Antisemitismin juurisyy

Keskustele Israel aiheesta
Rutger
Site Admin

Antisemitismin juurisyy

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Räjähdysmäisesti leviävän antisemitismin kasvu selittynee sillä, että saatana on myös lukenut Raamattua.
Sivuhuomiona mainittakoon, että saatana on varmaankin lukenut Raamattua enemmän kuin moni uskova, omien motiiviensa tähden toki.

Matt 23:39 Sillä minä sanon teille: tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'."
Matthew 23:39 For I say unto you, Ye shall not see me henceforth, till ye shall say, Blessed is he that cometh in the name of the Lord.

Saatana miettii, että jos hän saisi hävitettyä koko Israelin, Jeesus ei voisi palata.
Yo. Raamatun jakeessa Jeesus kertoo ettei palaa takaisin ennenkuin he (Israel) Häntä avuksi huutavat.
Jumala ei voi valehdella.

Saatana tietää, että sen aika on lyhyt. Kiire on kova.

Kaikkialla leviävä antisemitismi tulee keräämään paljon juutalaisia kaikkialta maailmasta Israeliin.
Silloin saatana tekee siirtonsa. Lopputuloksen tiedämme Ilmestyskirjasta lukien. Jeesus voittaa.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!