Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Rutger
Site Admin

Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Kerätään tähän lankaan julkisesti lausuttuja "eliitin" suunnitelmia jotka selkeästi ovat ihmisvihamielisiä.
Oletteko laittaneet merkille, että kukaan kerhoon kuuluvista ei nykyään joudu vastuuseen sanoistaan, ei vaikka julkisesti kertoisi hautovansa massamu*haa.
Vaan annapa olla, jos olet tavallinen perheen isä tai äiti ja kritisoit esimerkiksi erästä nimeltä mainitsematonta valloitusideologiaa.
Häkki heiluu tai vähintäänkin saat sakot.

Sitten itse aiheeseen.

WEF:n eli Maailman talousfoorumin tohtori Matthew Liao: Voimme aiheuttaa "liha-allergian" käyttämällä Lone Star Ticks -punkkeja lihankulutuksen lopettamiseksi ja "auttaa planeettaa".

Tämän äiti maan palvojan esityksen mukaan ihmisiin pitäisi aiheuttaa liha-allergia, erityisesti naudanliha-allergia ja sen voi kuulemma aikaansaada levittämällä tätä puutiaisiin kuuluvaa punkkia, Amblyomma americanum.
X linkissä tämä ihmisvihaaja kertoo videolla suunnitelmastaan.

https://x.com/i/status/2033181428167688219
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Re: Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Bill Gatesin ideariihi Ted Talkissa esittämä depopulaatioagenda käyttäen tutkittuja ja turvallisia.
26 sekunnin klippi.
https://youtu.be/WpqaPZqs2Qc?is=6QZ_NJs0ARs3jooU

Samainen eugenikko on esittänyt sääskien käyttöä levittämään tutkittuja ja turvallisia.
Ainakin yksi lisäsyy asua maassa jossa tulee kunnon talvia jatkossakin.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Marie

Re: Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.

Viesti Kirjoittaja Marie »

Puhdistus on käynnissä, paljon on jo paljastettu. Julie Greenin profetiat on tuoneet paljon paljastuksia esille. Mutta meillä ei ole pihahdustakaan uutisissa näistä mitä on tapahtunut ja paljastettu. Meidän media ei ole meidän vaan globbien ja ajaa heidän asiaansa ja on täysin Israel vastainen. Monta korkeaa globbia on joutunut läjtemään virastaan.
Trump on ainoa joka on noussut voimalla globbeja vastaan. Globbit on yrittäny saada Trumpin hengiltä jo pitkään ja yrittää edelleen. Jos Trump ei pysy nöyränä, ja kulje Jumalan johdattamana on hengen lähtö lähllä.

Sillon globbit pääsevät tavoitteeseensa, tuhoamaan koko maailman ja tuomaan omat perversionsa voimaan.
Näin vuosia sitten listan kaikista pahoista toimista joita globbit ovat suunnitelleet ihmiskunnan osalle. Se oli karmeaa lukea. En ole törmännyt tähän listaan enää. Jäljelle jätettäisiin n. 500000 ihmistä, kaikkia muut eliminoitaisiin.

Mä ihmettelen miksi Jumala ei eliminoi näitä pahoja tyyyppejä. Ne on tappanu kymmeniä miljoonia ihmisiä ympäri maailman ja tuoneet ääretöntä kärsimystä. Jumala osasi Egyptissäkin surmata vihollisen esikoiset että farao sallisi Israelin lähteä pois sieltä.
Vastaa Viestiin