HERRAN ON KAIKKI

Tuija

HERRAN ON KAIKKI

Viesti Kirjoittaja Tuija »

HERRAN ON KAIKKI

https://sinettisormus.blogspot.com/2025 ... i.html?m=0

Siunattua Perjantai aamua ja päivää, Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa, JUMALASSA! Halleluja! 🙌🙌🙌😇🙏👑

Kiitos Jeesus tästä aamun hetkestä ja tästä alkavasta päivästä Sinun kanssasi. Minä iloitsen ja riemuitsen kun tiedän että Sinä olet lähellämme! Halleluja!

Äsken rukouksen jälkeen näytit yllättäen ihania ja kauniita kuvia.

Näin kuvan sormuksesta jossa oli neliöitä joka suuntaan ja kerroksittain, isompia ja pienempiä. Jokaista neliötä halkoi viiva keskeltä, kärjestä kärkeen, siis vain yksi viiva, per neliö.

Se oli erikoinen sormus ja taitavasti tehty ja suunniteltu.

Kohta näin hyvin kauniin ja kevyen oloisen kruunun, se oli puhdasta kultaa ja muodostui vain ohkaisista kulta reunoista, joten sen sisäosa oli ilmava. Kiittelin Herraa näistä ihmeellisistä kuvista ja sitten juuri kun olin nousemassa ylös näin vielä yhden sormuksen, jonka keskellä oli sininen kivi ja kohta tuo kivi putosi pois ja siihen keskelle jäi vain tyhjä aukko... tätä kaikkea ihmettelin ja ne kaikki oli puhdasta kultaa ... Kyselin tuota Herralta ja pyysin että alkaisi avaamaan ja pian sain sydämelle sanoja jotka oli luin reema sanoja.

Ensin avautui tuo sormus neliöineen, jotka kuvasivat kuin maanpiirejä:

24 PSALMI.
1. Daavidin virsi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja ne, jotka siinä asuvat.
2. Sillä hän on sen perustanut merten päälle, vahvistanut sen virtojen päälle.

Sitten avautui tuo hyvin kaunis, keveän oloinen, kultainen kruunu, joka muodostui vain ohkaisista kulta reunoista, joten sen sisäosa oli ilmava. Tuli lopulta sydämelle sen kauneus ja keveys, jota oli kevyt kantaa.

Matt.11: 28. Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. 29. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. 30. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

Vielä avautui tuo kuva sormuksesta, jonka keskellä oli sininen kivi ja kohta tuo kivi putosi pois ja siihen keskelle jäi vain tyhjä aukko... tätä kaikkea ihmettelin ... nousi sydämelle sinettisormus jonka kivi oli pudonnut, oliko kyse sineteistä? Kuka oli arvollinen kiven vierittämään? Kuka sinetin avaamaan, sillä tuon sormuksen sinetti oli avattu.

KR 1933/-38
Ilm. 5:9 ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista.

24 PSALMI.
1. Daavidin virsi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja ne, jotka siinä asuvat.
2. Sillä hän on sen perustanut merten päälle, vahvistanut sen virtojen päälle.
3. Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa?
4. Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin.
5. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta.
6. Tämä on se suku, joka häntä kysyy, joka etsii sinun kasvojasi, - tämä on Jaakob. Sela.
7. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
8. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra, väkevä ja voimallinen, Herra, voimallinen sodassa.
9. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
10. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra Sebaot, hän on kunnian kuningas. Sela.

Amen.

MARANATHA https://youtu.be/i0JagGkoFeU?si=GzEgaIqfsJguepl7

JA MORSIAN HUUTAA: TULE !!!!!!!

By 💍

Saa jakaa ....
Tuija

Re: HERRAN ON KAIKKI

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olihan tekeminen tuossa tekstissä. Kun sain tuon tekstin tehtyä ja iloitsin sen valmistumisesta, se hävisi! Ei ole koskaan käynyt noin. Liekö vihollisen kiusaa. Sain kuitenkin tehtyä tuon uudestaan. Yritin pitää ajatuksen kasassa että sain sen minkä olin jo aiemmin ehtinyt tehdä 😅
Vastaa Viestiin