"Ylitse virtaava vesi"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

"Ylitse virtaava vesi"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TÄNÄÄN, 7.4.2018.
Näin herätessäni kuvan/ näyn jonkin astian / altaan tai jonkin reunasta, joka näytti kiviseltä ja sen reunan yli virtasi koko ajan, pulputen, kirkasta vettä.

Tuo näky on hyvä näky, koska saamme tuon hengellisen juomamme Kristukselta ja Hänen Sanansa kautta ja on hyvä, jos se on ylitse vuotavaa, emmekä elä hengellisesti kuivuudessa.
Kiitos Jeesus!

Kuva
https://i.pinimg.com/originals/d3/28/45 ... 5415a1.gif
Sinettisormus

Re: "Ylitse virtaava vesi"

5.Mooseksen kirja:
32:1 "Kuunnelkaa, te taivaat, kun minä puhun, ja kuulkoon maa minun suuni sanat!
32:2 Sateena pisaroikoon minun opetukseni, kasteena valukoon puheeni niinkuin vihma vihannalle, niinkuin sadekuuro ruohikolle.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Huh, mä oon Facessa taas joutunu keskusteleen adventistien ja omiin tekoihinsa luottavien ihmisten kanssa, joiden käsitys on aivan kauhea. Lopputulos on aina sama... he kiistävät Jeesuksen ristin työn oikeastaan lähes kokonaan... ja siksi on ihana tulla tänne välillä lukemaan Sinetin juttuja, joissa armo ja Jeesuksen veri on etusijalla. Se vesi josta puhut on se hengen virvoittaminen kokemaan ja näkemään meidät asioita oikein.
Kontarsti.JPG
Sinettisormus

Amen, Jarmo!
Näistä tällaisista "uskovista" olemmekin saaneet täällä roppa kaupalla todistaa, aina väsymykseen asti.
Nyt Herra haluaa virvoittaa meitä ihanasta alku lähteestään, aitoa ja oikeaa ja virvoittavaa uskoa.
Se ei ole vaikea oppista, vaan sen lapsikin voi halutessaan ymmärtää ja uskoa. Usko on parhaimmillaan aivan yksinkertaista, jossa on hyvä levätä.
Ihminen tekee kaikesta liian vaikeaa, haluaa päteä maailman oppien tulkinnoillaan, mutta näin joutuu kauas, Kristuksen kasvojen edestä ja Hänen virvoittavan lähteensä luota....
Sinettisormus

... hauskaa tuo tuoma kuvasi ... käytiin aamulla veljeni luona, Ariel7.
Kertoi että oli nähnyt unta, että olimme jossain Lapissa, ja siellä oli monenlaisia lintuja ja olin selittänyt innostuneesti veljelleni, että niitä kaikkia lintuja ... yhtäkin erilaista oli ruokittava ...
Ei muistanut unesta muuta, mutta tuo tuomasi kuva, osui ja upposi!
Sinettisormus

Muistan, kun kerrankin makasin sairaalassa kuoleman kielissä, mutta näin monena yönä unta tai näkyä, virvoittavasta lähteestä, joka oli jossakin kallio luolassa. Sen vesi oli kauniin turkoosin sinistä ja näin kuinka ylhäältä putosi hiljakseen vettä pisaroina alas veden pintaan. Siitä lähti rauhoittava ääni.
Sain levätä alku lähteellä ... niin koin.
Kun pääsin kotiin, mieheni ihmetteli aamulla, että yöllä kuuli, kun minusta kuului kummallinen ääni; kuin vettä olisi tippunut.
Ilostuen, sain kertoa ja todistaa tuosta unestani ....
Mieheni todisti sen minulle todeksi, että todella sain levätä siellä.
Kiitos Jeesus!
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Kiitos Sinetti! Halleluja, Jeesus on voittanut synnin taakan ja VERI VALUI MAAHAN, maa siis on ostettu, eikä vain yksiä ihmisiä... KOKO MAA! Jeesukselle on valta, voima ja kunnia, niin maan päällä kuin Taivaassa, joten Hänen sovintoverensä yltää jokaiseen elolliseen joka on lopettnut uskomasta itseensä ja siirtänyt kaikki toivonsa Jeesukseen Kristukseen:
Matteus 10:37-38 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
Sinettisormus

