Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Uskon Jeesukseen

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Hurjahkot uutiset...

Ursula von der Leyen kehottaa eurooppalaisia kotimaisia ajoneuvojen valmistajia aloittamaan tankkien, lentokoneiden ja tykkien valmistamisen sotaan varten

SEKÄ:

UUTISKIRJE: 🇬🇧 Ison-Britannian pääministeri Starmer ilmoitti lentotukialusten iskuryhmän sijoittamisesta Pohjoisen Atlantin alueelle:

”Voin vahvistaa tänään, että Iso-Britannia sijoittaa lentotukialustensa iskuryhmän Pohjoisen Atlantin alueelle.

Yhdessä liittolaistemme kanssa tämä on vahva osoitus NATO-liittolaisten sitoutumisesta EU:n Atlantin turvallisuuteen”
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Starmer hakee irtopisteitä oman maansa kuohunnan valtavassa paineessa.
Eroa vaaditaan joka puolelta.
Syy alukselle Atlantilla on kuulemma Venäjän uhka Grönlannille.
Vaan eikös Trump jo ole viime aikoina puhunut että USA suojelee Grönlannin, jos diiliin päästään 😃

Tästä voitaisiin puhua jossakin nimenomaisessa ketjussa, mutta päänavauksena.
Oletan, että Trumpin, Putinin, Xin etc toimet aluejaoissa liittyvät Raamatun kymmeneen kuninkaaseen, ymmärtävät he itse sitä eli eivät.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rutger kirjoitti: Tänään, 01:43 Tästä voitaisiin puhua jossakin nimenomaisessa ketjussa, mutta päänavauksena.
Sotaketju kenties... vaikken asiaa kannatakaan..
Vastaa Viestiin