Omia kokemuksia levossa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ystäväni soitti juuri ja kerroin nuo unet hänelle, selittäen, miten ne nyt olen saanut ymmärtää, liitettynä ne noihin kymmeneen päivään. Hänkin sai taas lisää toivoa ja voimaa jatkaa, ettei periksi anneta, eikä hän kyllä olisi periksi antanutkaan. Lohduttavaa!

... ja niin, jaksan kun minulla on nuo hirven ominaisuudet :D
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Samaa mieltä Sinetti, tuo kotisataman teksti kuvaa hyvin untasi ja mielestäni sillä on vahva ja rohkaiseva sanoma meille kaikille! Herran siunausta jok ikiselle ja voimia!
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olihan se opetuslapsillakin 10 päivän ahdistus kun Jeesus lähti ja sitten he joutuivat odottamaan ilman Pyhää Henkeä sen 10 päivää.
sisar

Viesti Kirjoittaja sisar »

Sinettisormus kirjoitti:.. ja vielä tuo: "Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää."

Aamulla juuri ajattelin, että jos emme vielä tänäänkään lähde, kuinka tuo perkele nauraakaan partaansa, koska olemme koetuksella ja kuinka moni meistä sen kestää. Pitäkää siis sitä hirveä sarvista kiinni, ettekä anna tuon vihulaisen tuhota uskoanne, me kyllä lähdemme, meidät haetaan pian, niinkuin uneni näytti ja itsepintaisesti pidän tuosta ajatuksesta kiinni. PERKELE ON JO VOITETTU; VAIKKA SE MUUTA YRITTÄÄ VÄITTÄÄ !!!
AAMEN! AAMEN! AAMEN!

Ketjussa 444 kysyin sanooko luku 240 mitään ja Markku totesi, että voisi olla 10 päivää... Olemme edenneet jo pitkän matkan. Emmehän jätä sitä kesken, emmehän? !!!
Kantakaamme toisiamme rukouksin, Hän antaa meille voimaa!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jaan tuntemukset tässä ketjussa, vielä ainakin täällä sataa eli Korkean veisun sateet eivät ole väistyneet. Myös vihulainen tuntuu taas nostavan päätään, niin kuin ilkkuen että täällä olette vieläkin. Toisaalta oon luottavaisin mielin että jotain on tapahtumassa, jonkinlainen ihmeellinen joutsenlaulutunnelma kokoajan, niin kuin hyvästejä jättelisi. No, Herran kädessä kaikki on ja sillä saamme olla joka tapauksessa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Eräänä iltana, kun olin kuuntelemassa tuota Shofaria ulkona ja rukouksessa, istuen sellaisessa "mummonkeinussa" ja mieheni oli ajanut auton nokkansa aivan siihen keinun eteen, tuli västäräkki taas auton katolle.
Ensin se katseli minua aivan auton takaa kattotelineiden välistä. Jatkoin kuunnellen tuota shofar musiikkia, seuraten samalla iloissani tuota lintua. Se katseli minua kuin myös kuunnellen, sitten se alkoi hyppiä paikallaan ylös ja alas, monta kertaa sitä toistaen. Se oli kuin tanssia.
Sitten se siirtyi etuosaan, telineiden väliin, kurkkien minua sieltä alta ja alkoi taas tuon hyppelyn siinä edessä, nokka kohti minua.
Minulle nousi siinä rukoilessani mieleen kuin kysymyksenä tuolle ihanalle pikkulinnulle,: "Onko tämä tuttua sinulle, oletko kuullut tämän ennenkin? Oletko tullut jostakin Israelista tänne ja kuullut siellä tämän samaisen musiikin ja nyt riemuitset siitä kanssani?"
Tuo oli lumoava ja riemullinen hetki. Kun musiikki oli melkein loppu, lintu hyppäsi siihen aivan eteen, ikkunan ylä reunaan katsellen minua siinä hetken ja lenti sitten pois.
Kiitos ja Kunnia ja Ylistys Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle! Niin Hän pitää huolta meistä, niinkuin noista pienistä taivaan lintusista.
Sinettisormus

