Luulen, että nämä Daniel ja Barbara ovat varmasti Herrassa, mutta mun mielestä se mikä tämän tyyppisissä profetioissa tai sanoissa nykyisin häiritsee, oli antikristus, peto, väärä profeetta kuka hyvänsä tai tulivat ne missä muodossa tahansa, niin sitä seuratessa katsotaan pimeyteen päin ja mitä se puuhaa. Kun pitäisi kääntää tuoli 180 astetta ympäri ja katsoa vain Valkeuteen.
Enkä siis sano, etteikö olisi arvokasta työtä seurata koko "palettia", mutta pääsuunta pitäisi olla aina sinne Jeesukseen.
ANTIKRISTUS, PETO, ja kuka hän on.
Re: ANTIKRISTUS, PETO, ja kuka hän on.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
ISO AMEN, Eero! Olen juuri täsmälleen samaa mieltä... Opin tämän läksyn jo 18 vuotta sitten kun selitin äidilleni kuinka saatanan metkut ymmärtämällä välttyisin saatanan juonilta. En minä lihassa pärjää sille... Katse pitää olla kiinnitettynä vain Kristukseen Jeesukseen, vain siten selviämme. Äitini kommentti oli että älä sinä Jarmo etsi saatanan teitä ja sen sekasotkuisia polkuja, ne on kieroja kuin korkkiruuvit eikä niiden selvittämisestä ole mitään hyötyä, siinä vain loukkaa itsensä, seuraa sinä Jeesuksen suoraa viitoittamaan tietä, joka johtaa Taivaan iloon ja ikuiseen elämään.Eero kirjoitti:Luulen, että nämä Daniel ja Barbara ovat varmasti Herrassa, mutta mun mielestä se mikä tämän tyyppisissä profetioissa tai sanoissa nykyisin häiritsee, oli antikristus, peto, väärä profeetta kuka hyvänsä tai tulivat ne missä muodossa tahansa, niin sitä seuratessa katsotaan pimeyteen päin ja mitä se puuhaa. Kun pitäisi kääntää tuoli 180 astetta ympäri ja katsoa vain Valkeuteen.
Enkä siis sano, etteikö olisi arvokasta työtä seurata koko "palettia", mutta pääsuunta pitäisi olla aina sinne Jeesukseen.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Jokuhan se laittomuuden ihminen tulee olemaan, enkä siis AO tarkoittanut, että nämä olisivat minun mielestäni väärää profetiaa. Eli kiitos näistä, valvoa pitää joka tapauksessa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
*
*
Suomenkielinen käännös profetiasta 24.7.2012, jonka Barbara sai 22.7.2012; VARO PEDON SANOJA
Profetiaan kuuluva Raamatun kohta, Luuk.21:20-24 ;" Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä.
Silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille, ja jotka ovat kaupungissa, lähtekööt sieltä pois, ja jotka maalla ovat, älkööt sinne menkö.
Sillä ne ovat koston päiviä, että kaikki täyttyisi, mikä kirjoitettu on.
Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan; ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät ".
" Kuule, oi Israel ! "
" Suuret armeijat ja komentajat pian saartavat sinut. Heidän määräänsä on suuri, ne ovat Pedon johtamia.
Hän kokoaan luokseen omansa. Monet uskovat valheen ja liittyvät häneen.
MINÄ kerron teille nyt, kun kerran olette liittyneet häneen, ja ottaneet hänen merkkinsä, te olette sinetöineet oman kohtalonne.
Pedon sinetti ilmaisee teidän liittonne hänen valtakuntaansa.
MINÄ puhun tämän nyt, että te tietäisitte tämän. Kerran sinetöity, kadotuksen kohtalo odottaa sinua.
VAROKAA PEDON SANOJA, SILLÄ NE OVAT MAKEAT HÄNEN SUUSSAAN, MUTTA KATKERAT HÄNEN SISUKSISSAAN !
Hän puhuu niitä asioita, joista te haluatte kuulla, ja te pidätte siitä mitä hän lupaa, mutta varokaa valheita, sillä se on vain väliaikaista, niin kuin hänen aikansa on lyhyt ja hänen vihansa suuri."
https://www.youtube.com/watch?v=0GbbvAtee-E
*
Suomenkielinen käännös profetiasta 24.7.2012, jonka Barbara sai 22.7.2012; VARO PEDON SANOJA
Profetiaan kuuluva Raamatun kohta, Luuk.21:20-24 ;" Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä.
Silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille, ja jotka ovat kaupungissa, lähtekööt sieltä pois, ja jotka maalla ovat, älkööt sinne menkö.
Sillä ne ovat koston päiviä, että kaikki täyttyisi, mikä kirjoitettu on.
Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan; ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät ".
" Kuule, oi Israel ! "
" Suuret armeijat ja komentajat pian saartavat sinut. Heidän määräänsä on suuri, ne ovat Pedon johtamia.
