Luettavaksi ja koeteltavaksi muutama profetia Lambertilta:
Kuule tämä, mitä minä puhun, sanoo HERRA, ja odota minua hiljaisuudessa. Älä pelkää myllerrystä, joka kohtaa koko maan, sillä tuomiopäivät ovat alkaneet, ja minä kukistan, kukistan ja kukistan. En lopeta ennen kuin langenneen ihmisen todellinen henki ja luonne ilmenee. Annan viholliselleni Saatanalle viimeisen tilaisuuden haastaa valtani, haastaa sanani, tarkoitukseni ja Messiaani.
Tästä syystä minä, HERRA, aion aiheuttaa nämä poliittiset, taloudelliset, uskonnolliset ja fyysiset mullistukset. Älä pelkää kaikkea tätä, sillä minä valmistan koko maailmaa viimeiseen vaiheeseen, mitä ne, jotka eivät tunne Minua, kuvailevat "uudeksi maailmanjärjestykseksi", mutta joka itse asiassa on vanha maailmanjärjestys. Se on Babylonin voimaa ja luonnetta pimeyden hengen, Babylonin ruhtinaskunnan energiomana. Hän on antikristuksen henki, joka ilmestyi ensimmäisen kerran Baabelissa pyrkiessään tuottamaan yhden maailmanjärjestyksen ilman Minua, minkä yrityksen tyrmäsin. Mutta nyt hänen hetkensä on tullut.
Älä pelkää, pieni lauma niitä, jotka tunkeutuisivat sydämeeni tarkoituksiin ja toiveisiin, jotka kouluttaisin seisomaan kanssani näinä myrskyisinä muutoksen aikoina. Minä, Suvereeni HERRA, Kaikkivaltias, valmistan koko maailmaa tuon synnin miehen vihdoin ilmestymiseen. Mikään ei ole hallinnassani, mutta kaikki on Minun vallan alla. Olen kaiken tärinän, kaiken muutoksen ja mullistuksen takana, sillä valmistan koko maapalloa ja erityisesti Eurooppaa ja Amerikkaa. Yhden supervoiman olen hylännyt, ja toisen aion tuomita. Minä myös tuhoan islamin voiman, sillä olen nähnyt heidän pahuutensa, sanoo HERRA. Älä pyydä Minulta, että lykkään näitä tuomioita, sillä olen päättänyt tehdä sen, enkä joudu hylkäämään. Seiso kanssani, että minun tahtoni tapahtuisi. Älkää pelätkö, älkääkä laskeutuko kaikista näistä asioista. Neuvoni pysyy, ja minä täytän kaiken mieleni; kaikki, mitä olen aikonut Poikalleni, toteutuu ja kaikki, mitä olen aikonut niille, jotka olen lunastanut ja jotka olen antanut Pojalleni, toteutuu. Kaikkien näiden maailmanlaajuisten myrskyjen keskellä työskentelen maailmanlaajuisesti Henkeni avulla ja korjaan maailmanlaajuisen sadon. Missä pimeys ja kärsimys ovat olleet suurinta, siellä sato on suurin. Sillä minä, HERRA, valmistan kansan kunniaani varten. Aion vetää ne Venäjältä ja kaikista hänen ympärillään olevista maista, Kiinasta ja kaikista hänen ympärillään olevista maista. Aion vetää heidät islamilaisista maista, joukoittain ja joukoittain nuoria. Idästä ja lännestä, pohjoisesta ja etelästä minä vedän ne. Kaikessa myllerryksessä ja hämmennyksessä tulen työskentelemään voimakkaasti. Armolla ja voimalla minä voitelen ne, jotka ovat uskollisia, ja merkeillä ja ihmeillä osallistun heidän työhönsä. Mutta ne, jotka ovat uskollisia minulle, joutuvat kärsimään. Siksi salli Minun, kun on aikaa tehdä sinussa syvää työtä Henkeni kautta.
