Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Keskustele palstaa koskevista asioista
Pigeon
Viestit: 896
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Valitettavasti! :(
Ja, mitä opimme?
pakkorokotus. Miksi?
Hannah

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Minä en näe itse rokotteessa ongelmaa sinällänsä, tänä vuonna tehot eivät olleet aivan riittävät mutta toissa vuonna infl.kausi oli todella vaikea, rokotteella vastetta mutta kattavuus riittämätön. Tuolloin eräskin rokottamaton ihminen lähes kuoli käsiin kirjaimellisesti koska sairasti samalla keuhkokuumeen. Olen omalta osaltani ajatellut jatkossakin ottaa rokotteen jos vain voin olla ennaltaehkäisemässä epidemian leviämistä. Tilanne sairaaloissa oli todella vaikea tänäkinvuonna.

Se mikä nyt mättää on tosiaankin mainitsemanne PAKKOrokotus, jolloin ihmisiltä viedään itsemääräämisoikeus suht´löyhin perustein. Minusta rokoteasia on edelleenkin jokaisen omantunnon asia ja edelleenkin kyllä huolellinen hygienia on kaiken A ja O. En ole nyt tarkemmin tutustunut tuohon "uuteen" tartuntatautilakiin mutta ainahan se laki on ajanut yksilöoikeuksien edelle yleisvaarallisissa sairauksissa tms. Tuo rokotemääräys kuulostaa totisesti psykologiselta peliltä kuten sain ymmärtää kirjoituksistanne, joten sirutusmääräystä odotellessa.. Anteeksi jos kirjallinen antini on sekavaa, en ole koskaan ollut lahjakas "skriivailija". :)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4653
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VOITTEKO USKOA MITEN HILJAISTA ON SUOMI24:lla NYKYÄÄN!!!
S24_hilaista.jpg
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen laittanut merkille saman. Kun siellä vielä keskustelimme, oli siellä kohtalaisesti keskusteluissa vipinää, mutta nyt on puro ehtynyt ja se vähä, mitä siellä virtaa, ei ole kovinkaan kelvollista.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4653
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, mä laitoin ton yhden aloituksen sinne sen unen profetioiden täyttymisestä, niin olikohan yksi ainkoa asiallinen kirjoittaja ja pari puolihullua riehumassa siellä kuten ennenkin. Kuivunut on entinen palsta.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo, huomasin sen ja mitenkähän tuota voisi kuvailla, niin koomisia komentteja siellä on :o Itse esiinnyn siellä nykyään Jeesuksenomana ja tuo nro.7 perässä, näin saan enemmän rauhaa kommentointiin. Eli pari kommenttia siinä minultakin oli. Jos erehdyn laittaa sinettisormuksen tai sinetin, niin turpiin tulee ja heti ... :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4653
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Haahaa juuh... :D
sisar

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja sisar »

Hannah kirjoitti:Minä en näe itse rokotteessa ongelmaa sinällänsä, tänä vuonna tehot eivät olleet aivan riittävät mutta toissa vuonna infl.kausi oli todella vaikea, rokotteella vastetta mutta kattavuus riittämätön. Tuolloin eräskin rokottamaton ihminen lähes kuoli käsiin kirjaimellisesti koska sairasti samalla keuhkokuumeen. Olen omalta osaltani ajatellut jatkossakin ottaa rokotteen jos vain voin olla ennaltaehkäisemässä epidemian leviämistä. Tilanne sairaaloissa oli todella vaikea tänäkinvuonna.

Se mikä nyt mättää on tosiaankin mainitsemanne PAKKOrokotus, jolloin ihmisiltä viedään itsemääräämisoikeus suht´löyhin perustein. Minusta rokoteasia on edelleenkin jokaisen omantunnon asia ja edelleenkin kyllä huolellinen hygienia on kaiken A ja O. En ole nyt tarkemmin tutustunut tuohon "uuteen" tartuntatautilakiin mutta ainahan se laki on ajanut yksilöoikeuksien edelle yleisvaarallisissa sairauksissa tms. Tuo rokotemääräys kuulostaa totisesti psykologiselta peliltä kuten sain ymmärtää kirjoituksistanne, joten sirutusmääräystä odotellessa.. Anteeksi jos kirjallinen antini on sekavaa, en ole koskaan ollut lahjakas "skriivailija". :)

