Tempauksesta pilkkaa

Keskustele eskatologisista asioista
Vanha Uskis

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Juhannusaatto aamuna heräsimme uuteen ajan jaksoon, meidän alentamisemme aika on päättynyt.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AMEN! Vanha Uskis ja kiitos tästä kannustavasta sanomastasi.
Sinettisormus

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä ote Jarmon kirjoituksesta vaikutti minuun syvästi: Jarmo jatkaa:
Minulle heräsi kyllä ajatus Jumalan kellosta. Onko siis tämä päivä käännekohta? Jumalan kellohan on aina selvästi noudattanut maan ja kuun suhteessa aurinkoon, sen ratoja ja merkkejä. Elikkä ksymys kuuluukin, olisiko tänään se käännekohta ja alkamassa nyt se ns. ahdistuksen aika? Voisi olla... en ole sanasta vielä varmistanut niin kauheasti, että estäisikö jokin jae tai luku tämän teorian. Mutta jos näin olisi, niin Omer kyllä taipuisi siihen, koska 3. Mooseksen kirjassa 23. luvussa annetaan selvästi ymmrätää, ettei Omerin päätyttyä tarvitse tuohon samaan hetkeen tapahtua mitään, vaan tuon Omerin laskun jälkeen vasta tapahtuu mikä tapahtuu. Ei tietenkään kuukausia, vaan lähinnä vain sen jälkeen... eli on se sitten mitä on, elikkä morsiamen tempaus.
Mutta jos ahdistuksen aika alkaisi tänään, niin tästä 10 päivää seurakunta joutuu olemaan siinä. Se kyllä lukee Joh.ilm. 2. luvussa. Näin ollen ylösottokin voisi olla vasta 1. heinäkuuta.

Ottakaa huomioon nyt että minä taas jälleen vain spekuloin asiaa. Tämä ei ole faktaa tai muutenkaan mitään muuta kuin jälleen uusi mahdollisuus.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

en laita kun osan näistä lvuista jokainen sitten voi lukea itse nämä luvut kokonaan...

Hesekielistä

16:47,48,51 ja 52

47. Mutta sinä et vaeltanut heidän teitään etkä tehnyt kauhistuksia samalla tavoin kuin he: Vähän aikaa vain, niin teit sinä jo kelvottomammin kuin he kaikilla teilläsi.

48. Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: Sisaresi Sodoma tyttärineen ei tehnyt sitä, mitä sinä tyttärinesi olet tehnyt.

51. Ja Samaria ei tehnyt puoltakaan sinun syntiesi vertaa; mutta sinä olet tehnyt kauhistuksia paljon enemmän kuin he, niin että olet kaikilla kauhistuksillasi, joita olet tehnyt, saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.

52. Niinpä kanna myös sinä häpeäsi, kun olet hankkinut moisen hyvityksen sisarillesi: sinun syntiesi takia, kun olet menetellyt vielä kauhistavammin kuin he, ovat he vanhurskaampia kuin sinä. Häpeä sinäkin ja kanna häpeäsi, kun olet saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.

luku 23:1-6, 11 ja 32

1. Ja minulle tuli tämä Herran sana:

2. "Ihmislapsi, oli kaksi naista, saman äidin tyttäriä.

3. He harjoittivat haureutta Egyptissä; nuoruudessaan he haureutta harjoittivat. Siellä heidän rintojansa likisteltiin ja heidän neitsyellisiä nisiänsä puristeltiin.

4. Heidän nimensä olivat: vanhemman Ohola ja hänen sisarensa Oholiba. Sitten he tulivat minun omikseni ja synnyttivät poikia ja tyttäriä. -Heidän nimensä: Samaria on Ohola ja Jerusalem Oholiba.

5. Mutta Ohola harjoitti haureutta, vaikka oli minun, ja himoitsi rakastajiansa, assurilaisia, naapureita,

11. Mutta hänen sisarensa Oholiba, vaikka näki tämän, oli himossaan vielä häntäkin riettaampi ja oli haureudessaan vielä riettaampi, kuin hänen sisarensa oli ollut haureudessaan.

