- "uskonnollisuuden jumala"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jos joku sanoo minulle että olen harhassa ja hänellä on ajatuksia mite Raamattua pitäisi tulkita paremmin suhteessa mihin tahansa, niin kysykää itseltänne, tunnetteko sydämissänne olevanne harhassa kun olette antaneet elämänne Jeesukselle Kristukselle, Jumalan pojalle ja uskotte Golgatana vereen. Mitä muuta tarvitsette kuin tämän? Miksi joku sanoo tähän että minulla on vielä jotain sanottavaa ylipäätään kuinka Keefas sanoi sitä ja Joosef sanoi tätä ja Paavalin on tutkittu sanoneen sillä tavoin? Mihin te tätä muuta tarvitsette ja olemmeko ME Jeeukseen vapahtajaamme uskovat jotenkin vajaita uskovia ilman kaikkea tietoa jota täällä on tarjottu? Emmkö me halua ymmärtää että vajavaisimmallekin ihmiselle riittää usko Jeesukseen ja kun tälle annetaan luettelo erilaisista ongelmista jotka lopun viimeksi vahingoittaa vilpitöntä uskoa, niin miksi meidän on tällaista ilmiötä syytä kutsua?
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun tänään nousin ylös, nämä Sanat tulvivat sydämeeni: " Nostakaa portit ja antakaa Kunnian Kuninkaan käydä sisälle!" Halleljua!!!

PSALMIT 24
1. Daavidin virsi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja
ne, jotka siinä asuvat.
2. Sillä hän on sen perustanut merten päälle, vahvistanut sen virtojen päälle.
3. Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa?
4. Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin.
5. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta.
6. Tämä on se suku, joka häntä kysyy, joka etsii sinun kasvojasi, - tämä on Jaakob. Sela.
7. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
8. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra, väkevä ja voimallinen, Herra, voimallinen sodassa.
9. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
10. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra Sebaot, hän on kunnian kuningas. Sela.

Kunnian Kuningas: https://www.youtube.com/watch?v=xZV1rlD-1C8
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koen nyt todella vahvasti, että nyt meidän, jotka Jeesukseen Kristukseen uskomme sydämestämme ja tiedämme Hänen olevan Elävä ja osallisina vahvasti elämässämme, on meidän jo aika NOSTAA Hänet sille kuuluvalle paikalle joka Hänen On !!! Nyt lopuu sorto Herraamme kohtaan! Avataan portit että Hän pääsee tänne sisälle! Uskonnollisuuden jumalien on nyt Hänen edessään väistyttävä!
Oletteko samaa mieltä? Tunteeko sinunkin sydämesi näin? Oletko Jeesuksen oma?
Amen? = AAAAMEN!!!!!!

Tänään, henkivaltojen taistelujen jälkeen, nousemme kuin tuhkasta, VOITTAJINA, Herramme Jeesuksen Kristuksen johdolla ja VOIMALLA!!!
Sodan jälkeen: https://www.youtube.com/watch?v=O429O8PhZSE

Tuossa laulettiin: -" ...kaksi vuotta sitten kirjoitin ....."!
Halleluja! Muistin samalla, että 2 vuotta sitten, aloimme kirjoittamaan täällä, huomaatteko saman, kuin minä. Jarmo varmasti näkee!!!
viewtopic.php?f=1&t=3
viewtopic.php?f=1&t=4
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä nousi juuri myös sydämeeni, aamutoimiani tehdessä, Tuhkasta nousee aamu .... : https://www.youtube.com/watch?v=VCFrYJ9F6Bc
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä myös nostettiin juuri sydämeeni, tämä, Herran Sana:

10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
Jesaja 55.
katso7
Viestit: 1424
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Voisiko uskonnollisuuden jumalaa ajatella tältä kantilta rakkauden kaksoiskäsky siinä riippuu kaikki laki ja profeetat. Jeesus sanoi Minun nimessäni te ajoitte ulos riivaajia ja paransitte sairaita minä en ole koskaan teitä tuntenut Ihmiset jotka väittävät tuntevansa Jumalan mutta puuttuu rakkauden kaksoikäsky Laupeutta minä tahdon enkä uhria, Jeesuken tuli sääli kansaa kohtaan. Jeesus kohtasi rakkaudella aina sairaat. Voisíko tätä soveltaa siihen että nämä ihmeparantajat eivät rakasta lähimmäistä niin kuin itseänsä vaan hakevat itselleen kunniaa vaikkain Jumalan nimessä.
Niin kuin eräs saarnaaja sanoi minä tykkään leikitellä niiden riivaajien kanssa ajoin sen riivatun nurkasta nurkkaan.(eräs menestysteologiaseurakunta kuulin itse tämän) ajatuksia
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta, uskova jolta puuttuu Jeesukselta saatu rakkaus, ei ole mitään, ei vaikka hän tekisi mitä, jos siinä ei ole rakkautta, kaikki se valuu hukkaan.
Maallinen rakkaus ei kelpaa, vaan sen pitää olla juuri ylhäältä saatua, Taivaalista Rakkautta, Jeesuksessa Kristuksessa. Se täytyy löytyä meistä, jos sanomme olevamme Jeesuksen Kristuksen uskovia, Hänen kauttaan saamme voiman tehdä sitten Hänen tekojaan.
Näin uskon vakaasti!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, Sinetti ja Katso7 !!

Viisaat seuraa viisauttaan ja ihailee toisen viisautta, jolloin Jeesus ei enää saa ansaitsemaansa huomiota, vaan hänet alennetaan. Minulle Jeesus on KAIKKI, AIVAN KAIKKI mitä on. En muuta tarvitse! Hän on Jumalani ja luojani, Herrani ja kuninkaani. Minä en muuta tarvitse, en etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan, vaan yksin Taivaan valoa ja Kristusta Jeesusta päälle maan. Tule Herra Jeesus!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4868
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, Herra on Herra!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuli vähän kuin tilauksesta vastaan:
Kun Daavid tarvitsi sileitä kiviä sovittaakseen linkoonsa, tappaakseen Goljatin, hän meni alas laaksoon - nöyryyden alhaiseen paikkaan. Siellä purolla hän löysi sen laatuisia kiviä, joita hän tarvitsi. Mikä oli tehnyt ne sileiksi? Kaksi painetta: ensiksi, virtaava vesi niiden yli; toiseksi, niiden jatkuva töniminen toinen toistaan vastaan.
Se on kuva miten kristityn luonne on muotoutunut. Ensiksi, on jatkuva "vedellä peseminen, sanan kautta". Toiseksi, kun kivet tuuppivat toinen toistaan henkilökohtaisissa suhteissa, terävät reunat kuluvat asteittain pois, kunnes niistä tulee "sileitä".
Suluissa, salli minun lisätä, että kun Jeesus tarvitsee "eläviä kiviä" linkoonsa, Hän myös menee laaksoon - nöyryyden paikkaan. Sieltä Hän valitsee kiviä, jotka on tehty "sileiksi" Jumalan Sanan toiminnalla ja puristuksissa, säännöllisessä seurustelussa muiden uskovien kanssa.
Se on merkki hengellisestä kypsyydestä, hartaasti rakastaa kanssakristittyjä, ei yksinkertaisesti siksi, mitä he ovat itsessään, vaan siksi, mitä he merkitsevät Jeesukselle, joka vuodatti kalliin elämänverensä heidän jokaisen puolesta. (Derek Princen opetukseta suomennus)
Vastaa Viestiin