Kesä on jo lähellä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Re: Kesä on jo lähellä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen!
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

HerranNimessä, laita tuosta Sanomastasi aloitus tuonne Profetioihin, Sanoma jonka toit rukouksiin, Sanoma on niin vahva että se vaatii oman aloituksen! Amen
VainYksinJeesus

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Nämä ehkä liittyvät tuohon näkyyn, kesäiseen kuvaan, minkä sain. Muistin aluksi että oon tuon näynkin vasta vähän aika sitten saanut, mut onhan siitä jo aikaa kun se oli keväällä.

Mutta nämä on tapahtunut ihan tässä...Siis yksi ilta tässä Pyhässä Hengessä, tuli niin sellainen tunne/kokemus, että "nyt on kesä", se oli niin ihmeellistä, ettei sitä ehkä voi niin kertoakkaan miltä se tuntui.
No, unohdin sen kokemuksen sitten, kunnes tässä luin facebook kaverin näkemää näkyä, jossa hän seisoi kirkon katolla ja oli täysin hiljaista, kunnes yhtäkkiä hän kuuli laulua, tanssia ja ylistystä. Ja ne juhlat siinä oli " kesähäät keskellä syksyä"...

Ja kun pääsin tuohon kohtaan, niin yhtäkkiä muistin tuon oman kokemuksen kesästä ja tuota lukiessa oikein tunsin Pyhän Hengen voiman....

Mutta mitä tämä tarkoittaa..uskon että se näky ja nämä kokemukset liittyy yhteen. Jos jollakin tulee ajatusta
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mulle tulee mieleen ihan konkreettinen havainto jo muutaman vuoden ajalta, että vuoden ajat ovat muuttuneet häilyviksi. Ei oikein ole enää kesää, ei talvea, vain sellaista välitilaa. No, joku voisi sanoa, että se on sitä ilmastonmuutosta, mutta en oikein usko siihen.

Mutta ymmärrän Hengessä hyvin tuon kesän keskellä syksyä, välillä on sellainen olo myös muutenkin, että kaikki ei ole siltä miltä näyttää, niin kuin henkimaailmassa liikuttaisiin aivan eri tavalla kuin ennen. Jostain olen lukenut myös sen suuntaista todistusta, että tämän ja hengellisen raja käy yhä häilyvämmäksi mitä lähemmäs tulemme sitä ihanaa hetkeä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin