Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Rutger
Site Admin

Re: Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 07 Maalis 2026, 09:15 Mutta nyt koneälyn käyttö ompi kuitenkin tässä ketjussa loppu... tämä oli se tärkein pointti. Kyse ei ole prompteista vaan periaatteesta, että jätetään edes tältä aihealueelta koneälyjutut pois.

Koneälylle ja promptaukselle perustettakoon vaikka oma ketju.

Kiitos ylläpidon huomiosta tähän asiaan...:D
Tekoälyn käytöstä palstalla on tuore linjaus. Se ei erittele missä saa ja missä ei saa käyttää.
Ole huoleti. Olethan nähnyt etten muutenkaan kommaa tällä langalla juuri ollenkaan johtuen "profetioista".
Jos huolettaa että puutun taas näkemääni antisemitismiin, niin jätä selkeät antisemitistiset paikat postaamatta, minä kun en auo niitä linkkejä. Siellähän delegitimitoivat Israelia tietämättäni.
Shalom
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rutger kirjoitti: 07 Maalis 2026, 09:27
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 07 Maalis 2026, 09:15 Mutta nyt koneälyn käyttö ompi kuitenkin tässä ketjussa loppu... tämä oli se tärkein pointti. Kyse ei ole prompteista vaan periaatteesta, että jätetään edes tältä aihealueelta koneälyjutut pois.

Koneälylle ja promptaukselle perustettakoon vaikka oma ketju.

Kiitos ylläpidon huomiosta tähän asiaan...:D
Tekoälyn käytöstä palstalla on tuore linjaus. Se ei erittele missä saa ja missä ei saa käyttää.
Ole huoleti. Olethan nähnyt etten muutenkaan kommaa tällä langalla juuri ollenkaan johtuen "profetioista".
Jos huolettaa että puutun taas näkemääni antisemitismiin, niin jätä selkeät antisemitistiset paikat postaamatta, minä kun en auo niitä linkkejä. Siellähän delegitimitoivat Israelia tietämättäni.
Shalom
Tämä ketju onkin AIEXIT-ketju... tällä palstalla ei kansalta kysytty AI:hin menosta kuten kansalta Suomessa ei kysytty Natoon menostakaan...joten Exit Ai now... :lol:
Uskon Jeesukseen

Voiko Damaskoksen tuho olla näin lähellä...

Miksi Kuuba ja Meksiko mainitaan tässä yhteydessä...meinaako Usa kaapata nekin...

Kehoitus ostaa ruokaa joka tulee pakata niin että se säilyy... ilm. kannellisiin pakkilaatikoihin.... :?:
...ydinlaskeutuman vuoksiko...?
Koskee ilm. kaikkia maapallolla...?

LYNNE JOHNSON

Lähde: lynne johnson
MINÄ OLEN, KUNINGAS YESHUYA EI SALLI ISRAELIN TUHOAMISTA
Perjantai, 03/06/26
Lynne Johnson
6. maaliskuuta 2026

Sana vastaanotettu 5. maaliskuuta 2026, klo 11.58

Minä Olen aluaa teidän MINUN lasteni tietävän ja ymmärtävän, että Lähi-idän tapahtumat jatkuvat jonkin aikaa ennen kuin ne “räjähtävät” Damaskoksen tuhossa. Minä Olen ei tarkoita vuosia vaan viikkoja ennen Lähi-idän sodan puhkeamista, mikä johtaa Damaskoksen kaupungin tuhoutumiseen, Iranin ydinvarastojen tuhoamiseen Syyriassa ja Iranin ydinkohteissa. Se on pian tapahtuva.

Iran jatkaa mahdollisimman monien arabimaiden tuomista tähän sotaan jatkaakseen alueen purkamista. Yhdysvallat ei osallistu tähän sotaan niin että se olisi lähellä toista “Vietnamia”. Viime kädessä Israel tuhoaa Damaskoksen ja Iranin ydinalueet, sillä Iranin hallinto päättää käyttää ydinkapasiteettaan Israelin tuhoamiseen ja Israelilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin iskeä ensin.

Minä Olen, kuningas Yeshuya ei salli Israelin tuhoamista siksi että Minä olen, kuningas Yeshuyana, kuninkaiden kuninkaana ja Lord of Lordsina, Korkeimpana, Suurena joka on Minä Olen, kuten MINUN Sanassani on kirjoitettu.