32. Näin sanoo Herra, Herra: Sisaresi maljan sinä juot, syvän laajan ja paljon vetävän.
Sinä tulet nauruksi ja pilkaksi

Johanneksen evankeliumista

Luku 10:16

16. Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vieras kirjoitti:en laita kun osan näistä lvuista jokainen sitten voi lukea itse nämä luvut kokonaan...

Hesekielistä

16:47,48,51 ja 52

47. Mutta sinä et vaeltanut heidän teitään etkä tehnyt kauhistuksia samalla tavoin kuin he: Vähän aikaa vain, niin teit sinä jo kelvottomammin kuin he kaikilla teilläsi.

48. Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: Sisaresi Sodoma tyttärineen ei tehnyt sitä, mitä sinä tyttärinesi olet tehnyt.

51. Ja Samaria ei tehnyt puoltakaan sinun syntiesi vertaa; mutta sinä olet tehnyt kauhistuksia paljon enemmän kuin he, niin että olet kaikilla kauhistuksillasi, joita olet tehnyt, saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.

52. Niinpä kanna myös sinä häpeäsi, kun olet hankkinut moisen hyvityksen sisarillesi: sinun syntiesi takia, kun olet menetellyt vielä kauhistavammin kuin he, ovat he vanhurskaampia kuin sinä. Häpeä sinäkin ja kanna häpeäsi, kun olet saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.

luku 23:1-6, 11 ja 32

1. Ja minulle tuli tämä Herran sana:

2. "Ihmislapsi, oli kaksi naista, saman äidin tyttäriä.

3. He harjoittivat haureutta Egyptissä; nuoruudessaan he haureutta harjoittivat. Siellä heidän rintojansa likisteltiin ja heidän neitsyellisiä nisiänsä puristeltiin.

4. Heidän nimensä olivat: vanhemman Ohola ja hänen sisarensa Oholiba. Sitten he tulivat minun omikseni ja synnyttivät poikia ja tyttäriä. -Heidän nimensä: Samaria on Ohola ja Jerusalem Oholiba.

5. Mutta Ohola harjoitti haureutta, vaikka oli minun, ja himoitsi rakastajiansa, assurilaisia, naapureita,

11. Mutta hänen sisarensa Oholiba, vaikka näki tämän, oli himossaan vielä häntäkin riettaampi ja oli haureudessaan vielä riettaampi, kuin hänen sisarensa oli ollut haureudessaan.

32. Näin sanoo Herra, Herra: Sisaresi maljan sinä juot, syvän laajan ja paljon vetävän.
Sinä tulet nauruksi ja pilkaksi

Johanneksen evankeliumista

Luku 10:16

16. Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
----------------------

tähän voisi lisätä tämän keskustelun...

viewtopic.php?t=64

Viisi viisasta ja viisi tyhmää (Matt. 25)
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tää on varsin mielenkiintoinen profeita lainattu tästä kejutsta...

