Profetia suuresta maanjäristyksestä Yhdysvalloissa.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
AOAOAOAOAO
Site Admin

Profetia suuresta maanjäristyksestä Yhdysvalloissa.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

https://www.youtube.com/watch?v=tIRqMWwHSJw

Barbara sai tämän profetian 21.4.2018. Hän mainitsee saaneensa useita nimenomaan Yhdysvaltoja koskevia profetioita kovista luonnonmullistuksista.

Raamatun paikka profetiaan on Luuk.21:11 .

THERE HAS BEEN NO EARTHQUAKE LIKE THIS IN ALL HISTORY ----- TÄLLAISTA MAANJÄRISTYSTA EI OLE KOSKAAN OLLUT HISTORIASSA.

Profetia ;

" Tytär, Minä olen laittanut sinut tällaiseen aikaan puhumaan kansanjoukoille. Sinä olet nähnyt tuhon etukäteen. Lumi, tuuli, sade, tulviminen ja tuli lankeavat sinun kansakuntasi päälle. Tuomio sinun selkäsi kääntämisestä MINULLE.

Minä annan sinulle varoituksen tulevista suurista tuhoista teidän laajoille rannikoillenne. Maa jyrisee syvällä kaupunkien alla. Teidän täytyy olla varuillanne. Ihmiset ovat sijoittaneet elektronisia laitteita mittaamaan jyrinää, mutta ne eivät kykenen antamaan teille etukäteisvaroitusta.

Valmistaudu tulevaan tuhoon.

Kaupungit tulevat maan nielemiksi. Monet uppoavat mereen. Maa halkeaa, ja sinä näet tulta kaikkialla.

Tytär, sinä olet kuullut kiljunnan ja itkemisen, kun äidit juoksevat kaduilla etsien kadonneita lapsiaan. Sinä olet kuullut kuiskaamisen, ja kuiskaukset ; " missä äiti on ? "

Tällaista maanjäristystä ei ole koskaan ollut historiassa.

Palatkaa luokseni, ja sinä pääset pakenemaan Minun vihaani ja raivoani. Huomataanko sinut arvolliseksi ?

Minä pidän kirjakääröä kädessäni. Pian Minä murran uuden/toisen sinetin ".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
sisar

Re: Profetia suuresta maanjäristyksestä Yhdysvalloissa.

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos AOAOAOAOAO tästä ja suomennoksesta.

Kaliforniaa koskevia profetioitahan on ollut jo pidemmän aikaa.

Itse näin muistaakseni noin vuosi sitten unen, jossa näin uutisen suuresta ja tuhoisasta maanjäristyksestä jossain San Franciscon alueella. Siinä unessa vain tyynesti totesin että nytkö se sitten tapahtui. (Vasta tuon uneni jälkeen tutustuin noihin profetioihin tuosta Kaliforniaa koskevasta maanjäristyksestä)
Vastaa Viestiin