Hän kokoaan luokseen omansa. Monet uskovat valheen ja liittyvät häneen.
MINÄ kerron teille nyt, kun kerran olette liittyneet häneen, ja ottaneet hänen merkkinsä, te olette sinetöineet oman kohtalonne.
Pedon sinetti ilmaisee teidän liittonne hänen valtakuntaansa.
MINÄ puhun tämän nyt, että te tietäisitte tämän. Kerran sinetöity, kadotuksen kohtalo odottaa sinua.
VAROKAA PEDON SANOJA, SILLÄ NE OVAT MAKEAT HÄNEN SUUSSAAN, MUTTA KATKERAT HÄNEN SISUKSISSAAN !
Hän puhuu niitä asioita, joista te haluatte kuulla, ja te pidätte siitä mitä hän lupaa, mutta varokaa valheita, sillä se on vain väliaikaista, niin kuin hänen aikansa on lyhyt ja hänen vihansa suuri."
https://www.youtube.com/watch?v=0GbbvAtee-E
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
*
*
Suomenkielinen käännös profetiasta 28.7.2012 ; KADOTUKSEN POIKA....PETO...KULKEE KESKUUDESSANNE.
Profetiaan kuuluva Raamatun kohta ; Hes.38:16-17 ;
" Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä. Näin sanoo Herra, Herra: Etkö se ole sinä, josta minä muinaisina päivinä puhuin palvelijaini, Israelin profeettain, kautta, jotka niinä päivinä ennustivat, vuodesta vuoteen, että minä annan sinun karata heidän kimppuunsa ? "
" Sinä puhut Minun puolestani kuin Minun totuuden astianani. Ei kukaan löydä virhettä siitä mitä sanotaan, sillä se on Isältä. "
" Eivätkö pilvet kokoonnu kun tuleva myrsky lähestyy ? "
" Eivätkö sodan tuulet loisi myrskyä ? "
" Puhu viattomuuden päivistä ! "
" Eivätkö ne pääty, ja eivät enää palaa ? "
" Puhu ihmisen Lunastuksesta sillä Minun hetkeni lähestyy ! "
" Enkö Minä kokoaisi valittujeni/valittuni hedelmiä ennen kuin myrsky lähestyy ? "
" Puhu aikojen merkeistä, ihmisen poika, niin että kaikkien ihmisten silmät ovat avoinna ! "
" Eikö veri liota maata kun veli kääntyy veljeään vastaan ? "
" Eikö Paha puhuisi sen imartelevalla kielellään ? "
" Olisiko noilla toivoa, jotka torjuvat Totuuden ? "
" Sinä puhut Kadotuksen Pojasta, sillä nytkin hän kävelee keskuudessanne."
" Missä on järjestys, siellä on oleva kaaos".
" Missä on rauha, siellä on oleva sota."
" Missä on paljon, siellä ei ole oleva."
"Monet etsivät vastauksia, mutta heillä on korvat ja he eivät ole kuunnelleet."
"Päivän valo himmenee sillä iltahetki lähestyy."
Amen.
*
Suomenkielinen käännös profetiasta 28.7.2012 ; KADOTUKSEN POIKA....PETO...KULKEE KESKUUDESSANNE.
Profetiaan kuuluva Raamatun kohta ; Hes.38:16-17 ;
" Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä. Näin sanoo Herra, Herra: Etkö se ole sinä, josta minä muinaisina päivinä puhuin palvelijaini, Israelin profeettain, kautta, jotka niinä päivinä ennustivat, vuodesta vuoteen, että minä annan sinun karata heidän kimppuunsa ? "
" Sinä puhut Minun puolestani kuin Minun totuuden astianani. Ei kukaan löydä virhettä siitä mitä sanotaan, sillä se on Isältä. "
" Eivätkö pilvet kokoonnu kun tuleva myrsky lähestyy ? "
" Eivätkö sodan tuulet loisi myrskyä ? "
" Puhu viattomuuden päivistä ! "
" Eivätkö ne pääty, ja eivät enää palaa ? "
" Puhu ihmisen Lunastuksesta sillä Minun hetkeni lähestyy ! "
" Enkö Minä kokoaisi valittujeni/valittuni hedelmiä ennen kuin myrsky lähestyy ? "
" Puhu aikojen merkeistä, ihmisen poika, niin että kaikkien ihmisten silmät ovat avoinna ! "
" Eikö veri liota maata kun veli kääntyy veljeään vastaan ? "
" Eikö Paha puhuisi sen imartelevalla kielellään ? "
" Olisiko noilla toivoa, jotka torjuvat Totuuden ? "
" Sinä puhut Kadotuksen Pojasta, sillä nytkin hän kävelee keskuudessanne."
" Missä on järjestys, siellä on oleva kaaos".
" Missä on rauha, siellä on oleva sota."
" Missä on paljon, siellä ei ole oleva."
"Monet etsivät vastauksia, mutta heillä on korvat ja he eivät ole kuunnelleet."
"Päivän valo himmenee sillä iltahetki lähestyy."
Amen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
*
*
Suomenkielinen käännös profetiasta 4.8.2012 ; HÄN KUTSUU ITSEÄÄN KAIKKIVALTIAAKSI, sanoo HERRA.
Profetiaan kuuluvat Raamatun kohdat ; 1.Joh.2:22-27 ;
"Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä.
Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
Mutta te-teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa
opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä."
" Mitä on ollut, sitä ei ole oleva, sillä muutoksen hetki lähestyy.
Vaikka liha käy heikoksi, Henki pysyy vahvana.
Eikö Valkeus poista pimeyden naamiota kaikkien nähtäväksi ?
Eikö Totuus avaa teidän silmiänne Minun Teilleni ?
Eikö jokainen päivä ala rukouksessa ?
Eikö Viisaus tarjoa ohjeita kun pyytää ?
Kutsu Minua nyt, ja Minä vastaan sinulle !
Eikö Minun Henkeni puhu sinun sanojesi kautta ?
Hän, joka tuomitsee kaiken, antaa anteeksi kaiken.
Nostaako Minun Rauhan Henkeni ylös ?
Ne, jotka kuuntelevat, oppivat paljon, kun nuo, jotka puhuvat oppivat vähän.
Eivätkö tämän päivän koettelemukset vahvista sinua siihen, mikä on edessä ?
Se mikä on merkityksellistä tänään, osoittautuu merkityksettömäksi huomenna.
Eivätkö sodan pilvet paljasta Minun aikomustani ?
Tuo, joka on paha, ylpeilee saavutuksillaan. Ne, jotka ovat nöyriä Hengessä, tunnistavat hänet nimeltä, sillä Pimeyden Varjo lepää hänessä.
Hän kutsuu itseään Kaikkivaltiaaksi, ja puhuu mahtavasti. Miehet vapisevat, kun hän puhuu. Hän on hyljännyt Totuuden ja puhuu viekkaasti.
Hän merkitsee alamaisensa, ja monet kutsuvat häntä jumalaksi.
Eivätkö hänen petolliset tiensä osoita hänen omaa polkuaan tuhoon ?
Eikö rohkeus vahvista sinua noudattamaan Minun ohjeitani ?
Se, mitä tuo yksi tulee puhumaan, on paljastettu monille. Mutta, jokainen päivä tuo sinua lähemmäksi Minua. " Amen.
*
Suomenkielinen käännös profetiasta 4.8.2012 ; HÄN KUTSUU ITSEÄÄN KAIKKIVALTIAAKSI, sanoo HERRA.
Profetiaan kuuluvat Raamatun kohdat ; 1.Joh.2:22-27 ;
"Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä.
Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
Mutta te-teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa
opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä."
" Mitä on ollut, sitä ei ole oleva, sillä muutoksen hetki lähestyy.
Vaikka liha käy heikoksi, Henki pysyy vahvana.
Eikö Valkeus poista pimeyden naamiota kaikkien nähtäväksi ?
Eikö Totuus avaa teidän silmiänne Minun Teilleni ?
Eikö jokainen päivä ala rukouksessa ?
Eikö Viisaus tarjoa ohjeita kun pyytää ?
Kutsu Minua nyt, ja Minä vastaan sinulle !
Eikö Minun Henkeni puhu sinun sanojesi kautta ?
Hän, joka tuomitsee kaiken, antaa anteeksi kaiken.
Nostaako Minun Rauhan Henkeni ylös ?
Ne, jotka kuuntelevat, oppivat paljon, kun nuo, jotka puhuvat oppivat vähän.
Eivätkö tämän päivän koettelemukset vahvista sinua siihen, mikä on edessä ?
Se mikä on merkityksellistä tänään, osoittautuu merkityksettömäksi huomenna.
Eivätkö sodan pilvet paljasta Minun aikomustani ?
Tuo, joka on paha, ylpeilee saavutuksillaan. Ne, jotka ovat nöyriä Hengessä, tunnistavat hänet nimeltä, sillä Pimeyden Varjo lepää hänessä.
Hän kutsuu itseään Kaikkivaltiaaksi, ja puhuu mahtavasti. Miehet vapisevat, kun hän puhuu. Hän on hyljännyt Totuuden ja puhuu viekkaasti.
Hän merkitsee alamaisensa, ja monet kutsuvat häntä jumalaksi.
Eivätkö hänen petolliset tiensä osoita hänen omaa polkuaan tuhoon ?
Eikö rohkeus vahvista sinua noudattamaan Minun ohjeitani ?
Se, mitä tuo yksi tulee puhumaan, on paljastettu monille. Mutta, jokainen päivä tuo sinua lähemmäksi Minua. " Amen.