viewtopic.php?t=110

Profetia menee näin: Tämä kaveri oli mennyt hissin jossa tämä syyllisyyttä poteva mies oli mukana ja kolmas oli joku pitkä sotilaspukuinen suoraselkäinen mies. Tämä ko. profeetta seisoi pää painuksissa ja selkä köyryssä kuin odottaen tuomiota. He ajoivat yhdessä kolmanteen kerrokseen, jossa oli iso pylvässali, jossa jokaisen pylvään kohdalla oli joku tuomari. Salissa käsiteltiin aviorikoksia ja muita rikoksia. Lopulta kaikki totesivat että tapauksessa on syyllinen olemassa mutteivät osoittaneet sormella ketään varsinaisesti.
Sitten he palasivat hissiin, takaisin alas, jolloin tämä itseään häpeilevä mies romahti, hän valahti ihan harmaan valkoiseksi ja oli hädin tuskin hampaiden välistä saanut sanotuksi, minä olen se syyllinen ja samassa hänen koko suolistonsa petti ja kaikki uloste tuli housuun ja polvet notkahtivat ja hän putosi tämän unennäkijän jalkojen juureen.
Sitten nämä sotilapukuinne pitkä mies ja tämä unennäkijä kahdestaan auttoi miehen haisevasta hissistä alakerrasta ulos. Tähän uni päättyi.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Vieras kirjoitti:tää on varsin mielenkiintoinen profeita lainattu tästä kejutsta...
....Sitten nämä sotilapukuinne pitkä mies ja tämä unennäkijä kahdestaan auttoi miehen haisevasta hissistä alakerrasta ulos. Tähän uni päättyi.
Kyllä joo, tämän unen eräs uskonveli minulle kertoi saatuaan sen heti tuoreeltaan, olisikohan vuosi ollut jossain 2007 vaiheilla ja koki sen merkitsevän juuri minulle jotain ja siksi toi sen. Kirjoitin sen heti ylös ja olen tunnistanut sen profetian oikeastaan sellaisena että tässä on kyseessä Suomen tulevan profeetan nöyrtyminen. Toki tällä unella on varmasti tuhansia muitakin kohteita, mutta itse koin että tuo ainakin. Hän romahtaa täysin ja nousee sieltä synnin alhosta sitten aivan uutena luomuksena ylös mutta hän tarvitsee auttajan, eikä sen jälkeen nöyrempää miestä ole, hän on nöyristä nöyrin ja hissiuni kertoo kuvaavasti mitä siinä tapahtui.
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:
Vieras kirjoitti:tää on varsin mielenkiintoinen profeita lainattu tästä kejutsta...
....Sitten nämä sotilapukuinne pitkä mies ja tämä unennäkijä kahdestaan auttoi miehen haisevasta hissistä alakerrasta ulos. Tähän uni päättyi.
Kyllä joo, tämän unen eräs uskonveli minulle kertoi saatuaan sen heti tuoreeltaan, olisikohan vuosi ollut jossain 2007 vaiheilla ja koki sen merkitsevän juuri minulle jotain ja siksi toi sen. Kirjoitin sen heti ylös ja olen tunnistanut sen profetian oikeastaan sellaisena että tässä on kyseessä Suomen tulevan profeetan nöyrtyminen. Toki tällä unella on varmasti tuhansia muitakin kohteita, mutta itse koin että tuo ainakin. Hän romahtaa täysin ja nousee sieltä synnin alhosta sitten aivan uutena luomuksena ylös mutta hän tarvitsee auttajan, eikä sen jälkeen nöyrempää miestä ole, hän on nöyristä nöyrin ja hissiuni kertoo kuvaavasti mitä siinä tapahtui.
-------------------

kuule jarmo tiedät kyllä kuka olen ollaan oltu "alusta asti yhessä" vaikka toki meillä erimielisyydet on, mutta mulla on vaan vahvistunnu semmonen juttu että meidän "kohtalot on sidottu yksiin" en kyl tiedä mikä merkitys sillä on?

mutta sen tiedän että aika kausi vaihtu ja kaikki tulee muutuumaan jännä juttu tosta repusta tuli mieleen että näin joskus kauan sitten reppu unen jossa mulla oli reppu selässä ja lähdin jollekkin matkalla siinä...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aha... mielenekiintoista että nyt tiedän kuka olet. Miksi sitten käytät vieras nimeä?

Meillä oli uskon keskeisistä kysymyksistä jonkin verran erimielisyyksiä, koska sinä koit olevasi ja kykeneväsi synnittömyyteen.

Mutta sinä tiedät mikä erotti meidät lopullisesti. Tiedät vasrin hyvin mikä se juttu oli, josta emme tehneet sen suurempaa numeroa koska luotimme että Jumala hoitaa asiat puolestamme.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinä muuten myös tiedät minusta ääärimmäisen paljon ja myös henkilökohtaisesti. Samoin myös ne henkilöt jotka profetioihin liittyivät.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voin tässä sanoa niille jotka eivät vielä tiedä, niin tämä "vieras" on se uskonveli joka mm. tuon unen mistä hän mainitsi, toi sen minulle.