Ps.... tuo vesi oli saman sinistä, kuin vesi Israelissa!
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Hesekiel 47:
1 Sitten hän vei minut takaisin temppelin ovelle. Ja katso, vettä kumpusi temppelin kynnyksen alta itään päin, sillä temppelin etusivu oli itää kohti. Ja vesi juoksi alas temppelin oikeanpuolisen sivuseinämän alitse, alttarin eteläpuolitse.
2 Sitten hän toi minut ulos pohjoisportin kautta ja kierrätti minut ulkopuolitse ulkoportille, joka antoi itää kohden; ja katso, vesi virtasi oikeanpuoliselta sivuseinämältä päin.
3 Mennessänsä itää kohti mies, mittanuora kädessään, mittasi tuhat kyynärää ja antoi minun käydä veden poikki: vettä oli nilkkoihin asti.
4 Sitten hän mittasi tuhat ja antoi minun käydä veden poikki: vettä oli polviin asti. Sitten hän mittasi tuhat ja antoi minun käydä poikki: vettä oli lanteisiin asti.
5 Sitten hän mittasi tuhat: tuli virta, jonka poikki minä en voinut käydä, sillä vesi nousi uimavedeksi, virraksi, josta ei voinut käydä poikki.
6 Niin hän kysyi minulta: "Oletko nähnyt, ihmislapsi?" ja kuljetti minua ja toi takaisin pitkin virran rantaa.
7 Mutta kun minä tulin takaisin, niin katso: virran rannalla kasvoi hyvin paljon puita molemmilla puolin.
8 Ja hän sanoi minulle: "Nämä vedet juoksevat itäiselle alueelle, virtaavat alas Aromaahan ja tulevat mereen; niiden jouduttua mereen vesi siinä paranee.
9 Ja kaikki elolliset, kaikki, jotka liikkuvat, virkoavat elämään kaikkialla, mihin tämä kaksoisvirta tulee. Ja kaloja on oleva hyvin paljon; sillä kun nämä vedet sinne tulevat ja vesi paranee, niin kaikki virkoaa elämään, minne vain virta tulee.
10 Ja kalastajia seisoo sen rannalla. Een-Gedistä Een-Eglaimiin asti se on oleva yhtä verkkoapajaa. Siinä on kaikenlaisia kaloja, aivan kuin suuren meren kaloja, hyvin paljon.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Tuo Hesekiel 47 on tuhatvuotiskauden alku... Nimittäin Hesekiel 47 jatkuu:
11 Sen rämeet ja lätäköt eivät parane: ne jätetään suolan valtaan.
12 Mutta virran varrella, sen molemmilla rannoilla, kasvaa kaikkinaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lakastu lehdet eivätkä lopu hedelmät: joka kuukausi ne kantavat tuoreet hedelmät, sillä niitten vedet juoksevat pyhäköstä, ja niitten hedelmät ovat ravitsevaiset ja niitten lehdet parantavaiset.
13 Näin sanoo Herra, Herra: Tämä on raja, jonka mukaan teidän on jaettava maa perintöosiksi kahdelletoista Israelin sukukunnalle-Joosef saakoon kaksi osaa-.
14 Ja te saatte siitä perintöosan jokainen kohdaltansa; sillä minä olen kättä kohottaen luvannut antaa sen teidän isillenne, ja niin tämä maa tulee teille perintöosaksi.
Siihen liittyy myös Daniel 12 loppuosa ajanlaskennan osalta ja sitten nimenomaan tuo Sakarja 14 ja Jesaja 65
Sinettisormus

Amen!
Noita Sanoja lukiessa nousi ihana ja niin levollinen, Pyhä Henki ylleni! Kiitos!
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Ajatelkaas mistä KOKO MAAN elvyttävä vesi siis virtaa... UUDEN JERUSALEMIN alta :D
Sinettisormus

Vastaa Viestiin