Uni valmistautumisesta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Uni valmistautumisesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, tuolle kaikelle kertomallesi, Jarmo! Totisesti, Jeesuksen Kristuksen tulemus on PIAN!!! TÄYTYY VAIN JAKSAA, JAKSAA, JAKSAA!!!!
näkymätön ninni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos ja aamen näille edellisille kirjoittajille tässä ketjussa!

En nyt tiedä mihin ketjuun tämä seuraava asia kuuluisi, mutta laitan ne nyt tähän ketjuun jatkoksi.
Tänään perheeni kanssa hiihtolenkiltä palatessani alkoi päässäni soimaan sanat: "hyväksi näkynyt"! Ihmettelin vähän, että missä olin ne kuullut. Raamatun Sanasta löysin nämä kohdat:

Raamattu 1933/38 tekstistä.

Matt. 11:25-26

Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

Luuk. 10:21

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, ninni! Kiitos että toit tuon lohduttavan Sanoman meille! Kiitos Jeesus!
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Ninni ja tähän haluaisin sanoa että meillä varmaan kaikilla on jonkinlainen kokemus näistä että yhtäkkiä saamme päähän sanoman joka löytyy sitten sille hetkelle hyvänä viisautena Raamatusta. Tarkoitan vaan että nämä kokemukset ovat hyvin palkitsevia uskolle.
näkymätön ninni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen! Kiitos Jarmo ja Sinetti!

Kiitos Herralle Jeesukselle!
Vastaa Viestiin