Pitäs kaivaa siitä sanatarkka alkuperäinen mieluuummin:
Kello on 4.42(22) yöllä ja näin merkillisen unen:

Olin jossain komeassa hotellin aulasssa. se oli pääväriltään kellertävä kokolattiamattoineen ja kimeltävine kaiteineen ja ”kehyksinee”. Miten olin sinne joutunut ei aavistustakaan. Olin tällaisen vanhan pienen miehen kanssa liikenteessä. Ehkä hieman mummoni tuee mieleen näin jälkeenpäin.
Siinä hotellin aulassa oli jokin syyteoikeudenkäynti. Paikalla oli tämä komea tummahiuksinen mies. Selin minuun, kasvoja en nähnyt. Hän etsi syyllistä, aviorikokseen syyllistynyttä. Siinä oli rivissä kaksitoista miestä. Mies kävi läpi nämä miehet ja sanoi ettei kukaan heistä ole syyllinen... hyvin varmasti ja sitä joku vielä häneltä varmisti.

Olisi kuin olisimme olleet sivustakatsojia.. Tuo komea pitkä mies lähti siitä vähän tuohtuneena pois. Menimme tämän pienen harmaahapsen kanssa tuohon samaan hissiin, mutta tämä mies oli jotenkin peloissaan. Hän meni hissin perukoille.. katsoi minuun peloikkaana. Muistan mulla ollen tuo sininen fleese paita päälläni. Taisin siinä kysyä, että onko kaikki hyvin. Sitten tuo varmaan kaksimetrinen... tummiin pukeutunut taisi.. olla musta pitkä kuin armeijan (laivaston) pitkä sellainen kahiseva, joka ei nyt kuitenkaan kahissut takki päällään ja hihoissakin joitain viivoja kolme muistaakseni (lentäjä), kääntyi myös katsomaan vanhusta. Silloin tuo pitkä mies tunnisti tuon pienen miehen olleen se syyllinen. Osoitti sitä sormellaan hieman vapisevinkin käsin. Painoin hissin stoppia ja meni hetki kun se pysähtyi. painoin hissin takaisin neljänteen... kerroksia oli kaikkiaan viisi.

Sitten tuo harmaahapsi menetti täysin oman elimistönsä hallinnan. Valitti että paskat tulevat housuun ja lyhistyi hissin lattialle istumaan kumaraan. Silmät olivat kauhunsekaiset ja hirmuisen pettyneet anovat.
Sanoin että anna paskojen tulla housuihin. Tulimme neljänteen ja tämä toinen mies poistui hissistä... Mä ryhdyin auttamaan miestä hissistä ulos.. siis raahaamaan... Sitä paskaa oli joka paikassa... kengillenikin sitä tuli. Ihan hirveä löyhkä, olin yrjötä, niin hirveä löyhkä... jne.

Heräsin tähän. Mulla oli se paskan haju sieraimissa vaikka olin hereillä. Rukoilin sen häipyvän.. kyllä se sitten siitä hävisikin pienen hetken päästä... kummallista... sitten tulin käynnistää koneen ja kävin tupakilla... ja paskalla... en tiedä miten tää paskominen nyt liittyy kaikkeen mutta mulla oli älyttömän kova vatsa. Tunsin tarvetta rukoillakin jonkin puolesta... mutten muista minkä.

Siinä se.. Omituinen päivä... OMITUINEN uni.. herätti paljon ajatuksia.
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Aha... mielenekiintoista että nyt tiedän kuka olet. Miksi sitten käytät vieras nimeä?

Meillä oli uskon keskeisistä kysymyksistä jonkin verran erimielisyyksiä, koska sinä koit olevasi ja kykeneväsi synnittömyyteen.

