Uusi laki ja uudet kujeet
Uskova sisko
soitti äsken onnittelen ja kertoi tästä videosta ja pyysi että laitan sen jakoon..
Helluntaikirkon lausunnosta elokuulta 2021 lisäys aiempaan:Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑25 Helmi 2021, 17:48 Tuo Henna Maria on ns. henkisyysihmisiä, mutta puhuu aivan täyttä asiaa. Itse olen ihmetellyt, että miksi he ovat kovasti liikkeellä tässä asiassa.
Heillä on näitä tietoisuusnäkökulmia, mutta voiko olla, että he valheellisista uskomuksistaan Jumalaan liittyen ymmärtävät asioita oikein Jumalan heihin asettaman hyvän omantunnon avulla?
Veikko Luoma taasen on Jeesukseen uskova veli.
Itsellä oli eilen kohtaaminen kahden vanhemman naisen kanssa, joista toinen, ortodoksi-sisar oli kahden vaiheilla rokotteen ottamisen kannalla, mutta jolle kuitenkin näytin rokotekeskustelu 2:een linkittämäni profeetallisen sanoman siitä ettei rokotetta tule ottaa. Kerroin hänelle myös alla olevan Avoimen Median sisältävän "kaiken" koko agendasta; Great reset etc.
https://avoin.media/
Toinen vanhempi nainen sanoi kaupassa heti, ettei varmasti ota rokotetta koska tavoitteena on depopulaatio eli väestönvähennys.
Eniten surettaa Helluntaikirkon lausunto, jossa todetaan mm. seuraavaa:
https://suomenhelluntaikirkko.fi/2021/0 ... hteisolta/
Koronapandemiaa koskeva lausunto Pohjoismaiden Helluntaiyhteisöltä (Otteita)
- On tärkeä käyttää hengellistä harkintaa ja kyseenalaistaa erilaisia ilmestyksiä, profetioita ja salaliittoteorioita, jotka aiheuttavat ihmisissä pelkoa ja eristäytymistä.
- Joidenkin kristillisten toimijoiden, jotka katsotaan kuuluvan helluntai-karismaattiseen liikkeeseen, täytyisi arvioida kriittisesti tapaa, jolla ne edistävät erilaisia profetioita ja salaliittoteorioita. Yksikään merkittävä profeetallinen ääni ei osannut ennakoida koronaviruksen tulemista. Siksi kehotamme sellaisia profeettoja, jotka nyt käyttävät voimavaroja pelotellakseen ihmisiä viruksen seurauksilla ja varoittelevat ottamasta rokotetta, olemaan varovaisempia.
- Meidän allekirjoittaneiden kohdalla tämä merkitsee, että me tulemme noudattamaan maittemme terveysviranomaisten suosituksia niin pitkään kuin se on välttämätöntä, ja tulemme vuorollamme ottamaan myös COVID-19 rokotteen.
(Muu osa kirjoituksesta oli rukoukseen ja toivon levittämiseen kehoittavaa)
viewtopic.php?p=36582#p36582
Profeetallinen sanoma:
Rokote ei voi pelastaa sinua. Itse asiassa se tuottaa korjaamatonta haittaa, ja sen vaikutuksia ei voi kumota. Monet ovat päättäneet uskoa tiedotusvälineiden ja lehdistön ja niin kutsuttujen tiedemiesten sanoja profeettojeni ja Sanani yli. Älä ota rokotetta äläkä merkkiä. Rokotteen tai merkin ottaminen on jo itsessään kuolema ruumiissa ja sielussa. Ne, jotka ottavat rokotteen, ottavat väistämättä merkin. Tämä on kansakunnan ja maailman järjestelmällistä kaatamista. Viimeisten vapauden ja kansalaisvapauksien riisuminen ja viimeinen isku johtavat maailman ja sen ihmisten tuhoutumiseen. Minä olen se joka Minä olen.
Ei ole toiveeni, että kukaan joutuisi kadotukseen mutta monet joutunevat sinne tulevina päivinä. Kutsun monia luokseni, mutta harvat vastaavat. Koputan sydämesi oveen. Etsikää minua ennen kaikkea. Minulla yksin on etusija sydämessäsi. Tunnen kunkin teistä nimeltä. Tämä on se hetki, tämä on se päivä, jona jokaisen on otettava kantaa. Valitse viisaasti. Ikuinen elämä ja kuolema riippuvat tasapainossa.
viewtopic.php?p=36600#p36600
Petri Paavola
Helmikuun 11. päivä 2021 Suomen helluntaikirkko julkaisi artikkelin nimeltään: Koronapandemiaa koskeva lausunto Pohjoismaiden Helluntaiyhteisöltä. Helluntaiyhteisön lausunnossa oli paljon huolestuttavia asioita sekä osin vääränlaista tiedottamista, josta on syytä kirjoittaa. Tämä on todella vakava asia. Olen kirjoittanut tämän kirjoituksen aralla tunnolla oman vajavaisuuteni tuntien. Olen ansioton palvelija, niin kuin me kaikki Herran Jeesuksen opetuslapset olemme, mutta Jumala armossaan rakastaa meitä täydellisellä rakkaudellaan. Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan totuuden kautta rukouksen kera.
Varjelusta kaikille!
Ilmeisesti ulkonaliikkumiskielto tms. Suomessa