Näky; Vahvistukaa Sanassa ja Anokaa rukoillen
Re: Näky; Vahvistukaa Sanassa ja Anokaa rukoillen
... niin se vain on, noita uskottomia tulee joka päivä vastaan, jotka eivät haluaisi kuulla mitään Jeesuksesta, eikä tuosta, heidän mielestään olevasta satukirjasta, Raamatusta. He ovatkin se meidän taistelumme, tehtävämme, joka ei ole helppo. Ja kaikista enempi satuttaa se kun omat läheisetkin kuuluu tuohon sakkiin, välillä huutaen: " EI ENÄÄ YHTÄÄN JEESUSTA!" Voimia ja Vahvuutta siinä koetellaan, ja sitä saamme vain Jeesukselta Kristukselta, omissa voimissamme olemme mitättömiä.
oikeassa olet sinetti ja arvaappas vain, kun uskovalle sanotaan vasten naamaa, että Jeesus on satua, niin silloin haluaisi lyödä hanskat tiskiin, vaikka kuinka itse uskot, mutta toinen yrittää mitätöidä sen, mihin itse uskot.
.. tuttua on, hyvin tuttua. Pahiten sattui, kun olin puhunut pojan pojilleni Jeesuksesta. No, seuraavalla kerralla kyläillessämme siellä, sain kuulla että pojat oli nähnyt painaijaisia ja varmasti juuri tämän Jeesus jutteluni vuoksi. Miniäni huusi: "POJILLE EI SITTEN ENÄÄ YHTÄÄN JEESUSTA!"
Loukkaannuin siitä kovin, enkä liioin puhunut heille vähään aikaan ja karmeinta oli se että oli joulun odotuksen aika, ja tontuilla ja joulupukilla sai pelotella vaikka kuinka paljon ja se kirpaisee vieläkin, vaikka kyllä he nyt ovat jo antaneet minun puhua pojille Jeesuksesta ja kuuntelemme välillä lasten virsiä ja YouTubesta löytyy hyviä lasten elokuvia Ala Jeesus. MUTTA PERIKSI EN ANNA, välillä vain etenemme hitaammin...
Loukkaannuin siitä kovin, enkä liioin puhunut heille vähään aikaan ja karmeinta oli se että oli joulun odotuksen aika, ja tontuilla ja joulupukilla sai pelotella vaikka kuinka paljon ja se kirpaisee vieläkin, vaikka kyllä he nyt ovat jo antaneet minun puhua pojille Jeesuksesta ja kuuntelemme välillä lasten virsiä ja YouTubesta löytyy hyviä lasten elokuvia Ala Jeesus. MUTTA PERIKSI EN ANNA, välillä vain etenemme hitaammin...

oho. minulla on ihan samanlainen kokemus, kuin sinulla sinetti. minullekkin miniä sanoi, että meillä ei sitten Jeesuksesta jauheta. tontut ja joulupukit heilläkin menee, mutta Jeesus on kuulemma liikaa. ja kuinka paljon olen heidän puolestaan rukoillut, kipuillut ja auttanut. tässä palkka.
... joskus olen leikkinyt ajatuksella, että jätän kaiken, ja lähden kiertämään maata kerjäläisenä, julistaen evankeliumia... mutta herään siihen, kun muistan, että Jumala vihaa hylkäämistä, joten vielä olen pysynyt aloillani, tosin Jeesus on riittävä syy uskovalle, että voi jättää kaiken taakseen ja alkaa elää niinkuin Jeesus eli.
... mielenkiintoista, että olemme samiksia näissä tonttu ja Jeesus asioissa, näin on helpompi jakaa ja ymmärtää toisen tunteet kyseisessä asiassa, mutta TUULA, PERIKSI EI ANNETA, sillä sen me olemme Jeesukselle velkaa ja enemmänkin..., kyllähän meitä siinä koetellaan, mutta silti..
...pelotti kyllä ensin kertoa tuota, mutta ajattelin, että jos se olisi kuitenkin vahvistukseksi.