Sinua varoitetaan etukäteen, jotta voit valmistautua ostamalla päivittäistavarasi ja tarvittavat ruokasi säilytykseen niin diskreetisti (huomaamattomasti) kuin pystyt.

Varmista, että teet niin. Pysy MINUN Sanassani, pysy rukouksessa, pysy keskittyneenä. Rukoile Iranin kansan, siellä olevien uskovieni, Kuubassa ja Meksikossa olevien MINUN uskovieni puolesta, sillä he tarvitsevat rukouksiasi.

Kuningas Yeshuya, Kuninkaiden kuningas ja Lord of Lords, Alfa ja Omega, Korkein, Rauhan Prinssi
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 08 Maalis 2026, 08:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uskon Jeesukseen

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 08 Maalis 2026, 08:34
Kehoitus ostaa ruokaa joka tulee pakata niin että se säilyy... ilm. kannellisiin pakkilaatikoihin.... :?:
...ydinlaskeutuman vuoksiko...?
Koskee ilm. kaikkia maapallolla...?

Sinua varoitetaan etukäteen, jotta voit valmistautua ostamalla päivittäistavarasi ja tarvittavat ruokasi säilytykseen niin diskreetisti (huomaamattomasti) kuin pystyt.

Varmista, että teet niin. Pysy MINUN Sanassani, pysy rukouksessa, pysy keskittyneenä.

Kuningas Yeshuya, Kuninkaiden kuningas ja Lord of Lords, Alfa ja Omega, Korkein, Rauhan Prinssi
LINKKI ketjuun "NÄLÄNHÄTÄ - VARAUTUKAA
viewtopic.php?f=3&t=2230
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Eräs sisko laittoi tämän aamun unensa:

"Näin unta. Minulle näytettiin sodassa olevaa maata. Kyse oli todennäköisesti Iranista mitä näin. Ihmiset juoksi savun keskellä sikin sokin ja sitten yhtäkkiä he juoksi pois. Heidän tilalle tuli vain ryysyläisiä tuossa näyssä. He seisoivat savun keskellä ryysyissä. Laita merkille mitä nyt tapahtuu sanottiin. No minä heräsin mutta kerkesin kuulla sanat. Nostakaa päänne sillä teidän vapautuksen aika on lähellä. Vähän harmitti kun heräsin kesken profetaalisen unen"

Lohdutin häntä, sillä hän sai sen tärkeimmän meille, nuo lopun lohdutuksen sanat.
... Teidän vapautuksen aika on lähellä", sopii hyvin tuohon säkkiin joka minulle viimeksi näytettiin, sillä se oli täysi ja suljettu tiukasti. 🙏
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Luuk.21:28. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Tuija kirjoitti: Tänään, 10:12 Luuk.21:28. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
Aamen! 🙏✝️🙏
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, kiitos kun jaoit Tuija!

Säkkipuvuista ja valmistautumisesta on ainakin ollut paljon puhetta tänä keväänä ja vaikka tää Raamatunkohta koskeekin Israelia, niin voi se kohta hyvinkin koskea koko maailmaa, ihmiset joutuvat vetämään säkkipuvun ylleen:
8:9 Ja on tapahtuva sinä päivänä, sanoo Herra, Herra, että minä annan auringon laskea sydänpäivällä ja teen maan pimeäksi keskellä kirkasta päivää.
8:10 Minä muutan teidän juhlanne murheeksi ja kaikki teidän laulunne valitusvirsiksi. Minä panen kaikkien lanteille säkkipuvun ja teen kaljuksi jokaisen pään. Ja minä saatan teidät suremaan, niinkuin ainokaista poikaa surraan, ja se päättyy, niinkuin päättyy katkera päivä.
8:11 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

Aam.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen! Herra anna meille Jumalan mielenmukainen murhe, viritä meidät Sinun taajuudellesi olemaan altiit sille, mitä Sinä tahdot meille puhua. Anna silmävoidetta ja kuulevat korvat tätä aikaa varten 🙏🏼
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Sanna kirjoitti: Tänään, 14:07 Aamen! Herra anna meille Jumalan mielenmukainen murhe, viritä meidät Sinun taajuudellesi olemaan altiit sille, mitä Sinä tahdot meille puhua. Anna silmävoidetta ja kuulevat korvat tätä aikaa varten 🙏🏼
Aamen! 🙏✝️🙏
Vastaa Viestiin