Sanoma Pääsiäisaamuna 14.4.2017
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Sanoma Pääsiäisaamuna 14.4.2017
Olin juuri herännyt mutten ollut silmiä saanut auki, niin juuri silloin sain kaksi osaisen sanoman, jotka olivat kuitenkin saman toisto.
Minulle annettiin suora sanoma selvällä suomella ja selkeästi käsky tuoda tämä täällä kerrotuksi:
ÄLKÄÄ ENÄÄ JULISTAKO RIKKAILLE JA HYVÄOSAISILLE, VAAN SAIRAILLE JA KUOLEVILLE ENÄÄ...
Sitten minulle näytettiin Rauno Helpin kevätkokous, jossa tämä sama sanoma toistettiin siellä toukokuun alussa julkisesti.
Se oli kuin sanoma siitä ettei Pääsiäisen jälkeen ole enää aikaa tehdä muuta työtä kuin hätätyö. Ilmeisesti tämä sanoma julistetaan myös Rauno Helpin kokouksessa kolmen viikon kuluttua. Näin minä sen ymmärtäisin.
Tämä ei voi tarkoittaa kuin yhtä asiaa: JEESUS TULEE ja tempaa morsiamen ja sitten alkaa viimeiset päivät.
Minulle annettiin suora sanoma selvällä suomella ja selkeästi käsky tuoda tämä täällä kerrotuksi:
ÄLKÄÄ ENÄÄ JULISTAKO RIKKAILLE JA HYVÄOSAISILLE, VAAN SAIRAILLE JA KUOLEVILLE ENÄÄ...
Sitten minulle näytettiin Rauno Helpin kevätkokous, jossa tämä sama sanoma toistettiin siellä toukokuun alussa julkisesti.
Se oli kuin sanoma siitä ettei Pääsiäisen jälkeen ole enää aikaa tehdä muuta työtä kuin hätätyö. Ilmeisesti tämä sanoma julistetaan myös Rauno Helpin kokouksessa kolmen viikon kuluttua. Näin minä sen ymmärtäisin.
Tämä ei voi tarkoittaa kuin yhtä asiaa: JEESUS TULEE ja tempaa morsiamen ja sitten alkaa viimeiset päivät.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Re: Sanoma Pääsiäisaamuna 14.4.2017
Tänään on se Titanicin onnettomuuden päivä keskellä yötä ja USA on laivoineen Pohjois-Korean edustalla. Onko hetki tullut kun maailma muuttuu?
Norjalaisnäöisen näystä ote: "sota alkaa yllättävältä suunnalta tavallisena sotana"! (mielestäni kuitenkaan P-Korea ei ole kovin yllättävä suunta)
Norjalaisnäöisen näystä ote: "sota alkaa yllättävältä suunnalta tavallisena sotana"! (mielestäni kuitenkaan P-Korea ei ole kovin yllättävä suunta)
13. Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
14. Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
15. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
16. Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
17. sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."
Ilm. 7.
14. Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
15. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
16. Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
17. sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."
Ilm. 7.
Amen totta enää ei ole oleva aikaa on myös vahvasti ollut mielessä!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Dennis Jernigan-You are my all in all
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Kim il-Jong syntyi 15.4.1912 vain tunteja Titanicin tuhon jälkeen ja julistautui Pohjois-Korean diktaattoriksi kesäkuussa 1950 josta asti tämä kahtiajako on ollut olemassa. Nyt se on päättymässä Titanicin tuhon 105 vuotispäivänä täsmälleen kuin Sodoman ja Abarahamin puheet Jumalalle kun tämä anoi viidesti armoa Sodomalle mutta vain viidesti Jumala armon antoi. Mikään ei kerro oliko nuo armonajat 1 vuosi /armo. Sopisi vain hyvin tähän.
Tämä Jarmon saama Sanoma ja näky selittää minulle myös sitä, miksi näyt on käyneet itselläni vähiin, ... aika on myös vähissä ja vain hätätyö käynnissä...
itsekin kun tuon köyhyyden kanssa tapellut ikäni, niin muutamia kuukausia sitten pyysin Herralta hyvin menestyvää yritystä, niin hän sanoi, että ei ole aikaa. muutama viikko sitten kävi sitten näin. lottasin oikein urakalla että enkö saisi lottovoittoa. noh. Herra sitten otti minut kiinni rahan hamstrauksesta ja kysyi. kumpi sinulle on tärkeämpi raha vaiko terveys. noh. jouduin taas nöyrtymään ja valitsin terveyden. taas meni miljoonat sivu suun mutta terveys jäi.eli näin olen ymmärtänyt että ei ole enää aikaa synnin tekoon eikä paljon muunkaan. rahalla ei tee mitään ikuisuudessa. 

voi että ompas ollut ihana sanoma jarmo veljellä. ja sinetille. minunkin näyt ovat olleet aika vähissä viimeöistä äitin ilmestymistä viereeni lukuunottamatta. tuli vain vahva tunne, että kuolevien ylöstempaus tapahtui taikka on kohta tulossa.tuossa näyssä oli hahmoja meidän suvusta, jotka kävelivät sarastavaa valoa kohden.
Minulle nousi juuri tuosta Sanomasta tällaista; "vaan sairaille ja kuoleville". Eli noita kuolevia, voi olla myös ne, jotka vielä omasta tahdostaan tulevat luoksemme ja haluavat kuolla tälle maailmalle, koen, että hekin kuuluvat tähän ja meidän tulee olla myös heille tuki. Toivon, että ymmärsitte saadun ajatukseni ....Minulle annettiin suora sanoma selvällä suomella ja selkeästi käsky tuoda tämä täällä kerrotuksi: