Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tullut mailiini tänään 11.11.2016

Veli kertoo omin sanoin näin:
Tästä on jo jonkin aikaa kun näin kaksi peräkkäistä unta jotka jäivät vahvasti mieleeni ja ajattelin että sinä olet varmasti parempi tulkitsija niille.

Ensimmäinen uni meni näin.
Olin ateljeessani ja oli ilta. Huomasin että sinne oli ilmestynyt valtava määrä erilaisia valaisimia, jokaisella pienelläkin tasolla oli jos jonkin näköinen valo.
Valaisimet olivat kaikki erilaisia, osa oli yksinkertaisen näköisiä kynttilöitä ja seassa oli todella koristeellisia moniosaisia valaisimia.
Osan jalustat olivat selvästi jotain jalometallia ja osa ikään kuin savesta tehdyssä jalustassa.
Hämmästelin sitä unessani ja mietin kuka on tuonut näin paljon valoja ateljeeheni.
Muistelin miettineeni että kuinka minä saan lähtiessäni kaikki sammuksiin kun ei niitä voi yöksi palamaan jättää tai muuten syttyy tulipalo.
Oli jo myöhä ja tein lähtöä kotiin ja aloin sammutella valoja yksikerrallaan.
Vihdoin olin saanut kaikki sammutettua yhtä lukuun ottamatta joka oli kaksihaarainen kynttelikkö, mutta toimi sähköllä.
Aina kun naksautin katkasijasta toinen valo sammui ja toinen syttyi eikä sitä kerta kaikkiaan saanut sammumaan joten jätin sen lopuksi siihen.
Kun lähdin ovesta ulos ateljee näytti jo hyvin hämärältä ja ulkona oli vastassa hyytävä pimeys joka tuntui niin kuin jokin olisi vaaninut niskassa.
Tähän uneni loppui jonka jälkeen alkoi uusi uni.

Toinen uni oli myös erikoinen.
Olin nimittäin täällä paikallisessa marketissa ja kaikki ihmiset istuivat lattialla.
Menin myös istumaan ja ihmettelin että mikäs täällä nyt on.
Vieressäni istui eräs tämän kylän nuori nainen jonka tunnen ulkonäöltä, hän oli töissä siellä sillä hänellä oli kyseisen kaupan paita päällä.
Olimme leipä hyllyjen kohdalla ja hänellä oli kädessään jo osittain syöty patonki. Katsoin häntä ja huomasin että hän itki.
Tunnelma kaupassa oli jotenkin epätoivoinen. Tajusin että täällä on nälkäisiä ihmisiä. En ottanut itse mitään, mutta en ollut yhtään nälissäni.
Uni loppui tähän.

Hämmästyttävää vieläpä on se että oikeassa elämässä tämä kyseinen nainen on nyt todellakin tullut tuohon unessa olleeseen markettiin töihin. Hän ei siis ollut vielä silloin siellä töissä kun tämä uni näytettiin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tähän kannattaa lukea myös kirjoitukseni, koska tunnen tuon veljen jo vuosien takaa:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html
Kerron aluksi tämän veljen taustaa. Hän on siis uskova kuvataiteilija, joka on rakentanut itselleen oman ateljeen. Hän on kauan ollut pelastussanoman vakio lukijoita ja yhteyden pitäjiäni.
Hän rakensi ateljeen jota kutsuu kirkokseen, rukoushuoneeksi ja hiljentymispaikakseen, josta syystä tästä paikasta on tullut hänelle sellainen joka muistuttaa Jumalan temppeliä. Tämä on tärkeä huomata heti kun alkaa tulkitsemaan tätä unisanomaa. Unen ensimmäisellä osalla tällä ateljeella on merkittävä osa kuvaamassa ennen kaikkea Suomen kirkkokuntia, Kristillistä yhteisöämme tässä maassa, nimittäin unen toinen osa selventää miksi kyse on Suomesta ja sen seurakunnista.
Sinettisormus

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Hyvä tulkinta vahvoista unista ja koin että kun oli tuo herätyksen aika, oli ihmisillä kova hengellinen nälkä, he etsivät elämän leipää tuolta marketista. Tällä ystävälläsi ei enää ollut nälkä, koska oli jo Jeesuksen oma ja leipää yllinkyllin.
Samuli

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Minulle tuli tästä mieleen, että lamput kuvaavat yksittäisiä uskovia ihmisiä, jotka siis heijastelevat Jumalan kirkkautta eritavoin ja erilaista astioista. Ne olivat koottuna tähän ateljeeheen - Jumalan temppeliin, niin kuin sanassa sanotaa että Hän kokoaa kansansa viimeisinä päivinä. Niin Hän kokoaa meidät yhteen. Ovesta ulos lähteminen, ehkä voisi kuvastaa tempausta, sitten jää palamaan kaksihaarainen kynttilä...pelastussanoma
viimeinen osio taitaa kuvata ahdistuksen aikaa. Eikä veli enään koe nälkää koska hän ei sitä joudu enään kärsimään.
Sinettisormus

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minä ajattelin kanssa noita lamppuja ihmisiksi, mutta seurakunnatkin toimii tuossa hyvin ja joo, tuolla ystävällä ei tosiaan ollut enää nälkä, koska ei joudu siitä enää tuossa vaiheessa kärsimään.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Huomaan että te Sinetti ja Samuli näette toisessa unessa tämän veljen fyyisesti siellä kaupassa, vaikka hän kuvaili sen kyllä niin. MInä taas en kokenut ihan sillä tavalla, vaan hengessä siellä koska hän oli jo ekassa usessaan menossa kotiin. Siis tämä oli ensireaktioni tästä tulkinnasta. Elikkä koin että hän ikään kuin näki itsensä siellä kaupassa. Mutta ihan sama... ei sen ole niin väliä. Se vaan oli minun ensireaktioni.
Sinettisormus

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... totta, ensimmäisen unen loppuminen valojen sammutukseen, ensimmäinen otetaan ja toinen jätetään ja seuraava uni olikin jo jatkoa siihen, mitä sitten kun seurakunta on ylösotettu, hän sai seurata sitä kuin ulkopuolisena, siksi ei ollut nälkääkään.
Ja seurakunnathan koostuu meistä, erinlaisista ihmisistä.
Samuli

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Nälän näkeminen, leivän popsiminen tulee sekä hengellinen että fyysinen puute. Joo ajattlin että veli ei tosiaan ole siellä kaupassa fyysisesti, vaan hänelle annettiin se tieto nyt ja ehkä hän on ns. hengen tasolla siellä. Sähköllä toimivasta lampusta tuli mieleen sinetin uni patterilla toimivasta kynästä ja tosiaan mielestäni kuvastaa pelastussanomien eloa vielä morsiamen tempauksen jälkeen.. Ja ehkä valojen sammuttelu voisi tarkoittaa, että internettiä yms yritetään pistää kiinni tai rajoittaa, mutta se ei aivan vielä onnistu tms. Herra pitää huolen, että sanoma leviää.
Sinettisormus

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tuo uni kynästä, oli katso7 uni, tai korjaan, näky viewtopic.php?f=4&t=468 ja olen tässä monasti miettinyt, että missähän katso7 on .... toivon kaikkea hyvää.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuossa juuri tämä veli ilmoitti että nuo unet eivät olleet samana yönä, vaan ilmeisesti ihan peräkkäisinä öinä. Mutta totesi itsekin ettei se haittaa vaikka sen meni noin, koska hän kokee myös että ne olis voinu olla samakin uni.
Samuli

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Anteeksi muistin väärin tuon näyn kynästä. Toivottasti saat tulla meidän kanssa jakamaan Katso7 mitä Henki eteesi tuo. Tämäkin näkysi mielestäni vahvistaa tämän toisen veljen unen. Ja olen Jarmon sinun kanssa samoilla linjoilla tämän unen kanssa. Itseasiassa näitä monia kohtia voi ajatella eritavoin ja ne eivät ole ristiriidassa toisten kanssa. Esim. sinulle tuli tuo seurakuntia kuvastava yhteys tuosta vahvasti mieleen, minulle yksittäiset seurakuntalaiset jne. Mutta joo koen, että on hyvin profeetalliset unet.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Erään taiteilijaveljen uni jokin aika sitten

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Näin minä sen heti koin olevan:
Yksittäinen valaisin = seurakunnan julistama sanoma
Paljon valaisimia = paljon seurakuntia ja sanomia
Vastaa Viestiin