Mutta sinä tiedät mikä erotti meidät lopullisesti. Tiedät vasrin hyvin mikä se juttu oli, josta emme tehneet sen suurempaa numeroa koska luotimme että Jumala hoitaa asiat puolestamme.
syy on tämä en rupea teille sen enempää jutuistani puhumaan, mutta kaikki aikanaan joudun tämän polkuni loppuun menemään minkä valitsin ja sä ainakin tiedät mitä tarkotan sillä kun sanon että kapinani jatkuu ja olen "taivaan kaa sodassa" ja olen tehnyt diilin saatanan kanssa ja tehnyt sieluilla kauppaa olen vajonnut niin alas että ette uskokkaan...

"Biblia (1776) Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, ja ei löydä häntä, ja pyytää kuolla, vaan kuolema pakenee heitä."

tämän takia en käytä omaa nimeäni kaikki aikanaa, saas nähä miten meitsin käy?

tämä jää muuten viimeseksi viestiksi tänne ja muuallekkiin nettiin en ole nettiin mitää pariin kuukauteen kirjoittanutkaan ja sen verran pitää sanoa että minä en ole tuolla suomi 24:lla syyttäjänä ja alotusten tehtailijana vaan joku muu...

no mutta hyvästi ja ehkä taivaassa nähdään?
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vieras kirjoitti:
-jarmo- kirjoitti:Aha... mielenekiintoista että nyt tiedän kuka olet. Miksi sitten käytät vieras nimeä?

Meillä oli uskon keskeisistä kysymyksistä jonkin verran erimielisyyksiä, koska sinä koit olevasi ja kykeneväsi synnittömyyteen.

Mutta sinä tiedät mikä erotti meidät lopullisesti. Tiedät vasrin hyvin mikä se juttu oli, josta emme tehneet sen suurempaa numeroa koska luotimme että Jumala hoitaa asiat puolestamme.
syy on tämä en rupea teille sen enempää jutuistani puhumaan, mutta kaikki aikanaan joudun tämän polkuni loppuun menemään minkä valitsin ja sä ainakin tiedät mitä tarkotan sillä kun sanon että kapinani jatkuu ja olen "taivaan kaa sodassa" ja olen tehnyt diilin saatanan kanssa ja tehnyt sieluilla kauppaa olen vajonnut niin alas että ette uskokkaan...

"Biblia (1776) Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, ja ei löydä häntä, ja pyytää kuolla, vaan kuolema pakenee heitä."

tämän takia en käytä omaa nimeäni kaikki aikanaa, saas nähä miten meitsin käy?

tämä jää muuten viimeseksi viestiksi tänne ja muuallekkiin nettiin en ole nettiin mitää pariin kuukauteen kirjoittanutkaan ja sen verran pitää sanoa että minä en ole tuolla suomi 24:lla syyttäjänä ja alotusten tehtailijana vaan joku muu...

no mutta hyvästi ja ehkä taivaassa nähdään?
-------------------

tää on vielä laitetttava...

Luukas 5:31 ja 32

31. Jeesus vastasi heille: "eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.

32. Minä en ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen.
olli

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja olli »

Vieras kirjoitti: kapinani jatkuu ja olen "taivaan kaa sodassa" ja olen tehnyt diilin saatanan kanssa ja tehnyt sieluilla kauppaa olen vajonnut niin alas että ette uskokkaan...
Voitko kertoa miten tämä tapahtui ? Miten on mahdollista tehdä sieluista kauppaa ?
Samuli

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Jotain on Jarmo tapahtunut henkivalloissa aikaisin Juhannusaatto aamuna ja jokin ajan jakso on päättynyt. Sen mitä Jumala ilmoitti Juhannusaatto aamuna ei välttämättä ollutkaan täysin henkilökohtaista Niiden uskovien jotka ovat olleet kovassa koulussa, niin heidän madaltamisensa aika on päättynyt. Koen että jokin käänne on Juhannusaattona tapahtunut?
Kiitos vanha uskis viestistäsi.

