... nuo 4 44 pysyivät pitkään tuolla uniketjussani....

Heh, ja tämäkin vielä. Halleluja! Päästään pian kotiin, kaikki Rakkaat ystävänituula kirjoitti:ja en malta olla sanomatta että n. 3 vuotta sitten näin uninäyn jossa minulle sanottiin, että tempaus on 444 päivän päästä.
Hieno tämäkin. Isoisäni jo koki olevansa "aikain vartija" ja hänen sukunimensä (äitini tytönimi) on Vartija. Minä olen ammatiltani vartija ja koin aina olevani isoisäni vartiovuorossa seuraava, jota olen sitten kyllä ollutkin. Lisäksi olen vuodesta 2009 helm,ikuusta ollut vartiointiliikkeen vastaava hoitajakatso7 kirjoitti:Hesekiel: oli niillä neljällä kotkankasvot.
Olen toisella paikkakunnalla. Kävelin kirjastoon ja kirjaston iikunassa on merkki täällä vartio:VARTIOINTILIIKE ja kuva kotkanpäästä jolla oli iso nokka!
Minä muistan kuitenkin tuon, vaikka en muista kommentoinko. Noi nyt siellä lyttää kaiken mikä vähänkään koskettaa Jeesuksen paluuta.tuula kirjoitti:olen joskus vuosia sitten sanonut tämän saman näyn tuolla suomi 24 palstalla, jossa naurettiin vain tälle asialle.
Sinulle näytettiin tuo luku 444, joten voidaan hyvin laittaa vajavaisuusymmärryksen piikkiin. Meillä on käsillä nyt tämä luku 444 jälleen jonka silloin jo sait liitten ylösottoon. Saattaa hyvin olla että käsitit omassa lihassasi että se on 444 päivän päässä, vaikka sillä oli jokin muu sanoma. Pieni virhe vain.tuula kirjoitti:tosin tuo tempauspäivä meni, jonka silloin laskin, mutta olisiko tuo aikajakso jotenkin viitannut näihin aikoihin, kun nyt kerta muutkin ovat tuon saman numerosarjan nähneet nykyään.