Minäkin olen PAKKOrokotuksia vastaan. Paljon hyvää on saatu aikaiseksi eri rokotteilla, mutta paljon myös pahaa. "Sikapiikistä" on sekä hyvä että huono kokemus omassa lähipiirissä. Erään tuttavaperheen jäsen olisi todennäköisesti menehtynyt, jos piikki olisi jäänyt ottamatta, toinen taas sairastui narkolepsiaan piikin vuoksi...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4653
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt se Suomi24 on aivan kuollut. Siellä on viimeisin kommentti eilen klo 14:58 elikkä vuorokausi sitten.
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Heh heh. Erikoinen kysymys luomispalstalla :lol:
Pitäisi saada maanantaiksi uskovalle biologian opelle varma näyttö evoluution todellisuudesta joten voisiko joku auttaa kun en itse sellaista löytänyt vaikka olen kuinka googlaillut. Evouutiopalstalta ei apuja tullut.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14764793 ... alta-mutta

Vastasin nikillä "auto-mobiili".
Omituinen kysymys aloittajalta, mutta suositan lämpimästi vastuullisessa asemassa oleville kansankynttilöille ao. tietolähteitä. Tietenkään ne eivät pönkitä evoluutiota. Eihän itseään arvostava kansa voi johtaa lapsiaan harhaan. Tämän päivän oppilaat ovat tulevaisuuden rakentajia ja yhteiskunnan ylläpitäjiä.

http://www.tv7.fi/vod/series/35917/

https://luominen.fi/

http://creation.com/
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14764793 ... t-89140578
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4653
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No huhhuh... ku on rankkaa vääntöä. Mä en valitettavasti jaksais millään ateistien kanssa vääntää kovin kauaa. Niinku kuolleelle puhuis. Eipä silti, kyllä Jumala voi herättää kuolleet ja kuulemisesta se sanan kautta usko tulee.
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Pyrin siteeraamaan Raamattua forumeilla, jotta edes jokunen eksynyt lammas saisi kuulla pelastusmahdollisuudesta. Uskon forumeilla käyvän myös hiljaisia vierailijoita. Ehkä jotain tarttuu hihaan :)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4653
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niinpä... Amen Jykke. Meillä kaikille on annettu tehtävämme ja leiviskämme. Älkäämme haudatko sitä maahan.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kysäsen täs sellast, et ku toi mun miehein, men ostaa mulle älykännykän, siis ihmiselle, jolla tot älyy itel on tosi vähä, ni sitä vaa, et ku inhottaa noi soittoännet siin, miten siihen vois saada jotain kivaa hengellistä soittariksi, jotain vanhaa, klassikkoja ... vai irvistelenkö vaa näiten puhelimes olevien kans? Helppo tapa ladata? ... ei taija mulle löytyy tarpeeks helppoo ....??? :D :lol: ..... muuteskii harjottelen tät puhelint viel, sain just eilen, eikä koskaa ennen oo ollu ... :D
katso7
Viestit: 1430
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja katso7 »

otat älypuhelimes googlesta haulla lataa you tube kun sivu tulee esiin valitset otat sivun esiin kirjotat kappaleen nimen esim. elät minussa ja painat lataa nappia.sen alapuolella on laatu:valitset mobiili (144p) sen alapuolella on valitse muoto valitset MP3 ja sinisessa laatikossa alapuolella lukee lataa. painat sormella hyvin varovasti ei vasaralla ettei puhelin hajoa ja kaple latautuu musiikkitiedotoosi. sieltä voit valita sitten tietyn kappaleen soittoääneksi. menet asetuskiin josssa lukee soittoääni siltä pitäs löytyä musiikkitiedosto. en paemmin osaa selitää.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... kiitos, katso7, katsotaan kuis käy ...
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. hyviä kappale ehdotuksia?
katso7
Viestit: 1430
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ei se sitä tarkota että sinä(sinettisormus) elät minussa vaan että Jeesus elää sinussa ajattelin et jos oot vastasyntyt niin et tiä!
Siitä vois jo sanoo ilman henkien erottamista että on harhaoppi!
Viimeksi muokannut katso7, 13 Maalis 2017, 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... ymmärsin ... :P
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmolle kiitokset tuosta vahvistuksesta, Inarin Profeetasta, tuolla päivittäisellä sivulla http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html Oli mielenkiintoista luettavaa.
Vastaa Viestiin