Bethlehemin tähti ilmaantui ensi kerran kun Kristus syntyi, ja nyt siis vuosi sitten uudestaan (joka viittaa Esterin 12 kk valmistautumiseen ja myös viisaisiin itämaan tietäjiin). Viime vuoden ensimmäisestä esiintymästä, jos lasketaan ns profeetallinen vuosi eteenpäin (360 päivää) niin se osuu juuri tähän 24-25/6 kohdalle.
Uskon että Herra haluaa vahvistaa tämän ajankohdan monella eri tavalla meille. Ja tunne on kyllä suuri, että kohta uusi sivu on käännetty. Nyt nähdään, että se kääntyy kokonaan auki, odotus on suuri.

Ilm.
1:3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
4:1 Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt täytyy pyytää teitä kaikkia rukoilemaan tämän "vieras" nimimerkin puolesta. En voi sanoa enkä kertoa hänestä mitään, ymmärrätte kaikki varmasti vaikka olette luotettavia. Tämän kuitenkin saa kuka tahansa täältä poimia, joten vain siksi.

Pyydän nyt jos "vieras" luet tätä vielä, että sinä voit löytää tien takaisin vain nöryyden kautta Jeesuksessa Kristuksessa. Kenenkään synnit ja saatanan kanssa tehdyt sopimukset eivät voi niellä jos Jeesuksen veri tulee väliin. Se vain vaatii kovasti nöyryyttä.

Minun ja perheeni olemme anteeksi antaneet menneet. Ei meillä ole muutakaan vaihtoehtoa.
Samuli

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Amen Jarmo. Jeesuksen Kristuksen veri antaa kaiken anteeksi, joka Hänen puoleensa kääntyy ja nöyrtyy tunnustamaan rikkeensä saa ne anteeksi. Rukoilemme puolestasi vieras. Olkoon Jumala sinulle armollinen ja antakoon rauhan sydämeesi.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Haluan että Olli avaisi erikseen esirukouspyynnön omaan osioonsa, jonka ruokuskohde olisi tämän ketjun "Jarmon vanha tuttu vieras".
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Nyt täytyy pyytää teitä kaikkia rukoilemaan tämän "vieras" nimimerkin puolesta. En voi sanoa enkä kertoa hänestä mitään, ymmärrätte kaikki varmasti vaikka olette luotettavia. Tämän kuitenkin saa kuka tahansa täältä poimia, joten vain siksi.

Pyydän nyt jos "vieras" luet tätä vielä, että sinä voit löytää tien takaisin vain nöryyden kautta Jeesuksessa Kristuksessa. Kenenkään synnit ja saatanan kanssa tehdyt sopimukset eivät voi niellä jos Jeesuksen veri tulee väliin. Se vain vaatii kovasti nöyryyttä.

Minun ja perheeni olemme anteeksi antaneet menneet. Ei meillä ole muutakaan vaihtoehtoa.
tiedän mutta kaikki joilla on lapsia niin tietää jos lapsi tekee pahaa kuinka vaikea on joskus saada tunnustus lapselta että on tehnyt rikoksen ja miten lapsi rupee venkoilemaan kun jää kiinni...

sama kun aatami syytti paratiisissa eevaa...

---------------------

tämän olen teille veilä velkaa jarmolle tämä varmaan aukeaa enemmän kuin teille?

eli jarmo sulla kun tulee odotus vuosia 10 täyteen niin mulla tulee yheksä eli jos yksi vuosi on yksi hetki niin mulla alkaa juuri yheksäs hetki ja siltä tämä hetki tuntuu ja voin samaistua näihin sanoihin...

9.6.2016

Verikuun poika profetoi - Joonan merkki tapahtui

Kun sain pelastussanoman heinäkuun lopulla 2006, niin silloin kaikki alkoi sanoista ja Raamatun paikasta Matteus 27:45-46 Mutta kuudennesta hetkestä alkaen tuli pimeys yli kaiken maan, ja sitä kesti hamaan yhdeksänteen hetkeen. Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?

Sitten jos seuraatte minun juttuja, niin olette huomanneet että olen koko ajan miettinyt mikä onkaan Joonaan merkki. Mikä ihme se voisi olla? Jeesushan sanoi näin:

Luukas 11:29 Kun kansaa yhä kokoontui, rupesi hän puhumaan: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi: se tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki.

