Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Rutger
Site Admin

Re: Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: Tänään, 09:15 Mutta nyt koneälyn käyttö ompi kuitenkin tässä ketjussa loppu... tämä oli se tärkein pointti. Kyse ei ole prompteista vaan periaatteesta, että jätetään edes tältä aihealueelta koneälyjutut pois.

Koneälylle ja promptaukselle perustettakoon vaikka oma ketju.

Kiitos ylläpidon huomiosta tähän asiaan...:D
Tekoälyn käytöstä palstalla on tuore linjaus. Se ei erittele missä saa ja missä ei saa käyttää.
Ole huoleti. Olethan nähnyt etten muutenkaan kommaa tällä langalla juuri ollenkaan johtuen "profetioista".
Jos huolettaa että puutun taas näkemääni antisemitismiin, niin jätä selkeät antisemitistiset paikat postaamatta, minä kun en auo niitä linkkejä. Siellähän delegitimitoivat Israelia tietämättäni.
Shalom
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Re: Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rutger kirjoitti: Tänään, 09:27
Uskon Jeesukseen kirjoitti: Tänään, 09:15 Mutta nyt koneälyn käyttö ompi kuitenkin tässä ketjussa loppu... tämä oli se tärkein pointti. Kyse ei ole prompteista vaan periaatteesta, että jätetään edes tältä aihealueelta koneälyjutut pois.

Koneälylle ja promptaukselle perustettakoon vaikka oma ketju.

Kiitos ylläpidon huomiosta tähän asiaan...:D
Tekoälyn käytöstä palstalla on tuore linjaus. Se ei erittele missä saa ja missä ei saa käyttää.
Ole huoleti. Olethan nähnyt etten muutenkaan kommaa tällä langalla juuri ollenkaan johtuen "profetioista".
Jos huolettaa että puutun taas näkemääni antisemitismiin, niin jätä selkeät antisemitistiset paikat postaamatta, minä kun en auo niitä linkkejä. Siellähän delegitimitoivat Israelia tietämättäni.
Shalom
Tämä ketju onkin AIEXIT-ketju... tällä palstalla ei kansalta kysytty AI:hin menosta kuten kansalta Suomessa ei kysytty Natoon menostakaan...joten Exit Ai now... :lol:
Vastaa Viestiin