Ja jos sydämeni kaipaa niitä, jotka olen lunastanut kansoista, jotta he olisivat minulle morsian ja jakaisivat iankaikkisen kotini ja kirkkauden, sydämeni kaipaa rajattomalla ja ylivoimaisella rakkaudella Israelia ja juutalaisia kaikkialla voi olla. Sillä niin kuin minä vedän lunastettuja maan kulmista, niin minä vedän juutalaisen kansani takaisin siihen maahan, jonka olen antanut heille ikuiseksi perinnöksi. Lupaan vakavasti, että tuomitsen jokaisen kansan ja jokaisen johtajan, joka vastustaa tätä Minun tarkoitustani, ja käytän kaikkia keinoja tuodakseni heidät kotiin. Hän, joka kaikessa luopumisessaan on vielä kantanut Nimeäni, usein tietämättään ja jota Viholliseni on vihannut yhtä rajattomalla vihalla kuin Minun rakkauteni häntä kohtaan, hän, jota on vihattu, halveksittu, ahdistettu ja vainottu, jonka kansat ovat heittäneet ulos ja tallataan jalan alle. Minä, Herra, Israelin Pyhä , hänen Vapahtajansa, minä, HERRA, johdatan häntä nyt hellästi, lyötynä ja verisenä niinkuin hän on, niin sokeana ja kuurona kuin hän on, minä johdan hänet paikalleen kansojen päämiehenä. Kyllä minä, Herra, julistan sen: ne, jotka vuodattivat hänet ja vihasivat häntä, tulevat kumartumaan maahan hänen edessään. Sillä kaikissa näissä tuomioissa minä pelastan hänet. Minä, HERRA, teen sen täysivaltaisesti sinä päivänä, jona saan hänet huutamaan puoleeni, ja avaan hänen silmänsä ja avaan hänen korvansa. Sinä päivänä, jonka minä teen, sydämeni laulaa ilosta ja minä tanssin sulhanen tanssia. Kutsun teitä siksi esirukoukseen , joka maksaa teille kaiken, jotta tämä Minun tarkoitukseni toteutuisi. Minä olen Alfa ja Omega, sanoo HERRA JUMALA, joka on ja joka oli ja joka on tuleva, Kaikkivaltias.
-----------
Kaksi päivää ennen Israelin parlamenttivaaleja 17. maaliskuuta Lance Lambert sai profeetallisen sanan Herralta. Sana julkaistaan Lancen rukousluvalla:
”Kaikki Israelissa muuttuu, ylösalaisin ja nurinpäin. Mikään ei tule olemaan siellä, missä se oli ennen. He yrittävät tuhota Israelin, mutta he huomaavat tuhoavansa itsensä. Netanyahu on ollut uskollinen.
Kaikki muuttuu, ja ainoa varma on, että minä olen Herra. Älä pelkää. Minä puolustan Israelia ja pelastan sen. Sinä tulet kärsimään ja kärsimään suuresti, koska minä käännän kaiken ylösalaisin ja nurinpäin. En petä sinua enkä Israelia. Huomioi kun näet nämä asiat. Olen taistelussa ja olen voittanut. Pidä silmäsi vallassani, niin olet turvassa.
Varo Venäjää, sillä hän ei ole hyvä. Tarkkaile häntä tarkasti, sanoo Herra. Näet omin silmin voittoni pimeydestä ja pahuudesta. Luota minuun, sanoo Herra.
Lance Lambert, Jerusalem, 15. maaliskuuta 2015
-----------
Sunnuntai 17. huhtikuuta 2011 Jerusalem
On hyvä, että rukoilet Israelin puolesta , että se pelastuisi, sillä minun tarkoitukseni on pelastaa hänet. Saatan päätökseen Lunastuksen ympyrän, joka alkoi Abrahamista ja lupauksestani, että hänestä tulisi suuri kansa ja että hänessä siunattaisiin kaikkia maan perheitä. Ja niin on käynyt! Sillä Israelista tuli kulkuväline, jonka kautta Minun Sanani on tullut kaikille kansoille; Ja myös Pelastukseni; ja Tarkoitukseni tunteminen. Tästä kansasta ennen kaikkea tuli Messias. Pian pakanain täyteys on pelastettu, ja minä käännyn jälleen Israelin puoleen, Juutalaisen kansani puoleen. Heidät muutetaan uudelleen omaksi oliivipuukseen, ja lupaukseni Abrahamille toteutuu loistavasti. Silloin heidän sydämensä kovuus sulaa, heidän sokeutensa muuttuu näköiseksi ja heidän kärsimyksensä säteileväksi kunniaksi. Tämä on päättäväinen tarkoitukseni, enkä käänny siitä pois. Se alkaa pian toteutua. Minä muutan kaiken heidän heikkoutensa uskomattomaksi voimaksi ja käytän tätä kansakuntaa viimeisenä todistajana maailmalle siitä, kuka minä olen.