Aiemmin, kun kuuntelin tuota Shofaria klo 21, tapahtui myös tällaista josta jo tuolla jossain aiemmin kerroin:
Eilen, kun kuuntelin tuon, klo.21. Kuuntelin sen saunan jälkeen ulkona.
2 västäräkkiä alkoi lentää tuon soidessa innokkaasti, ne aivan kuin tanssivat ja tekivät juuri tuota kierteistä liikettä/muotoa ...
Ajattelin, että jos tuo vaikutti noihin lintuihin noin, se aiheuttaa myös sitä hajaannuttavaa kierrettä siellä henkimaailmassa.
Nuo linnut tosin tuntuivat hyvin iloisilta. Musiikin alkaessa, alkoi myös niiden tanssi ja ne lauloivat toisilleen paljon ja vahvasti .... tämä vain tämmönen oma kokemukseni.
... halusin tämän vain liittää tuohon tämänpäiväiseen "västäräkki" kerrontaani ... västäräkkihän on muuttolintu ja talvehtii jossain Afrikassa asti, liekkö tuo shofarin ääni sille tuttu ...?
Sinettisormus

Eilinen Rukoushetkemme oli aivan ihana, vaikka vihulainen yrittikin kaikin tavoin sotkea ja rikkoa piiriämme, mutta Jeesus tiesi sen ja näytti sen, joten sain sen estettyä.
Illalla sitten aloimme rukoilemaan niin, että tuoli oli keskellä lattiaa ja jokainen pääsi vuorollaan tuolle tuolille rukoiltavaksi ja öljyttäväksi.
kolmen ihmisen kohdalla koin niin valtavaa Pyhän Hengen vuodatusta kauttani, että välillä piti pitää pöydästä kiinni etten huimaukselta kaatunut.
Sitten tuli minun vuoroni ja minulle rukoiltiin terveyttä mutta myös lisää armolahjoja Herran tahdon mukaan ja etenkin parantamisen armolahjaa jota minulle on ennenkin voideltu.
Eräs sisko sai minulle ihanan Sanan: " Olet ihana Jumalan lapsi"
En ollut pysyä tuolilla, niin siinä Herran edessä iloitsin ja osoitimme rakkautta molemminpuolisesti.
Päärukoilija hihkui että nyt vuotaa paljon iloöljyä ja aina lisää vain hän ilmoitti sitä tulevan!
Voi kuinka RAKASTANKAAN Jeesusta Kristusta!
Mutta Hän RAKASTAA vielä enemmän meitä, ei vain meitä kaikkia yhdessä vaan jokaista henkilökohtaisesti. Voi sita Ilo riemua jota saamme Hänen kanssaa viettää.

Siunausta ja Iloa Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa, aivan kaikille tasapuolisesti!!!
Sinettisormus

SEFANJA 3
1. Voi uppiniskaista ja saastutettua, voi väkivaltaista kaupunkia!

