Näky eilen illalla luopumuskirkosta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky eilen illalla luopumuskirkosta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja kuten tuolla alussa toin tuon, mitä sähkö on, siinä puhuttiin "sähköisestä vuorovaikutuksesta" Positiiviset ja negatiiviset ... :D
Tämähän juuri on "sähköistä vuorovaikutusta"!!!
Luopunut kirkko, tuo eteemme aina vain enemmän ja enemmän, noita väsyneitä ihmispoloja, jotka nääntyvät ilman hengen ravintoa!
Kiitos Herra, että sinä Rakastat ja Iloitset näistä ihmisistä, ja ohjaat heidät tänne, meidän Rakastavaan ilmapiiriin, ilmapiiriin joka tulee sinulta!
Amen!
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin se on! Amen!
Sinettisormus

Luopunut kirkko ja sieltä tulevat ovat nuo, jotka ovat negatiivisen vuorovaikutuksen vallassa, mutta, VOI HYVÄ TAVATON, kun he saapuvat tänne meidän, siis meidän, jotka elämme Jeesuksessa Kristuksessa, POSITTIIVISEEN JA RAKKAUDELLISEEN ILMAPIIRIIN ja VUOROVAIKUTUKSEEN!!!
Mitä kaikkea voikaan heidän elämässä uudistua?
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Kyllä, amen, he pääsevät pois siitä valheen hengen kahleista jotka eivät voi antaa rauhaa heille vaikka kuinka siellä puhutaan armosta, vaan ei katumuksesta ja parannuksenteosta, anteeksiannosta ja itsensä kuolettamisesta.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Nythän tämä mulle valkeni. Me puhumme juuri nyt myös pelastussanoman tarkoituksesta kun morsian lähtee, niin tämä jää tänne, sähköinen kaste. He kuitenkin löytävät sen täältä ja joku varmasti pystyy avaamaan niille halukkaille palstalle pääsyn. Jumala voi kaiken.
Sinettisormus

Amen!!! USKOSSA ON HYVÄ ELÄÄ!!!!
Sinettisormus

Tässä jakoon, video, joka juuri lähetettiin minulle kännykkään. Siinä Sakari Yrjölä, joka on meidänkin rukous illoissamme mukana, kuuluu meidön "tiimiin", todistaa Jeesusta elämässään ja evankeliumia. Ajattelin, että tuonpa tännekkin, kun Sakari tuon todistuksensa aikana, puhuu hiukkasen myös tästä "sähköisestä" evankeliumi työstä. : https://www.youtube.com/watch?v=mFzhoUcJLzc Niille jotka ei halua katsoa kokonaan, todistus alkaa 22.35.
Markku_my

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Näin eilen illalla 29.3.2017 juuri ennen nukahtamista valvenäyn. Ensin siinä oli luopumuksesta saastaisia ihmisiä kirkossa juuri tulossa sisälle luopuneeseen kirkkoon jossa pappi oli edessä näitä lampaitaan odottamassa. Sitten tämä pappi julisti kuin jossain markkinatorilla: "TULKAA KAIKKI NYT TÄNNE JOKA HALUAA SÄHKÖKASTEEN"... Sitten minulle näytettiin joku neonvalohohtoinen allas jonne johti portaat.

En tiedä mitä tämä tarkoitti mutta punnitkaa te.
Hmm..joo, ehkä noin kuin nyt sanotte. Luin tekstin monen kertaan, ennenkuin kirjoitin mitään, ymmärsin että oli kysymys täydellisestä luopumuksesta, missä seurakunta, kirkko ja myös pappi olivat luopuneet. Mitä silloin luopunut pappi voi tarjota, ei välttämättä Jumalan Sanaa.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Niin, hyvä huomio Markku. Profetia on vajavaista enkä minä tiedä oliko pappi luopunut. Minusta tuntui niin mutta enemmänkin se seurakunta oli luopumusseurakuntaa jotka näin. He laahustivat kalpeine kasvoineen päät painuksissa ja sitten kuulin äänen "sähkökaste" ja näin kuinka sinin hohde näkyi sellaisesta (oletteko nähneet elokuvan tähtiportti) kuin joku aikakone tai joku sellainen peilipinta pystyssä, jonka läpi saattoi ikäänuin jotenkin kävellä. Noh, se pappi oli vain sivuseikka, joka toitotti tätä TULKAA HALUKKAAT OTTAMAAN SÄHKÖKASTE. No, minä heti ajattelin että siinä on jotain hyvin negatiivista ja maallista mutta Sinetti näki asian toisin. Papista minä en osaa sinänsä sanoa varmaa koska näin luopuneen seurakunnan. Pappi oli vähän kasvoton olento kaapuineen jonka tunnistin papiksi, muttei senkään puhe ollut mitenkään uhmakasta, vaan se sanoi "...ketkä haluatte..."
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