Kerron nyt tositapahtuman omasta lähituttavapiiristäni jossa nämä kaikki tulevat yhdeksi kokonaisuudeksi merkittävänä merkkinä.

Eräs adventistituttavani Joona niminen uskova nuori mies sai viimeisen superverikuun päivänä esikoispojan, jolle tämä antoi nimeksi Eeli. Nyt juuri loppukuussa tuo Eeli poika täytti kahdeksan kuukautta ja on siis nyt yhdeksännellä kuulla, yhdeksännen hetken vaiheilla.

Katsokaa yllä mitkä kaikki asiat täytyivät tuohon profetiaan, jossa Jeesus huutaa ristillä, Jumalani miksi minut hylkäsit.

Tämä kuvaus on sellainen jonka vain Pyhä Henki voi avata, joten tuossa risti kuvastaa syntistä maailmaa, Jeesus kristikuntaa, joka on naulittu verissään tähän maailmaan, joka sitten huutaa, "Jumalani, miksi minut hylkäsit" joka tarkoittaa että morsian on otettu pois ja tänne jääneet vaikertaa tuota "yhdeksännen hetken vaiheilla" olevaa lausetta.

Jeesus huusi ristillä Eeli, Eeli.... joka on tuon Joonan verikuu pojan nimi.

Kun Jeesus kuoli ristillä oli verikuu, kun Hän lausui nuo sanat. Viime syksynä oli tuo verikuu ja Eeli poika syntyi, isän nimi on Joona. Siinä se on, Joonaan merkki ja Jeesushan sanoi, ettei anneta kuin Joonaan merkki. Muuta ei tarvita!

Tämän laskukaavan mukaan me elämme TÄSMÄLLEEN tuota hetkeä JUURI NYT!!!

Joonan esikoispoika Eeli syntyi 28.9.2015 ja 20.6. on yhdeksännen täyden kuun hetki. Verikuuhan oli täysi kuu ja Matteus 27 luvussa mainitaan että "jossain yhdeksännen hetken vaiheilla, Jeesus huusi ristillä, Eeli, Eeli lama sabaktani"

------------------

hassua minä olen syntynyt 28.9.1984

tämä ilmestyskijan kohta liittyy minuun jarmo tämän varmaan ymmärtää?

Johanneksen Ilmestyksestä

Luku 3:1

1. Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: näin sanoo Hän, jolla on Jumalan seitsemän tähteä: Minä tiedän sinun tekosi: sinulla on nimi, että elät, mutta olet kuollut.

katsellaan ehkä joskus tavataa?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voin paljastaa täällä nyt että tuo verikuun Eeli poika on minun esikoistyttäreni Sinin esikoispoika, jonka sinäkin T-vieras hyvin tunnet. Hän täyttää nyt 9kk tasan huomenna (yhdeksäös hetki) ja Tukholman profetia ilmestyi 1984 ja minä kävin armeijan tuona samana vuonna.

Minulle tuli täytenä yllätyksenä että Sini antaa pojalleen nimeksi Eeli ja suuni oli aika muikea kun hän meni Joonan kanssa naimisiin. Kaikki jotka ymmärtää tämänkaltaista symboliikkaa, niin tietää kyllä mistä on kyse. Tämä vaan vaatii älyttömäösti nöyryyttä! Me emme ole mitään eskikuvia, emmekä mitään sen kummemnpaa, kuin Jumalan tahdon palveliojoita. Jumala voi antaa merkkejä kauttamme joista voimme päätellä missä ajassa mennään. Itsekin olen sen verran monta kertaa saanut pettyä, ettei enää ole oikeastaan mitään väliä, kunhan jossain kohtaa pääsisin Isän luo karitsan häihin.

Ja koko pelastussanoma avautu sanoista Eeli, Eeli lama sabaktani... joka on Joonaan merkki lopulta.

Merkillisiä "yhteensattuamia"... yhteensattumia ja vahinkoja ei ole.
Vastaa Viestiin