Ota hyvin vakavasti se, mitä arabimaailmassa tapahtuu. Se ei ole hyväksi Israelille! Se ei ole askel kohti vapautta ja todellista demokratiaa, vaan valtava voitto militantille islamille. He yrittävät tuhota ja likvidoida Israelin, mutta he eivät vain epäonnistu; heidän voimansa ja voimansa murtuvat, ja valtava sielujen sato pelastuu heidän keskuudestaan.
Kuule minua, kutsun sinua esirukoukseen ! Se ei tule olemaan helppoa. Kaikki viholliseni voimat ovat keskittyneet ja keskittyneet estämään tätä kansaa tulemasta Minun Lunastukseeni ja Pelastukseeni. Mutta hän epäonnistuu! Sentähden minä odotan niitä, jotka seisovat aukossa, jotka rakentavat muurin; ne, jotka seisovat esirukouksen paikalla .
Pian aloitan myös vakavamman tuomion länsimaista. Minä teen ne tyhjäksi; Käännän ne ylösalaisin; Jauhan ne jauheeksi. He eivät tiedä, mikä heihin on osunut. Vaikuttaa siltä, ettei siitä, mitä aikoinaan työskentelin noissa kansoissa, olisi jäljellä mitään; Varsinkin tuo Supervoima. Tuon sen heikkoudeksi; hän ei ole enää super, vaan kansojen sääli.
Kuule tämä Sanani; Kutsun teitä rukoilemaan niiden puolesta, jotka kuuluvat Minulle noissa kansoissa; että he pelastuisivat siltä! Kuuntele tämä itku. Sydämeni kaipaa niitä, jotka kuuluvat Minulle, jotta he olisivat selkeitä ymmärryksessään, selkeitä tiellä, jolla heidän tulee kulkea kaiken tämän keskellä. Kuule Minua! Sillä minä puhun teille, jotka rakastatte Minua ja jotka tänä aamuna muistatte Minua; En kaipaa tuomiota, mutta kaikkein vakavimman ja tuhoisimman tyyppinen tuomio tulee näiden kansojen ylle. Kuule tämä Sana Minulta ja tottele kutsuani esirukoukseen !
-------
Iso-Britannialle
lauantaina 6 elokuuta 2011
Kuulkaa Herran ääntä, oi saaret, joita olen niin suuresti rakastanut ja suosinut. Minä, Herra Kaikkivaltias, otin sinut, kun et ollut mitään, puettuna nahoille ja puille, ja pelastavan voimani avulla tein sinut suureksi. Kun et ollut mitään, Sanani ja uskosi Minuun kautta kohotin sinut ja tein sinusta Iso- Britannian. Monien herätysten ja herätysten kautta, vaihe vaiheelta, vein sinut, kunnes sinusta tuli suurvalta, jolla on kansojen historian suurin Imperium. Teidän evankeliumini ja sanani kulkivat kaikkialle maailmaan, ja kymmenet tuhannet tulivat pelastavan uskon kokemukseen! Tuo Imperiumi monine puutteineen ja heikkouksineen oli edelleen yksi historian oikeudenmukaisimmista ja vanhurskaimmista Imperiumeista.
Nuo saaresi olivat kyllästyneet uskollisten marttyyrieni verellä ja sen maaperä sai niiden poltetun tuhkan, jotka eivät luopuneet Nimestäni, Totuudestani ja Sanastani. Minä, Herra, en ole unohtanut niitä, jotka antoivat kaikkensa Minun puolestani!
Mutta nyt koko kansa, jonka olen luonut ja ylläpitänyt, on kääntynyt pois Minusta. He pakanoivat maansa, valtionsa ja instituutiansa; ei ole kuulunut ääntä varoittaakseen kansaa. Väärä uskonto, pimeyden maailmanhallitsijoiden työ, peittäkää saarenne; Laodikealainen kirkko, ei kuuma eikä kylmä, jyrisee kuin koneisto. Se on kirkko, jossa olen sen rutiinin ulkopuolella; sen organisaatio ja menetelmät. Se on kristinuskoa ilman minua: uskonto ilman minua!
