Sotien melskettä ja sanomia sodista.

Keskustele eskatologisista asioista
Rutger
Site Admin

Re: Sotien melskettä ja sanomia sodista.

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Ali Khamenein, tuon asemallaan ajatollana itselleen 200 miljardin dollarin jemmat ulkomaiden tileille piilottaneen joukkomurhaajan poika, Mojtaba Khamenei on nyt nimitetty ajatollaksi.
Virkakausi jäänee kovin lyhyeksi.
Julkisia esiintymisiä nolla, olinpaikka salainen, hengissä olo epäselvä.
Jos Mojtaba ei jo ole ns aavevalinta, niin seuraavan ainakin luulisi olevan, jos mustakaavut yhtään ymmärtävät miltä näyttää kun jumalansa ei suojele edes Uskon Ylintä Johtajaa.
Aavevalinnalla tarkoitan sitä, että nimitetty on jo kuollut, mutta hänestä julkaistaan muutaman viikon välein klippi valamassa uskoa mustakaapujen kannattajiin Osama bin Laden tyyppisillä videoilla.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Alkaako näkymään täällä :?:

🚨UUTISKIRJE: Presidentti Putin määrää Venäjän hallituksen arvioimaan energiantoimitusten keskeyttämistä Eurooppaan.

SEKÄ:

Analyytikko: Länsimedia hiljaa Persianlahden kriisistä välttääkseen taloudellista epävakautta

https://urly.fi/44h3

"Länsimaalaisia ei herätetä todellisuuteen valtamediassa, vaikka Lähi-idän suursodan sytyttyä Iran on sulkenut Hormuzinsalmen, toista kymmentä tankkeria on räjähtänyt ja öljylaitoksia roihuaa tulessa - öljyn hinnat jatkavat kiipeämistään. Talousekonomisti Artyom Akshintsevin mukaan taustalla on väestönhallinnan strategia."

SEKÄ:

Öljyn hinnat nousseet yli 100 dollariin barrelilta – Ei merkkejä Persianlahden sotatilanteen rauhoittumisesta

https://urly.fi/44h2

"Yhdysvaltojen ja Israelin hyökkäys viikko sitten luantaina Iraniin on ajanut maailman energiamarkkinat kriisiin. Toistaiseksi ainoa maa, joka on hyötynyt tilanteesta on Venäjä, jonka Urals-barrelihinnat on nekin kiivenneet yli 90 dollariin ja kysyntää on nyt kaikelle energialle, jonka Hormuzinsalmen katkaiseminen on leikannut markkinoilta. Presidentti Trumpin mukaan energiahintojen nousu on "pieni hinta" sodasta."

:roll:
Rutger
Site Admin

Suomessa nostetaan hintaa pumpulla vaikka kriisi koskisi huonoa banaanisatoa, joten taatusti tulee näkymään Suomessakin, koska sodasta kyse.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Trump: Sota Iranin kanssa ”melko lailla” ohi – keskusteli Putinin kanssa

Juuri äsken
21:52
Putin ja Trump puhuivat puhelimessa - Putin kertoi ehdotuksistaan Iranin konfliktin lopettamiseksi nopeasti

:roll: :?: :!:
Rutger
Site Admin

No niin. Crude meni alle satasen tynnyriltä.
Ei ollut pitkä episodi.
P.S Tämähän ei estä sarvikuonojen maassa nostamasta hintoja silleen viiveellä vaikka litraakaan ei maahan tullut sitä "kallista" öljyä 😄
Uskon Jeesukseen

TG:
Sosiaalisen median asiantuntija Paul Joseph Watson julkaisi sosiaalisen median alustalla X:llä viestin, jonka mukaan Yhdysvaltojen hallituksen korkean tason virkamies lähetti tekstiviestin Ron Hubbardille, jonka yritys rakentaa Armageddon-kestäviä maanalaisia ydinbunkkereita, kysyen "Milloin bunkkerini on valmis?"

Mediat, kuten Lontoon Telegraph-lehti ja Internet-uutistoimisto Raw Story, vahvistavat, että Trumpin hallinnon virkamiehet ovat tosiaan kysyneet maanalaisista ydinbunkkereista!
Vastaa Viestiin