Tänään, 18.5.2018, herättyäni, näin kuvan, liekkö ollut näky, mene ja tiedä?
Näin laivan puisella kannella kaksi kilpikonnaa. Niiden vatsat oli niin pyöreät, ettei niiden jalat ylettynyt maahan. Ne pomppivat eteenpäin, mutta yllättävän nopeasti.
Ihmisiä oli siinä niiden ympärillä. Mietin, mitä tämä kuva voi tarkoittaa?
Kilpikonnat on tunnetusti hitaita eläimiä. Oliko tuo jokin kalastusalus ja olivat saaneet nuo kipparit kalastettua ja nyt sitten leikittelivät niillä ja kilpailuttivat niitä keskenään. Näin koin.
Oliko kyse kilvoituksesta? Kun meidän pitäisi uskovina kilvoitella henkilökohtaisella tasolla, itsemme kanssa, kilvoittelemme ulkoisilla asioilla, toistemme kanssa? Näin tämän koin.
Herra haluaa muistuttaa tuosta oman uskon elämän kilvoittelusta.
Herran siunausta ja armoa meille kaikille!
"KAKSI KILPIKONNAA"
Re: "KAKSI KILPIKONNAA"
Palaaminen kilvoitteluun; David Wilkerson: http://www.tscpulpitseries.org/finnish/ts931025.htm
Uskon, että Jumala antoi minulle tämän sanan välitettäväksi sinulle juuri tänä päivänä: Jumala kutsuu sinua tänään irrottaakseen katseesi kaikista ulkoisista olosuhteista. Älä tuomitse mitään nykyisen tilanteesi perusteella. Älä yritä miettiä asiaa loppuun asti. Älä anna pelon kaataa sinua. Jumala kohtaa sinut rukouksessa! Hän antaa sinulle pian sanansa. Hän ei pidä sinua pimeydessä. Hän tietää, että olet kuuliainen Hänelle.
Amen! "Ulkoiset olosuhteet", niinhän tulkitsin näkyäni, aivan kuin Wilkerson tekstiään.
Shalom!
Minulla tuli mieleen ilmestyskirjan kaksi todistajaa: Ihmisten tuijoteltavana ja ehkä pilkattavanakin, kuitenkin Pyhällä Hengellä täytettyjä, Jumala Kilpenä.
Minulla tuli mieleen ilmestyskirjan kaksi todistajaa: Ihmisten tuijoteltavana ja ehkä pilkattavanakin, kuitenkin Pyhällä Hengellä täytettyjä, Jumala Kilpenä.