Marie kirjoitti: ↑Tänään, 07:33
Rutger ja Sanna, teitä on ikävä
Älkää jättäkö palstaa erimielisyyksien takia. Sallikaa ihmisten pitää omat mielipiteensä, jokainen on vastuussa omista teoistaan ja mielipiteistään. Te olette kertoneet että Jumalan sana on tosi. Jotkut ottavat vastaan ja jotkut eivät.
Pyydän omasta puolestani anteeksi kun en otttanut kantaa mutta oma tilanteeni on niin vaikea ettei ole voimia. Elän todella vaikeaa aikaa, tuntuu että tämä hetki elämästä on unta, ei totta.
En ole huomannut viestiä, jossa olisi maininta heidän poisjäämisaikeistaan...
Kukaan ei myöskään tietääkseni ole ollut ottamatta Jumalan sanaa totena vastaan? Liekö kyse ylöstempauksen ajankohtaan liittyvistä eri näkemyksistä? Jumalan sana on tosi ja ylöstempaus on tosi tapahtuma, mutta eriävät näkemykset ylöstempauksen ajakohdasta eivät tiemmä tarkoita sitä etteikö joku ottaisi Jumalaan sanaa totena vastaan.
Raamattu kertoo ylöstempauksen olevan totta, mutta ei tarkkaan ilmoita tai ilmaise sen ajankohtaa - ehkä siksi että valvoisimme emmekä olisi sellaisia vielä on aikaa siihen ja siihen-kristyttyjä vaan sellaisia jotka olisivat joka hetki valmiita kohtaamaan Herran tuulissa ja pilvissä...
Matt. 24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
Matt. 24:50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
Matteuksen evankeliumi:
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
25:13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.
26:41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
Markuksen evankeliumi:
13:33 Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.
13:35 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,
13:37 Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
14:38 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
Luukkaan evankeliumi:
21:36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä.
Tulee valvoa joka hetki eikä asettaa päivämääriä!!!