Ensin ajattelin josko tuo näky olikaan, mutta mitään muuta ei sitten näytetty, se oli kuin vartavasten annettu ja tuon kuvan asetelmakin siitä kieli. Olen pari kertaa aiemminkin saanut kaksi kuvaa New Yorkista ja silloin se esiteltiin logoina joissa luki: New York. Nyt tuota kaupunkia ei mainittu, mutta tuo tausta kuva muistutti sitä suosittua iltakuvaa New Yorkista valoineen. Minulle nousi tästä mieleeni uutisointi jostain isosta tapahtumasta siellä, tiedämmehän että siitä on annettu paljon ennustuksia, joten tätä voi vain jäädä odottamaan, tapahtuuko jotain?
Herran siunausta ja rauhaa teille kaikille, Jarmolle, Ollille, Jyrkille, Markulle, Samulille, Vanhalle Uskikselle, kiitosvirrelle, ninnille, Tuulalle, Salomolle ja Kalamokselle ja kaikille teille muillekkin joita en nyt luetellut ja teille hiljaisille lukijoille, tulkoon tästä päivästä meille kaikille hyvä, kuin myös tulevista.
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Äsken tuossa googletin kuvia New Yorkista ja siellä tuli vastaan tämä kuva, joka herätti ajatuksia: http://img.yle.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... linton.png
Se on kuva Hillary Clintonista New Yorkissa vaalikiertueellaan, 17.4.2015. Juuri tuo sama punainen väri hänen asussaan ja vaaleat ja yhtä lyhkäiset hiukset. Näkyni naisen ikää en osannut arvioida joten se sopisi kuvaamaan myös Clintonia, josko näyssä esiteltiin USAN seuraava Presidentti?

Hyvä uskova ystäväni soitti minulle ja kerroin hänelle tämänaamuisen näyn ja hän muisti tuon Hillary Clintonin profetian, joka muutti tämän näkyni tärkeyttä, vahvistaen myös toinen toisiaan.
YLÖSOTTO TULEE CLINTONIN OLLESSA PRESIDENTTINÄ
"JEESUS TULEE CLINTONIN OLLESSA PRESIDENTTI
K. D. palauttaa mieliin profetian 1990-luvun alusta:
Tuleeko Jeesus takaisin silloin kun USA:n presidenttinä on Clinton? Jeesus ilmestyi eräälle kuolevalle suomalais-australialaiselle miehelle 90-luvun alussa. Jeesus sanoi, että kun Hän tulee on Amerikan presidenttinä Clinton. Ja nimenomaan tämän presidentin ensimmäisellä valtakaudella tämä tapahtuu. Jeesus paransi miehen ja mies alkoi julistaa tätä laajasti ja kohta Yhdysvaltoihin tulikin kuin tyhjästä lähes tuiki tuntematon mies: Bill Clinton. Mutta kuten tiedämme - tempausta ei kuulunut." Oliko profetiassa kyse Hillarysta?