Globalistit

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Rutger
Site Admin

Globalistit

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Keitä ovat nämä mystiset globalistit jotka havittelevat uutta maailmanjärjestystä, totaalista kontrollia kansoista, Kiinan mallia ja yhtä universaalia uskontoa?

Esau, Jaakobin vanhempi kaksoisveli. Hänellä oli punainen karva.
Tästä tulivat Edomilaiset eli "punaiset".
Punaiset ei tässä suoranaisesti viittaa poliittiseen väriin vaan sukulinjaan, Eedomilaisuuteen (Edomites, Idumeans), vaikkakin esim. Venäjän (Eng. Russia, Venäjäksi Rossiya) perustamiseen Eedomilaiset vahvasti liittyvätkin, samoin Kiinan (sekin sattumalta tunnustaa punaista väriä).
Juutalaiset uskonoppineet puhuvat yhtä maailmanjärjestystä tavoittelevista globalisteista ihan avoimesti Eedomilaisina. Heidän mukaansa nämä ovat niitä valejuutalaisia.
Olen samaa mieltä.
Kuuluisimpia Eedomilaisia ovat Rothschildit, Rockefellerit ja Rooseveltit, monet suvut, alueet ja jopa maat ovat ylpeästi säilyttäneet nimessään punaisen.
Englanniksi red, espanjaksi rojo, venäjäksi krasnyy, saksaksi rot.

Nämä ovat ne valejuutalaiset jotka mielellään antavat kansojen vihata aitoja juutalaisia.
Eedomilaiset jopa VT aikana iloitsivat ympärillä ja kehoittivat Babylonialaisia murskaamaan Jerusalemin asukkaiden vauvat kiviin Jerusalemin valloituksen aikana.

Tämä on se pieni porukka joka vetelee kaikista langoista, varmasti tietoisina siitä, että heidänkin lankojaan joku vetelee, nimittäin Lucifer.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Re: Globalistit

Rothschild, punainen kilpi.
Roosevelt, punainen maailma.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Soros, soROS.
Muunneltu Totuus

Viesti Kirjoittaja Muunneltu Totuus »

Moro Rutger

Oli hyvä tiivistelmä sinulta, Globalisti eliitistä joka pyörittää tätä maailmaa. Herramme asettamin rajoituksin toki.
Tätä raamattu, eliitin/eesaun kytköstä, en itse ainakaan tiennyt.

Tämä on vähän kokeiluakin/opettelua, miten pelittää kirjoituksineen. Kun en ole hyvä näissä.
Rutger
Site Admin

Shalom Teppo
Kiitos.
Kyllä se siitä. 👍
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Liiton mukainen esikoisoikeus oli kiistanaihe Iisakin ja Ismaelin välillä, sekä myöhemmin Esaun ja Jaakobin välillä, joka johti Esaun halveksuntaan esikoisoikeutta kohtaan.

Yllä oleva Rutgerin avaus yhdistettynä tähän vihan pitoon, saa ymmärtämään miksi eliitin omistamat lehdet ja mediat on Israelia vastaan. Valtavirran lehdistö kumartaa ruokkijaansa.

Raamattu on tarkka historian kirja ja vaikka tietoja yritetään pimittää ja vuosisatojen ajan on myös tahallisesti peitelty, totuus tulee aina ilmi.

Jatkona, jossain luki että islamistiset maat/ihmiset on polveutuneet Ismaelista. Tämä myös selittäisi heidän järjettömän raivon kristittyjä ja Raamattua kohtaan. Sittemmin sukulinja korjattu valheellisesti täsmäämään perintöoikeutta.

Samaan syssyyn jätän teille koeteltavaksi romaniväestön historian. Väitetään että he ovat lähtöjään Egyptistä, mutta onko se oikea perimä vai ovatko he alkujaan yksi Israelin kadonneista heimoista? He toki ovat kiitettävästi olleet tikunnenenässä mediassa tehtyjen rötösten takia, mutta jos katsoo historiaa, niin eniten rikoksia kautta aikain on tehnyt valkoinen hetero mies.

