Näky; Pukeutukaa uuteen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Pukeutukaa uuteen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuonne Jarmon päivittäistä sivustolle pääsee helposti, kun klikkaa tuolta vas. ylhäältä tai alhaalta, Pelastussanomaan. Sitten avautuu tuo Pelastussanomien etusivu ja vas. ylhäällä on kuva seinäkalenterista (päivittäistä). Klikkaa sitä ja olet perillä :P
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Eritttäin hyvä kirjotus kiitos Jarmo. Luin myös sen omer jutun ja sen loppumisesta. Kirjotin sinettissormukselle näyn mitä en halunnut yleisesti kirjoittaa muistaakseni eilen. Näin villahousut. Olin pakkasessa ilman housuja esiin tuli nainen joka sanoi että tässä sulle villahousut täällä on pakkasta. En ymmärtänyt. Laitoin vain googleen hakusanan villahousut merkitys sieltä tuli linkki: Villahousut arkisto-100 yötä kesään
ja kun mä laskin silloin kun sen lähetin sinettisormukselle kysymyksenä 100 yötä siitä eteenpäin. Silloin on Israelin itsenäisyyspäivä 1.5 2017
Monday, May 1,2017 ,5 lyar 5777
kysyisin nyt erityisesti Jarmolta onko tää vaan hassu sattuma,mitä mieltä olet?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Kuva
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi Rakkaat ystvät, KIITOS ihanista palautteista. Henki minua vie ja sitä tulee millainen aihe ja otollinen hetki jne. itsellä on. Kaikki tulee kuitenkin aina ylhäältä ja oma sormenjälki vain koristaa annosta. Bon apetit ;)
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

katso7 kirjoitti:Eritttäin hyvä kirjotus kiitos Jarmo. Luin myös sen omer jutun ja sen loppumisesta. Kirjotin sinettissormukselle näyn mitä en halunnut yleisesti kirjoittaa muistaakseni eilen. Näin villahousut. Olin pakkasessa ilman housuja esiin tuli nainen joka sanoi että tässä sulle villahousut täällä on pakkasta. En ymmärtänyt. Laitoin vain googleen hakusanan villahousut merkitys sieltä tuli linkki: Villahousut arkisto-100 yötä kesään
ja kun mä laskin silloin kun sen lähetin sinettisormukselle kysymyksenä 100 yötä siitä eteenpäin. Silloin on Israelin itsenäisyyspäivä 1.5 2017
Monday, May 1,2017 ,5 lyar 5777
kysyisin nyt erityisesti Jarmolta onko tää vaan hassu sattuma,mitä mieltä olet?
Minä olen aina sitä mieltä ettei mikään ole sattumaa, koska jos niin olisi, niin meidän suojelu olisi vajavaista. Kaikki kulkee sallimuksen ja varjelun välimaastossa.
Tuo ei ole ollenkaan hassumpi muutenkaan, koska tuossa näkyy Jumalan erinomainen huumori vaatetuksen ja vuodenajan yhtymäkohtia silmäillen.
Sinettisormus

Käyn usein katsomassa ja lukemassa Jarmon kirjoituksia tuolla päivittäisellä ja innolla odotan aina myös uusia. Kiitos Jarmo!
Samuli

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tuo 100 päivää/vuotta on merkittävä juttu juuri tänä vuonna. Siitä on ollut puhetta aiemmin. Mutta esimerkiksi Israelin kannalta. 100 vuotta sitten sovittiin Balfourin julistus, jolla perustettiin ja jaettiin Israel. Vaikka virallisesti Israel on tunnustetttu valtiona 1948 alkaen, niin voi olla, että oikea itsenäisyysvuosi alkaa tästä 1917. Eli Israel ja Suomi olisi saman ikäiset.... Ja tosiaan siitä on se kaksi Jubileeta tähän vuoteen ja puolivälissä tätä eli 1967 tapahtui kuuden päivän sota ja Jerusalemin vapautus.
6 päivän sota http://www.israeltieto.fi/index.php?k=15222

"Balfourin julistus oli 2. marraskuuta 1917 päivätty Britannian ulkoministerin Arthur Balfourin Britannian juutalaisyhteisön johtajalle Walter Rothschildille kirjoittama kirje, joka toi julki kannan, jonka mukaan Britannian hallitus tuki sionistien aikeita perustaa juutalaisille oma valtio Palestiinaan.[1] Julistukseen sisältyi kuitenkin ehto, ettei paikallisen väestön elinoloja loukkaaviin toimenpiteisiin saisi ryhtyä. Julistus oli kiitos juutalaisille heidän tuestaan Britannialle Turkille kuuluneen Palestiinan valtauksessa ensimmäisen maailmansodan aikana.

Balfourin lupaus oli ristiriidassa brittien aiemmin ensimmäisen maailmansodan aikana Palestiinan arabeille antaman itsenäisyyslupauksen kanssa. Osaltaan tästä julistuksesta juontuvat vielä nykyisinkin Israelin ja Palestiinan väliset jännitteet ja kiistat alueen hallinnasta. "
https://fi.wikipedia.org/wiki/Balfourin_julistus
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kerron teille hyvän jutun.kasvatusäitini oli ensimmäisiä suomalaisia jotka lähti Israeliin karmel yhdistyksen kautta.Hän oli vuoden Israeliissa vuonna 1967.oli i myös sen kuuden päivän sodan aikana Hanitassa lähellä Libanonin rajaa.He kävivät myös vierailulla Sde Bokerin kibutzilla jonne David Ben Gurion oli muuttanut.Tämä suomalaisryhmä meni tapaamaan Ben Gurionia oli ryhmä tapasi ja keskusteli David Ben Gurionin kanssa.Aika harvinaista että suomalaisryhmä on tavannut itsenäisyysjulistuksen puheen pitäjän.Hänhän kuoli Ben Gurion kai vuonna 1974.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Ihana kertomus! Kiitos katso7.
Vastaa Viestiin