Kaikenlaista jutustelua 13

Keskustele palstaa koskevista asioista
Rutger
Site Admin

Re: Kaikenlaista jutustelua 13

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Luuk 12:38 Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat.

Matt 25:6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
Matthew 25:6 And at midnight there was a cry made, Behold, the bridegroom cometh; go ye out to meet him.

Rooman valtakunnassa oli yksi yhtenäinen käytäntö toteuttaa yövartiot. Vartiovuoroja oli neljä.
Ensimmäinen vartiovuoro oli klo 18-21
Toinen vartiovuoro oli klo 21-00
Kolmas vartiovuoro oli klo 00-03
Neljäs vartiovuoro oli klo 03-06

Molemmat näistä vertauksista Raamatussa ovat Itsensä Sanan suusta.
Toisen ja kolmannen vartiovuoron puoliväli on tarkalleen puolen yön aikaan, klo 00.
Kertooko Herra Jeesus tässä jopa tarkan kellonlyömän milloin kotiinkutsu kajahtaa Pasuunan äänellä?

Kutsu meidät jo kotiin, Abba, Isä, Amen Maranatha 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Olipa mukava lukea teidän kaikkien pohdintoja Rutger, Marie ja Kulkija! 🤩Kiitos Herralle Jeesukselle teistä kaikista! 🕊️🙏✝️🙏
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Kuin myös. Jumalan siunausta 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin