Kaikenlaista jutustelua 13
Re: Kaikenlaista jutustelua 13
Kun teit googlehaun, käytit tekoälyä ja vedit terminaattorien huomion skynetistä tälle keskustelupalstalle..
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
- Uskon Jeesukseen
Kyllä siis vuoden sisällä asiasta oli päätös, ettei tekoäly-tuotoksia käytettäisi...!?!Rutger kirjoitti: ↑Tänään, 02:14 "Foorumin ylläpito vei foorumin AI-hin"
Täh?
Ylläpito reagoi linjauksella havaittuun AI:n käyttöön.
Jos vuonna -21 on AI:n käyttö kielletty, minä en tiedä siitä mitään, eivätkä toiset Ylläpitäjät tämmöisestä totaalikiellosta minulle maininneet mitään kun eilen asiasta puhuimme.
Mitä tulee tekoälysisällön vaikutukseen sivujen tarkkailuun, mahdolliseen sensuuriin tai estämiseen, niin voin kertoa, että vaikka sivustolla ei oltaisi kuultukaan tekoälystä, sivusto on jo indeksoitu, analysoitu ja kategorioitu omaan lokeroonsa tekoälyn aamunkoitossa, paljon ennenkuin tekoäly vapautui kuluttajille.
Muistaako Sanna, Eero tai Ao...?
- Uskon Jeesukseen
Se on menoa nyt..
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
AI-SISÄLTÖÄ.
Kun nyt nähtävästi olet täällä netissä, niin suurella todennäköisyydellä käytit tekoälyä.
Sitä ei voi mitenkään välttää.
En usko olevan yhtään hakukonetta tai operaattoria joka ei käyttäisi tekoälysovelluksia. Tämmöinen toimija olisi pudonnut jo kelkasta.
Tälle emme mitään voi. Tällä sivustolla voimme kuitenkin itse reagoida muutokseen merkkaamalla tieten tänne tuotu AI-sisältö.
Kun tuot palstalle kuvan netistä tai vaikka omasta kamerastasi, niin sitäkin kuvaa on jo AI tutkinut ja "fiksannut".
Kohta emme pysty erottamaan aitoa ja AI-kuvaa ja se "aitokin" kuva on AI-silattu.
Tällä hetkellä pystyy käyttäjä promptaamaan tekoälyn tarkistamaan tekstin tai kuvan, onko siinä käytetty tekoälyä.
Tämähän on selkeä pukki kaalimaan vartijana tilanne.
Se nyt vaan on täällä ja jokainen tämänkin sivuston käyttäjä käyttää tekoälyä arjessaan tietämättään tai tietäen.
AI vastasi: Kyllä, Google-haku hyödyntää laajasti tekoälyä. Tekoäly on integroitu hakukoneeseen, mikä vaikuttaa siihen, miten haut ymmärretään ja tulokset esitetään. Google-haku on powered by the Gemini family of models.
Kun nyt nähtävästi olet täällä netissä, niin suurella todennäköisyydellä käytit tekoälyä.
Sitä ei voi mitenkään välttää.
En usko olevan yhtään hakukonetta tai operaattoria joka ei käyttäisi tekoälysovelluksia. Tämmöinen toimija olisi pudonnut jo kelkasta.
Tälle emme mitään voi. Tällä sivustolla voimme kuitenkin itse reagoida muutokseen merkkaamalla tieten tänne tuotu AI-sisältö.
Kun tuot palstalle kuvan netistä tai vaikka omasta kamerastasi, niin sitäkin kuvaa on jo AI tutkinut ja "fiksannut".
Kohta emme pysty erottamaan aitoa ja AI-kuvaa ja se "aitokin" kuva on AI-silattu.
Tällä hetkellä pystyy käyttäjä promptaamaan tekoälyn tarkistamaan tekstin tai kuvan, onko siinä käytetty tekoälyä.
Tämähän on selkeä pukki kaalimaan vartijana tilanne.
Se nyt vaan on täällä ja jokainen tämänkin sivuston käyttäjä käyttää tekoälyä arjessaan tietämättään tai tietäen.
AI vastasi: Kyllä, Google-haku hyödyntää laajasti tekoälyä. Tekoäly on integroitu hakukoneeseen, mikä vaikuttaa siihen, miten haut ymmärretään ja tulokset esitetään. Google-haku on powered by the Gemini family of models.
- Uskon Jeesukseen
Noin vuosi sitten AI-jutuista keskusteltiin ja suht lopuksi esim. kirjoitti Rutger näin:
Samoilla linjoilla, ei AI tuotoksia ollenkaan, mutta sillä poikkeuksella, että aiheesta jossakin ketjussa keskustellaan esim. sen mahdollisista uhkista jne. ja halutaan demota vaikka kuvin tjsp.
viewtopic.php?f=1&t=3263&p=60699&hilit=tuotoksia#p60699
Sivu, jolla keskustelu alkoi....
Eli ei varsinaista kieltoa...
Ehkä jossain vaiheessa meidät korvataan joka foorumilla saman nimisillä boteilla niin pääsemme takaisin paperiraamatun äärelle...
Samoilla linjoilla, ei AI tuotoksia ollenkaan, mutta sillä poikkeuksella, että aiheesta jossakin ketjussa keskustellaan esim. sen mahdollisista uhkista jne. ja halutaan demota vaikka kuvin tjsp.
Ehkä jossain vaiheessa meidät korvataan joka foorumilla saman nimisillä boteilla niin pääsemme takaisin paperiraamatun äärelle...
Muistan toki tuon, muttei silloin asetettu kieltoa.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Tänään, 03:13 Noin vuosi sitten AI-jutuista keskusteltiin ja suht lopuksi esim. kirjoitti Rutger näin:
Ehkä jossain vaiheessa meidät korvataan joka foorumilla saman nimisillä boteilla niin pääsemme takaisin paperiraamatun äärelle...![]()