Olin Licciardon kokouksessa eilen. Huomasin vaakunalipun pöydän pöydällä. Ensin luulin että siinähän on juudan jalopeura tossa vaakunassa mutta kun katsoin se olikin koira joka seisoi kuin jalopeura mutta oli koira jolla tuli pitkä punainen kieli ja miekka kädessä! Mikä väärennös suomen vaakunasta!
Ihmettelin ja ajattelin että pyhää ei pidä antaa koirille. Licciardoon tämä ei liity mutta se on meille kaikille. Myös goljat haukkui Daavidia koiranraadoksi kun tulee sauva kädessä häntä vastaan. 1Sam 17:43. Jes 56:10 Israelin vartijat ovat kaikki sokeita koiria eivät he mitään käsitä.
Jeesus myös VAROITTAA Matt 5:6 Älkää antako pyhää koirillle älkää heitäkö helmiänne sikojen eteen etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.
Myös Israelin taistelussa ne jotka latkivat vettä kuin koirat eivät kyennneet taistelemaan ja niitä oli paljon ainoastaan 300 oli kunnollista sotilasta.
Minä en tule enää jakamaan niille jotka ovat todellisuudessa koiria. etteivät he revi minua. Halleluja. Juudan jalopeura näyttää pian voimansa. Pyhä Henki ilmaisee ketkä ovat koiria ympärillämme älkäämme jakako heille. Koirat ovat valehtelejoita,niitä on kaikkialla. ne ovat aivan kuin susuia lammasten vaatteteissa, Mitä teille tulee mieleen.
Ystäväni kertoi ilemn jännän näyn. Hän näki aivan kuin seiväshyppääjän. Hyppääjä hyppäsi pitkällä miekalla. Kun hyppy alkoi miekka muutui notkeaksi seipääksi jolla hyppääjä hyppäsi kuin höyhen ylitse riman.
Hän antoi tän raamatunjakeen Ps 18:30 Sinun avullasi minä hyökkään rosvojoukkoa vastaan Jumalani avulla minä ryntään ylitse muurin!
Tää mun mielestäni liittyy myös siihen sinettisormuksen näkyyn Paavista jokaatrjos kuin kettu väärää juomaa!
Vaakuna jossa oli ikäänkuin leijona mutta se olikin koira! Tottijärven vaakuna!
Vaakuna jossa oli ikäänkuin leijona mutta se olikin koira! Tottijärven vaakuna!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Re: Vaakuna jossa oli ikäänkuin leijona mutta se olikin koira! Tottijärven vaakuna!
7000 uskovaa kuolee vuosittain uskon tähden seuratkaamme ja rukoilkaamme heidän puolestaan. Eivät ole henkeänsä rakastaneet vaan ovat valmiit kuolemaan Jeesuksen tähden.
Re: Vaakuna jossa oli ikäänkuin leijona mutta se olikin koira! Tottijärven vaakuna!
Kiitos katso7 havainnostasi ja hyvistä Sanan paikoista.
Tuli tuosta aloituksestasi mieleen tämä uni, jota nyt lyhennän aikas reippaasti tähän:
Näin joskus kymmenisen vuotta sitten unen, jossa katselin korkealta betonitornista, miten sudet kävit alhaalla metsässä lammaslauman kimppuun. Ajattelin, että nämä sudet olivat seurakuntien paimenia, jotka olivat johtaneet paimennettavansa harhaan. "Sudet lammasten vaatteissa"!
Liittyneekö nyt mitekään tuohon aloitukseen, mutta kuha tuli mieleen. Lähinnä ehkä tuosta Paavista lähti ajatus lentoon...
Tuli tuosta aloituksestasi mieleen tämä uni, jota nyt lyhennän aikas reippaasti tähän:
Näin joskus kymmenisen vuotta sitten unen, jossa katselin korkealta betonitornista, miten sudet kävit alhaalla metsässä lammaslauman kimppuun. Ajattelin, että nämä sudet olivat seurakuntien paimenia, jotka olivat johtaneet paimennettavansa harhaan. "Sudet lammasten vaatteissa"!
Liittyneekö nyt mitekään tuohon aloitukseen, mutta kuha tuli mieleen. Lähinnä ehkä tuosta Paavista lähti ajatus lentoon...
Kiitos katso7 ja ninni, huomaan, että täällä Herra jatkaa samaa Sanomaa, kuin Paavi-uneni. Kiitos että jaoitte. Toinen toisiamme vahvistamme.
Onhan niitä ihan oikeitakin susuia luonnostaan esim. krsitityt jotka kuolevat uskon tähden jotka heille näin tekevät ovat on susia. seurakunnasssa niitä pitäisi olla. onneks juudan jalopeura on voittanut!Ridhard wubrant joka oli 20v kommuniivankilassa kertoi että kun häntä kidtutettin hän ei edes tuntenut kipua. veli jun kiinan uskova aivan uskomatonta kuinka kaikivaltias sotajoukkojen Herra häntä auttoi.