2. Se ei ole totellut ääntä, ei huolinut kurituksesta, ei luottanut Herraan, ei lähestynyt Jumalaansa.
3. Sen päämiehet sen keskellä ovat ärjyviä leijonia. Sen tuomarit ovat kuin sudet illalla, jotka eivät säästä mitään aamuksi.
4. Sen profeetat ovat huikentelijoita, uskottomia miehiä. Sen papit saastuttavat pyhän ja tekevät väkivaltaa laille.
5. Herra on vanhurskas sen keskellä, hän ei tee väärin. Joka aamu hän tuo valoon oikeutensa, ei se tulematta jää. Mutta väärintekijä ei tunne häpeätä.
6. Minä olen hävittänyt pakanakansat, niiden muurinkulmat ovat autioina. Minä olen tehnyt niiden kadut raunioiksi, kulkijattomiksi; niiden kaupungit ovat hävitetyt ihmisettömiksi, asujattomiksi.
7. Minä olen sanonut: Ainoastaan pelkää minua ja ota varteen kuritus, niin ei hävitetä tytär Siionin asumusta, ei mitään siitä, mitä minä olen hänelle säätänyt. Kuitenkin he varhaisesta alkaen ovat aina pahemmin tehneet.
8. Sentähden odottakaa minua, sanoo Herra, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan.
9. Silloin minä muutan puhtaiksi kansain huulet, niin että ne kaikki rukoilevat Herran nimeä, palvelevat häntä yksimielisesti.
10. Tuolta puolen Etiopian virtain tuovat minun rukoilijani - tytär, minun hajoitettu joukkoni - minulle ruokauhreja.
11. Sinä päivänä ei sinun tarvitse hävetä yhtäkään niistä teoistasi, joilla olet rikkonut minua vastaan, sillä silloin minä poistan sinun keskuudestasi sinun ylvääsi, riemuitsevaisesi, etkä sinä sitten enää ylpeile minun pyhällä vuorellani.
12. Mutta minä jätän jäljelle sinun keskuuteesi kurjan ja vaivaisen kansan, ja he luottavat Herran nimeen.
13. Israelin jäännökset eivät tee väärin, eivät puhu valhetta, eikä heidän suussaan tavata vilpillistä kieltä. Sillä he kaitsevat kaittaviansa ja makaavat kenenkään peloittelematta.
14. Iloitse, tytär Siion, puhkea huutoon, Israel; ihastu ja ratkea riemuun kaikesta sydämestäsi, tytär Jerusalem.
15. Herra on poistanut sinun tuomiosi, kääntänyt pois sinun vihollisesi. Israelin kuningas, Herra, on sinun keskelläsi. Ei tarvitse sinun enää onnettomuutta nähdä.
16. Sinä päivänä sanotaan Jerusalemille: "Älä pelkää, Siion, älkööt kätesi hervotko.
17. Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."

18. Jotka murehtivat, kaukana juhlakokouksista, ne minä kokoan: nehän ovat sinusta, niitä häväistys kuormana painaa.
19. Katso, siihen aikaan minä teen tekoni kaikille sinun nöyryyttäjillesi. Minä pelastan ontuvat ja kokoan karkoitetut ja teen heidät ylistetyiksi ja mainehikkaiksi jokaisessa maassa, jossa he olivat häpeänalaisina.
20. Siihen aikaan minä tuon teidät takaisin - siihen aikaan, jona minä teidät kokoan. Sillä minä teen teidät mainehikkaiksi ja ylistetyiksi kaikissa maan kansoissa, kun minä käännän teidän kohtalonne teidän silmäinne nähden; sanoo Herra.
Eero
Viesti:

Tänään on mielessäni pyörinyt Psalmit 139:14:

"14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää."

Herralle ylistystä! Herra kiitos, että olet meidät pelastanut. Herra, tule pian!

Eero
Viesti:

Ei nyt siis liittynyt tähän mitenkään, mutta halusin liittyä Sinettisormuksen ylistykseen :) Herra, hae meidät jo Kotiin. Ja vaikka Sinä viipyisit, me odotamme ja katselemme taivaalle. Tule silti, Herra Jeesus! Armollinen Herra!

Eero
Viesti:

Eilen illalla kun kävin rukoukseen, oli melkein epätoivoinen olo, että onko meidät unohdettu tyystin. Sitten hetken mielijohteesta sanoin että "rukoilen nyt meidän kaikkien Sinua odottavien puolesta" ja siitä eteenpäin aika tuntui hetkeksi pysähtyvän, enkä muista oikein mitään, kunnes havahdun että puoliääneen huusin "Aamen, Aamen, Aamen!".

Ajattelen, että Pyhä Henki rukoili puolestamme eli ei meitä unohdettu ole! Herra, tule pian!

Sinettisormus

Amen! Amen! Amen!
Täällä odotetaan myös. Siitä en anna periksi, mutta niin kauan kuin täällä odotamme, sillä sitä päivää ja hetkeä emme tiedä, kilvoittelen juoksuni loppuun asti. ( kuin unessa)
Eilen ilta puolella, kun istuin koneella tuli kummallinen huimaus. Koin että putoanko kohta tuolilta? Meneekö taju?
Se kesti vain hetken ehkä n. minuutin.
Kohotin katseeni Herran puoleen että mitä tämä on? Terveydellistä vaiko jotain henkistä tapahtumaa?
Valmistaako Hän minua johonkin alkavaan matkaan, pois lähtöön vaiko johonkin armolahjaan jota rukoushetkessä pyysin? Mietin myös sitä että moni uskova on kertonut näinä päivinä kokeneen huimausta. Onko se yhteinen tekijä, lähtöämme edeltävänä aikana?
Joka tapauksessa uskon että Jeesus tulee todella pian!
Siunausta ja Rauhaa teille ja myös riemuitkaa iloiten Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta!
MARANATA!!!
tuula