En minä mitään muuta voi kuin tuoda tuntemuksiani. Aluksi minusta tuo näytti hyvinkin omituiselta jolla ei ole tasan mitään tekemistä ainakaan Raamatun valossa. Mutta kaikki muuttui toiseksi kun Sinetti sai asiaan jotain tolkkua.
Sinettisormus

... eli siinä ei myöskään pakotettu, niinkuin saatana orjuuttaa, vaan kaikki menivät omassa tahdossaan, ja tuo että pappi oli kuin kasvoton, kuvastaa se meitä täällä, kasvottomina, nimimerkeillämme, mutta hedelmästä meidät kuitenkin tunnistatte.
Markku_my

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:En minä mitään muuta voi kuin tuoda tuntemuksiani. Aluksi minusta tuo näytti hyvinkin omituiselta jolla ei ole tasan mitään tekemistä ainakaan Raamatun valossa. Mutta kaikki muuttui toiseksi kun Sinetti sai asiaan jotain tolkkua.
Joo eipä tuosta hirveästi kannata vääntää, näky oli sinun ei minun, hyvä että löysit selityksen. :)
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Niin ja nämä näyt pitää kuitenkin aina jakaa kahteen osaan... onko niissä kyse uskon vahvistavasta sanasta vai viestistä joka pitää ottaa huomioon. Sellaiset ovat sanomia tulevasta ja samalla myös kehotuksia jotka saattaa tulla eteen niin yllättäen että siinä kohtaa henki muistuttaa sanomasta ja siksi osaa toimia sitten oikein. Mulla on ollu tämmösiä useita ja olen oppinut jo jonun verran tätä läksyä niiden kautta. Ei Jumala turhaan toimi.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Ja sitten siinä Jumalan tekemässä profetaalisessa työssä on yksi puoli.. vastuu on kuitenkin Jumalla, eikä meillä sen profetian suhteen. Se tulee aina oikealla tavalla koska Jumala tiesi ennalta miten me tulemme sitä spekuloimaan ja käyttämään. Hän kaikkitietävänä tietää kuitenkin meissä mitä tekee, koska me olemme antaneet elämämme Hänen käyttöönsä.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minusta tuo kuvasi väärää/vierasta henkeä mitä maailma, eksyneet, tarjoaa. En löytänyt tuosta näystä mitään hyvää.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

AOAOAOAOAO kirjoitti:Minusta tuo kuvasi väärää/vierasta henkeä mitä maailma, eksyneet, tarjoaa. En löytänyt tuosta näystä mitään hyvää.
Luitko Sinettisormuksen saamat ajatukset? Ei se minustakaan aluksi tuntunut hyvältä koska se oli omituinen. Mutta siksipä sen kerroin.
Juhani

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Seurakunnasta saa tilattua palveluna mm. Samaa sukupuolta olevien avioliiton rukouksen. Tulevaisuudessa saa varmaankin tilattua Internetistä sähköisesti lapsen kasteen ja kastetodistuksen?
Juhani

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Tarkoitin sillä, että kaikki palvelut sähköisesti ilman papin henkilökohtaista käyntiä paikalla..
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Aivan! Hyvä huomio tämäkin Juhani... mutta kaste on taas sellainen jota ei ole kuin Kristityillä. Omituinen näky ja kun se oli aika selvä vielä siltä osin etten ollut vielä läheskään unessa. Ainoa oli se pappi joka oli pikkusen epäselvä oliko tämä kumpaa puolta.
Vastaa Viestiin