kanssa kävellä vaikka 10 km sinne terveyskeskukseen. ja kun ei ole rahaa, niin et sä voi edes linja-autolla ajaa. Niitä tilanteitakin oli.AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑08 Kesä 2021, 15:32Kyllä toimeentuloa saa, edelleen, vuonna 2020 KELA maksoi toimeentulotukea 417 071 henkilölle, tai 288 329 kotitaloutta, kaikkiaan noin 7,5% suomalaisista SAI siis tukea.
Eräs tuttavanikin saa toimeentulotukea.
https://www.kela.fi/toimeentulotuen-tietopaketti
Joo, aikoinaan oli niin tarkkaa ettei saa omistaa mitään mutta nykyään on säännöt vähän muuttuneet. Kannattaa siis yrittää uudestaan.Tuula1 kirjoitti: ↑08 Kesä 2021, 15:44jaa. tuo etu ei ole koskaan koskenut minua. aina viranomaiset ovat nähneet sen asian niin, että olen rikas, vaikka minulla ei olisi latin latia. no joo omistin tuohon aikaan auton, jonka erossa sain, mutta sossutäti sanoi, että myy auto poissa, että saat lapsilles ruokaa.no sitä ei oteta kaikkien kohdalla huomioon, että jos vaikka lapsi sairastuu niin sitä pitää viedä lääkäriin. sossutäti ajattelee, että voihan se sairaan lapsen kanssa kävellä vaikka 10 km sinne terveyskeskukseen. ja kun ei ole rahaa, niin et sä voi edes linja-autolla ajaa. Niitä tilanteitakin oli.AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑08 Kesä 2021, 15:32Kyllä toimeentuloa saa, edelleen, vuonna 2020 KELA maksoi toimeentulotukea 417 071 henkilölle, tai 288 329 kotitaloutta, kaikkiaan noin 7,5% suomalaisista SAI siis tukea.
Eräs tuttavanikin saa toimeentulotukea.
https://www.kela.fi/toimeentulotuen-tietopaketti