Viesti Kirjoittaja tuula »

shalom. en voinut olla kommentoimatta, kun näin sinetti sinun tekstisi. (ainahan minä täällä taustalla norkoilen kun vain ennätän)tuosta huimauksesta. vaikka minulla on tuon kilpirauhasen takia kohonnut verenpaine, niin eilinen huimaus oli aivan jotakin muuta. minulla oli koko iltapäivän aivan kummallinen olo ja heikko. luulin, että olen tulossa sairaaksi, mutta yön aikana se olotila parani. :roll:
Sinettisormus

Sunnuntaisessa rukoushetkessä, kun puolestani rukoiltiin, pyysin noita armolahjoja, jos vielä kestää hetkisen tämä odottelu. Lahjoja Hänen tahtonsa mukaan, sillä olen tässä jo muutaman päivän vahvasti kokenut, joskus kyyneleet silmissä, että Herra saisi viedä minua eteenpäin, nyt on liian kauan junnattu paikallaan ... että jotain uutta tapahtuisi, jokin uusi tärkeä ja rakas tehtävä, Jeesuksessa Kristuksessa! Hän kyllä tietää mitä se voisi olla, mikä olisi minulle sopivaa, mutta Hänen voimassaan. Että Hän toisi tuon tehtävän eteeni, johdatuksessa ja ohjauksessa, jotain ... vahvempaa...
Amen.
Sinettisormus

Muistan että olet ennenkin puhunut tuosta huimauksesta, samoin AO. Ystäväni tuolta mäen takaa puhuu myös huimauksista joita on tullut ja veljeni (Ariel). Ja moni muu ... Ei minulla muuten ollut sairaaloinen olo eilen, mutta se huimaus oli ihmeellinen, eikä se tosiaan kauaa kestänyt ... valmistetaanko meitä todella johonkin ...?
tuula

Amen. itsekin kyllä odotan, mitä me Jaakobin jälkeläiset nyt sitten saataisiin tehtäväksi. eräs uskova oli saanut sanan, että jaakobin jälkeläiset nousevat näkyvään rooliin.
tuula

niin Sinetti. en osaa tuohon sanoa, mutta uskon, että jotakin merkittävää on menossa. en tiedä, mutta haluaisin jo poissa täältä. ei tämä tällanen rahan ahne ja itsekäs maailma ole minua varten. (ainanen köyhä kun olen)
Sinettisormus

Tuohon en voi vastata osaltani kuin ISO AAA-MEN !!!
En halua allekirjoittaa tästä maailmasta enää mitään, en kuulu enää tänne.

... niin ja olin juuri tulossa laittamaan tätä, kun näin tuula nuo vastauksesi, että, ... minä niin riemuitsen aina ilosta kun näen täällä ihmisiä, rakkaita siskoja ja veljiä kommentoimassa, sillä se rakentaa ja luo yhteyttämme Jeesuksessa Kristuksessa. Se auttaa jaksamaan, kun näkee ettei ole yksin.
Niin hiljaista ja melkein kuollutta täällä on ollut näinä päivinä. Pysykää kilvoituksessa mukana, loppuun asti, se on meidän tehtävämme.
tuula

kerran mä näin kummallisen näyn siitä minun taivaassa olevasta asunnosta, johonka Jeesus sanoi menevänsä valmistamaan sitä omilleen. siinä oli kierreportaat ylös ja ne olivat täysin valkeat. näin kävelevän niitä ylös. ei mikään maanpäällä oleva asnto ollut niin kaunis, kuin se taivaallinen asunto. minulta on Herra kysellyt alitajuisesti asioita, millaisen pihan esim. haluisin sinne. sanoin yksi kerta että haluan auringon kukkia paljon pihamaalle, koska rakastan auringon kukkia
Vastaa Viestiin