Viimeksi muokannut Sinettisormus, 29 Touko 2016, 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
oho. sinetti taas. jokin tarkoitus sinun jutuillasi täytyy olla. nimittäin monet kerrat olen miehellenikin sanonut, että mitä jos katoan. siis haluaisin lähteä vaikka karibian merelle viettämään aikaa. saisi samalla julistaa siellä Jumalan sanaa ja unohtaa koko roskan. mutta niin se taitaa olla, että Jumala vihaa hylkäämistä ja siitä tulisi vain jälkipuintia.
.. tässä nuo oikeutuksen sanat:
29. Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.
Matt. 19.
... että lähdemme täydellisesti seuraamaan Jeesusta, tämä on ollut haaveeni jo pienestä tytöstä, toivoin usein että saisin olla yksi noista Jeesuksen opetuslapsista.
... valitettavasti ei taida rohkeus riittää... 
29. Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.
Matt. 19.
... että lähdemme täydellisesti seuraamaan Jeesusta, tämä on ollut haaveeni jo pienestä tytöstä, toivoin usein että saisin olla yksi noista Jeesuksen opetuslapsista.

no minulla mies on myös uskova. luulen, että tulisi perässä, kun en osaa siipalta mitään salassa pitää.ehkä me jonakin päivänä vaan kadotaan ja tehdään niin kuin rouva haluaa lähteä Karibialle loppuiäksi julistamaan Jumalan sanaa. Hallelujah.
Sanaa naisilta > Jumalan äänen kuuleminen
Kotimainen opetus > Sanaa naisilta > Jumalan äänen kuuleminen
Tia Nuutinen vastaa kysymyksiin: Miten voi kuulla Jumalan puheen? Onko se vain harvojen etuoikeus?
Tia Nuutinen on vuosien ajan julistanut ilosanomaa Jeesuksesta uskon varassa, sekä opettanut Raamattua eri seurakunnissa yli seurakuntarajojen, myös yli Suomen rajojen. Tian näkynä on nähdä jokainen takaisin Jumalansa yhteydessä, toimivana Kristuksen ruumiin jäsenenä, Jumalan Sanan opetuksen ja Pyhän Hengen kautta. Palvelutyöhön yhtenä osana liittyy toimiminen profeetallisissa armolahjoissa ja rukouspalvelu. Viimeiset vuodet on Tia toiminut yhtenä evankelista/pastorina Siion seurakunnassa Helsingissä, kiertävän julistustyön ohessa.
Sanaa naisilta
Pyhä Henki opettaa paljon naisten kautta Raamatun sanaa. Eri-ikäiset uskon naiset kertovat vuorollaan mm. uskonelämästään, naiseudestaan sekä opettavat Raamattua. http://www.tv7.fi/vod/player/48340/
Kotimainen opetus > Sanaa naisilta > Jumalan äänen kuuleminen
Tia Nuutinen vastaa kysymyksiin: Miten voi kuulla Jumalan puheen? Onko se vain harvojen etuoikeus?
Tia Nuutinen on vuosien ajan julistanut ilosanomaa Jeesuksesta uskon varassa, sekä opettanut Raamattua eri seurakunnissa yli seurakuntarajojen, myös yli Suomen rajojen. Tian näkynä on nähdä jokainen takaisin Jumalansa yhteydessä, toimivana Kristuksen ruumiin jäsenenä, Jumalan Sanan opetuksen ja Pyhän Hengen kautta. Palvelutyöhön yhtenä osana liittyy toimiminen profeetallisissa armolahjoissa ja rukouspalvelu. Viimeiset vuodet on Tia toiminut yhtenä evankelista/pastorina Siion seurakunnassa Helsingissä, kiertävän julistustyön ohessa.
Sanaa naisilta
Pyhä Henki opettaa paljon naisten kautta Raamatun sanaa. Eri-ikäiset uskon naiset kertovat vuorollaan mm. uskonelämästään, naiseudestaan sekä opettavat Raamattua. http://www.tv7.fi/vod/player/48340/
47. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.
48. Minä olen elämän leipä.
49. Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
50. Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.
51. Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."
Joh.6.
48. Minä olen elämän leipä.
49. Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
50. Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.
51. Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."
Joh.6.