Tällä samalla ideologialla, mikään muu ei mielestäni selittäisi romaniväestöön kohdistuvaa vihaa ja ennakkoluuloa, mitä pahimmillään näkee seurakunnissakin. Kukaan ei voi kiistää laulun lahjaa, joka lähestulkoon jokaisella romanilla on ja kun ottaa huomioon heidän perityt perinnäissäännöt, kuulostaa melko paljon alkuperäisiltä israelilaisilta.
Ja keskustelua ei kaivata kadonneiden heimojen dissaamisesta/ mitätöimisestä.

Tervetuloa Muunneltu totuus palstalle minunkin puolesta.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Muunneltu Totuus

Viesti Kirjoittaja Muunneltu Totuus »

Tervehdys Sanna

No median tapa kirjoittaa, ei ole loogista oikein. Uutiset on monella tavalla ristiriitaisiakin, varsinkin jos aiheena on Raamatun totuus.

Kun malttaa vähän seurata heidän kirjoituksiaan, eivät luota siihen että lukija "ajattelisi oikein" Joten on ajatushautomoja/hautomoiden perään asiantuntijoineen, johdattelemassa lukijoitaan. Haluttuun suuntaan, joka ei ole järkevää tai moraalisesti hyvää.

Tosiaan kun tietää suurinpiirtein, median omistussuhteet ja heidän agendansa. Eiköhän niitä bilderberg kokouksissa, riittävästi ole mukana ovien takana.

Oma tietoni, on heikkoa Raamatun suhteen. Mutta en ole, ainakaan nähnyt Raamatun valhettelevan.
Sen sijaan törmään tietämättömyyteen/vääristelyyn kylläkin.

Kiits Sanna kuitenkin.
Rutger
Site Admin

Sanna kirjoitti: 23 Kesä 2025, 20:02 Liiton mukainen esikoisoikeus oli kiistanaihe Iisakin ja Ismaelin välillä, sekä myöhemmin Esaun ja Jaakobin välillä, joka johti Esaun halveksuntaan esikoisoikeutta kohtaan.

Yllä oleva Rutgerin avaus yhdistettynä tähän vihan pitoon, saa ymmärtämään miksi eliitin omistamat lehdet ja mediat on Israelia vastaan. Valtavirran lehdistö kumartaa ruokkijaansa.

Raamattu on tarkka historian kirja ja vaikka tietoja yritetään pimittää ja vuosisatojen ajan on myös tahallisesti peitelty, totuus tulee aina ilmi.

Jatkona, jossain luki että islamistiset maat/ihmiset on polveutuneet Ismaelista. Tämä myös selittäisi heidän järjettömän raivon kristittyjä ja Raamattua kohtaan. Sittemmin sukulinja korjattu valheellisesti täsmäämään perintöoikeutta.

Samaan syssyyn jätän teille koeteltavaksi romaniväestön historian. Väitetään että he ovat lähtöjään Egyptistä, mutta onko se oikea perimä vai ovatko he alkujaan yksi Israelin kadonneista heimoista? He toki ovat kiitettävästi olleet tikunnenenässä mediassa tehtyjen rötösten takia, mutta jos katsoo historiaa, niin eniten rikoksia kautta aikain on tehnyt valkoinen hetero mies.

Tällä samalla ideologialla, mikään muu ei mielestäni selittäisi romaniväestöön kohdistuvaa vihaa ja ennakkoluuloa, mitä pahimmillään näkee seurakunnissakin. Kukaan ei voi kiistää laulun lahjaa, joka lähestulkoon jokaisella romanilla on ja kun ottaa huomioon heidän perityt perinnäissäännöt, kuulostaa melko paljon alkuperäisiltä israelilaisilta.
Ja keskustelua ei kaivata kadonneiden heimojen dissaamisesta/ mitätöimisestä.

Tervetuloa Muunneltu totuus palstalle minunkin puolesta.
Saara vs Haagar, Iisak vs Ismael, Jaakob vs Esau jne jne samaa tarinaa.
Ismael tosiaan on näiden kantaisä ja "kuin villiaasi" remuaa maailman tappiin tai siis siihen asti kun sille tulee stoppi.
Mitä tulee mustalaisiin (joiksi he itse itseään muualla kuin mediassa kutsuvat), en osaa sanoa.
Olen tuon väitteen/oletuksen/arvauksen kyllä kuullut jo penikkana ja siitä on aikaa.
Sen verran voin sanoa ettei Jumalalta ole hukassa yksikään sukukunta.
Vastaa Viestiin