Minun olemukseni on tuskan polttama, sillä tuomio on määrätty maatasi vastaan. Muuta en voi tehdä. Minä tuhoan hänen suuruutensa jäännökset; Palautan hänet ensimmäiselle tilalleen. Aion tuhota hänen taloutensa, horjuttaa hänet kaikin tavoin. Muutan hänen ilmastonsa, jopa hänen säänsä. Todistan hänelle, että rikkojan tie on kova ja kauhea. Annan demonisten voimien, joita Sanani ja evankeliumi hillitsi ennen, ja niin monien elävä usko, vallita hänen sosiaalisessa elämässään hänen yhteiskuntansa tuhoamiseksi.
Tuletko sinä, joka tunnet Minut ja rakastat Minua, sokeiksi ja mykkäiksi ja kuuroiksi tälle tuomiolle?
Teidän, jotka rakastatte Minua, jotka olette Minulle uskollisia, on aika ryhtyä toimiin! Seiso edessäni ja rukoile Poikani valmiita töitä. Huuda ainakin Minulle, että tulee niitä, jotka kääntyvät pimeydestä, synnistä ja pelastuisivat. Sillä jokainen, joka huutaa avukseen Minun Nimeäni näiden tuomioiden keskellä, Minä pelastan!
Aukossa seisominen maksaa sinulle kaiken, mutta tulet sydämeeni ja tunnet syvän yhteyden Minun kanssani. Sellainen vaivannäö , jonka Henkeni synnytti sydämeesi, maksaa sinulle syvästi, mutta se päättyy Minun Valtaistuimeeni ja Kirkkauteeni.
---------
Älä pelkää taistelua, jossa olet, sanoo HERRA, sillä minä olen sinun turvasi, suojasi ja voittosi. Tämä nykyinen kiista ei ole mitään verrattuna siihen, mikä on pian tulossa. Se on vain alkusoittoa jollekin paljon voimakkaammalle ja vakavammalle. Älä pelkää, sillä minä olen näissä myrskyissä ja valmistan ja varustan sinua kestämään mitä on tulossa. Minä ravistelen kansoja, jopa suuria maailmanvaltoja ja teen niistä sadonkorjuun tomuksi, varsinkin ne kansakunnat, joista tuli suuria ja voimakkaita Minun armoni ja Sanani kautta, mutta jotka nyt hylkäävät MINUN. Älä pelkää, sillä tästä tärinästä tulee joukkoja, jotka minä pelastan. He tulevat Venäjältä ja Aasiasta ja jokaisesta kansakunnasta, johon marxilaisuus vaikutti. Minä myös korjaan valtavan sadon islamista sinä päivänä, jona murran sen voiman. Sillä minä olen nähnyt sen julmuuden ja pahuuden, sanoo HERRA, ja minä tuomitsen niin kuin tuomitsin marxilaisuuden. Minä heitän sen maahan ja murskaan sen voiman ja vaikutuksen ja nöyrän sen ylimielisen hengen. Sinä päivänä minä kostan kaiken veren, jonka se on vuodattanut, ja uskollisille ja kalliilleni, joille se on marttyyrikustanut. Nuoret miehet ja nuoret naiset tulevat joukoittain islamista, pelastuina minun armostani ja täytetyinä ja voideltuina Minun Hengelläni palvelemaan minua rohkeasti ja voimalla. Sinä näet sen ja iloit ja kumarrat minua . Sillä en ole unohtanut niitä, jotka palvelivat minua noissa maissa ja näkivät vähän hedelmää. Sinä päivänä heidän rukouksensa ja uhripalveluksensa muistetaan, sanoo HERRA.
Älä siis pelkää tulevia tapahtumia. Sillä ne, jotka asuvat salaisessa paikassa, löytävät turvan siipieni varjosta, ja erityisellä tavalla, tavoilla, joita et ole ennen tuntenut, minä olen sinun turvasi, suojasi ja linnoituksesi.
https://lancelambert.org/intercessors-i ... -prophecy/
Lance Lambert
Lance Lambert
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!