Voin kokea sisar tuon suuren tunteesi. Viime perjantaina Jumala näytti myös minulle, että vaikka minä hoen mitä, olen vahvasti Hänen ohjauksessaan ja johdatuksessaan. Hän on suunnitellut meidän elämämme ja ne tulee toteutumaan tavalla tai toisella. On siis turha enää pyristellä vastaan ja huutaa että haluan sitä sun tätä, sillä Herra tietää, mikä meille on hyväksi. Hän yllättää meidät, tuoden asioita eteemme ja saamme ihmeissämme Häntä kiittää.
Me pyydämme tikkaria, mutta Hän antaa paljon parempaa!
Kiitän, että Hän vahvisti profetiat Jumalan työstäni, vielä toisen evankelistan kautta, eikä he kumpikaan tienneet sitä mitä toinen oli minulle profetoinut. Minä vain saatoin sitten siitä heille kertoa ...
Herra osoitti että Hänen suunnitelmansa on voimissaan uskoni kasvussa ja työni laajenemisessa...
Olen niin ihmeissäni ja kiitollinen siitä.
Vaikka Jumala kertoi, että minulla on ollut vaikea koulu ja tulee sitä vielä olemaan, että uskoni kasvaa ja tulen vahvaksi työssäni, se ei minua haittaa, että en helpolla pääse, vaan iloitsen siitä, että Hän tekee alati työtä kanssani, tämän eteenpäin viemiseksi.
Kiitos kunnia ja ylistys! Sanat ei riitä kiitokseen, mutta Hän kyllä sen tietää! Halleluja!
Amen.
Olikohan tuo tarpeeksi sekavaa ...