Mökillä olessani tällä viikolla, eräänä iltana, kun kävin nukkumaan rukouksen kautta, näin ja koin, aivan kuin ylleni olisi tullut valtava miekka, se tuli melkein minuun kiinni, lappeellaan ja se oli niin suuri että helposti peityin sen alle ja olin hyvin pieni siinä ollessani. Ymmärsin sen olevan Hengen miekan, mutta mitä se tuo tullessaan. Oli tunne kuin olisi lyöty ritariksi, mutta nöyryydessä...
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Hengen miekka
"Ottakaa myös pelastuksen kypärä, ottakaa Hengen miekka, Jumalan sana. Tehkää tämä kaikki rukoillen ja anoen. Rukoilkaa joka hetki Hengen antamin voimin. Pysykää valveilla ja rukoilkaa hellittämättä kaikkien pyhien puolesta.
- - -
Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme."
Ef. 6:17-18; Hepr. 4:12 [kr92] [kr38]
"Ottakaa myös pelastuksen kypärä, ottakaa Hengen miekka, Jumalan sana. Tehkää tämä kaikki rukoillen ja anoen. Rukoilkaa joka hetki Hengen antamin voimin. Pysykää valveilla ja rukoilkaa hellittämättä kaikkien pyhien puolesta.
- - -
Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme."
Ef. 6:17-18; Hepr. 4:12 [kr92] [kr38]
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
AMEN! Mahtava kokemus!Sinettisormus kirjoitti:Mökillä olessani tällä viikolla, eräänä iltana, kun kävin nukkumaan rukouksen kautta, näin ja koin, aivan kuin ylleni olisi tullut valtava miekka, se tuli melkein minuun kiinni, lappeellaan ja se oli niin suuri että helposti peityin sen alle ja olin hyvin pieni siinä ollessani. Ymmärsin sen olevan Hengen miekan, mutta mitä se tuo tullessaan. Oli tunne kuin olisi lyöty ritariksi, mutta nöyryydessä...
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Suomi24:lta poimittua:
Tuuli Rintasen 8.6.2016 saama sanoma
Ajaessani 8.6.2016 autolla pitkin maantietä näin eteeni muodostuvan ryntäävän hevosen näköisen pilven, joka oli muita pilviä paljon alempana ja tummempi. Koin Herran sanovan: "Musta hevonen rynnistää halki aukeiden."
Sen jälkeen sain pään sisäisen näyn viljakasvin tähkästä ja sanat: "Yksi kolmasosa sadosta."
Tuli myös sanat: "Autius kanatarhoilla" ja "Minun kaikkivaltiuteni tulee ilmi paljaina alueina pelloilla."
Sen jälkeen Herra kehotti minua "huutamaan kovalla äänellä".
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Tässä pysäyttävä video; Sodoman ja Suomen synti: https://www.youtube.com/watch?v=vvMWpzCFWNI
Vihaako Jeesus enemmän hylkäämistä vai sitä että joutuu elämään avoliitossa kun puoliso ei naimisiin suostu ja on alkoholisti??
Pitkään kävin kamppailua ja rukousta tästä asiasta, ja päätökseni on lähteä.
Pelko on aiemmin estänyt että en ole vain lähtenyt ja jättänyt miestä.
Mutta nyt itseäni oikeasti oksettaa, kun ajattelen että hän pilkkaa Jeesusta, jota minä rakastan ja hän odottaa kuitenkin että suostun hänen kanssaan seksiä harrastamaan.
Tunnen niin vastenmielisyyttä koko ajatuksesta ja en halua enää muuta kuin seurata vain yksin Jeesusta.
Se miten tuo mies pilkkaa ja pelotteli jopa lastakin kun kerroin lapselle että hänkin voi käydä seurakunnassa rukoiltavana. Mies kuuli sen ja tuli ilkeän näköisenä mesoomaan, että pastorit yrittää vain kaataa ihmisiä. Että ne tuuppaa ihmisiä vaan nurin.
Tottakai muutenkin arkaa lasta rupeaa pelottamaan kun tuollasta suoranaista sontaa puhuu.
Ilman Jeesusta ei olisi rohkeutta lähteä, mutta uskon että tämä on paras mahdollinen vaihtoehto.
Pääsen kotiin missä ei käytetä alkoholia, ei tarvi kuunnella inhottavaa herjausta ja pilkkaa. Ei tarvi riidellä.
Ainoastaan se minkä takia en ole uskaltanut lähteä, on miehen uhkailut että en saa lapsia itselleni. En yläty jos hän keksii vaikka mitä jolla saa mut näyttämään huonolta äidiltä.
Mutta vaikka menettäisin lapsetkin, niin aion siltikin lähteä. Vain Jeesuksen tähden.
Pitkään kävin kamppailua ja rukousta tästä asiasta, ja päätökseni on lähteä.
Pelko on aiemmin estänyt että en ole vain lähtenyt ja jättänyt miestä.
Mutta nyt itseäni oikeasti oksettaa, kun ajattelen että hän pilkkaa Jeesusta, jota minä rakastan ja hän odottaa kuitenkin että suostun hänen kanssaan seksiä harrastamaan.
Tunnen niin vastenmielisyyttä koko ajatuksesta ja en halua enää muuta kuin seurata vain yksin Jeesusta.
Se miten tuo mies pilkkaa ja pelotteli jopa lastakin kun kerroin lapselle että hänkin voi käydä seurakunnassa rukoiltavana. Mies kuuli sen ja tuli ilkeän näköisenä mesoomaan, että pastorit yrittää vain kaataa ihmisiä. Että ne tuuppaa ihmisiä vaan nurin.
Tottakai muutenkin arkaa lasta rupeaa pelottamaan kun tuollasta suoranaista sontaa puhuu.
Ilman Jeesusta ei olisi rohkeutta lähteä, mutta uskon että tämä on paras mahdollinen vaihtoehto.
Pääsen kotiin missä ei käytetä alkoholia, ei tarvi kuunnella inhottavaa herjausta ja pilkkaa. Ei tarvi riidellä.
Ainoastaan se minkä takia en ole uskaltanut lähteä, on miehen uhkailut että en saa lapsia itselleni. En yläty jos hän keksii vaikka mitä jolla saa mut näyttämään huonolta äidiltä.
Mutta vaikka menettäisin lapsetkin, niin aion siltikin lähteä. Vain Jeesuksen tähden.
Ymmärsin että olet pyrkinyt elämään sovussa ja rauhassa, mutta kahden ihmisen suhteessa valinta ei tietenkään ole pelkästään sinun. Se miten kirjoittamastasi ymmärrän puhuu siitä että kyseessä on henkivaltojen taistelu, jossa sinä saat kokea sitä vihaa jolla maailma vihaa Jeesusta, Hänen sanansa mukaisesti. Miehesi on siinä vain välikappale, ei pahan alku ja juuri.vainyksinJeesus kirjoitti: Mutta vaikka menettäisin lapsetkin, niin aion siltikin lähteä. Vain Jeesuksen tähden.
Olet päätöksesi tehnyt. Rukoilen puolestasi, ja pyydän myös että annat miehellesi anteeksi. Anna myös itsellesi anteeksi. En ota kantaa siihen mikä on oikein tai väärin, koska kirjoituksesi ei kerro aivan kaikkea, mutta sen voin sinulle kertoa ettei Hän hylkää eikä jätä vaikka joskus teemme virheitä. Hän vihaa hylkäämistä, mutta se mikä on "hylkäämistä" on joskus aika vaikea määritellä, enkä nyt kertomasi perusteella ainakaan näe sen toteutuvan sinun kohdallasi.Joh 15:18 kirjoitti:Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
Muista kuitenkin että laiha sopu on parempi kuin lihava riita. Pyydä Jeesuksen apua tilanteeseesi, mutta antamatta ehtoja sille miten Hän sen avun antaa. Puhu myös asiasta vaikkapa pastorisi kanssa ja niiden uskovien kanssa jotka voivat sinua tukea. He ovat sinun iankaikkista perhettäsi, veljiäsi ja siskojasi ja myös kantavat esirukouksessa asiaasi Herran eteen.