Uninäky; loppukirjoitus

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Pigeon

Re: Uninäky; loppukirjoitus

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos, kun päätit tuoda.
Minulle nousi jotenkin selkeänä, että se oli tätä työtäsi Pelastussanomissa, tänne jäävien näkökulmasta näytettynä. Tarinasi jää elämään, työsi ja sinä katsot sitä sieltä juhlista... :)
Siunausta teidän kaikkien päivään!
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Pigeon, tuota täällä malttamattomana odotellaan! Tule Herra, Jeesus Kristus!
Sinettisormus

Tämä virsi nousi heti tuosta Pigeonin viestistä; Joutukaa sielut, on aikamme kallis: https://www.youtube.com/watch?v=ozfgIC6NLUM

408Joutukaa, sielut, on aikamme kallis

Toisinto Laukaasta

1.
Joutukaa, sielut, on aikamme kallis,
vuotemme virtana vierivät pois.
Jeesus ei syntisen sortua sallis,
kaikille armosta autuuden sois.
Oi valitkaa tie,
joka elämään vie!
Kohta jo päättynyt päivämme lie.

2.
Ei elon tiellä nyt nukkua auta,
vaarat ne vaanivat vaeltajaa.
Kunnian kruunua veltto ei voita,
turhaan ei aikaansa tuhlata saa.
Kun joutuvi yö,
on jo myöhäistä työ,
kiiruhda, kohta jo hetkesi lyö.

3.
Maailman rakkaus mielestä heitä,
riemuiten riennä jo kotia päin.
Herraasi kiitä, hän armahtaa meitä,
vieläkin ihmeitä hän tekee näin.
Tie turvallinen
maasta kiusausten
taivaaseen vie, kotiin kirkkauden.

4.
Laupias Jeesus, käy kanssamme tiellä
johtaen, nostaen, varoittaen.
Kiusaaja meidät kun tahtoisi niellä,
varjele viekkailta aikeilta sen.
Näin armosi suo,
hyvä turvasi tuo,
vie meidät autuuteen Jumalan luo.
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sinettisormus: lohdutin juuri kavattiäitiäni. In memoriam kirjoitit...olenko minä se poistuva Saara...408 joutukaa sielut!
Kasvattiäitini soitti juuri äsken ja kertoi että hänen 89v. siskonsa nukkui pois viime yönä! Kävin häntä usein auttamassa ja kun hän oli vielä elossa todistin hänelle Jeesuksesta olin jo aiemmin kokenut että hän vastaanotti Jeesuksen. Jotenkin tämä ketju vahvisti asian!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Kiitos Herralle, että tämä on antanut myös lohdutusta poisnukkuneen läheisille! Herra kyllä tietää ja Hän on ylen Ihmeellinen!
Sinettisormus

Katso7, otan osaa suruunne,.... vai voisiko se kenties olla ilonjuhla, kun ihminen saavuttaa taivaan kodin?
Herran Rauhaa kaikille lähiomaisille.
Sinettisormus

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 19 Joulu 2016, 16:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Sinettisormus osanotosta! Mä vähän itkasin. Ei ole 10v ollut hautajaisissa. Mut se meni sit ohi. Kavattiäitini ei ollut surullinen. Koska meille uskoville tää on vain välivaihe. Pitäkäämme iankaikkisuus aina sydämessämme ei päässämme niin lopulta pääsemme määränpäähän koska Jeesus Kuningasten Kuningas odottaa meitä ...........siis valvokaamme ja olkaamme raittiit suussamme sovituksen virka!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Kyyneleet voivat puhdistaa .... kyyneleet, jotka tulevat rakastavasta sydämestä.
Sinettisormus

Sinettisormus

Herra on ollut hyvin hiljaa jo monta päivää. Viimeksi olen saanut hereillä olleen näyn 16.12. ja sen jälkeen tuon uninäyn, mutta sitten onkin ollut täysin hiljaista, kuin jotain olisi pian tapahtumassa. Olen hokenut Herralle, että ei niillä näyillä ja unilla olekkaan enää väliä, jos se on Hänen tahtonsa ja että Hänen tulemuksensa olisi hyvinkin pian, ettei se enää yhtään viipyisi.
Nyt olen ollut hiljaa, kuin kuunnellen avoimena, jos tulee jotain mikä olisi Häneltä, ohjauksessa ja johdatuksessa.
Siunausta teille!
Sinettisormus

Olen jo aiemminkin kertonut, että joskus mietin mikä on minun kutsumukseni. Lopulta Herra toi eteeni asioita, joista olen täälläkin kertonut ja ymmärsin, että tuo kutsumukseni, on kokoajan ollut aivan edessäni ja olin jo sitä kauan toteuttanutkin, eli se on RAKKAUDEN KÄSKY, tuota Rakkautta, Kristuksessa, joka sydämessäni asustaa, Hänen Rakkauttaan olen saanut jakaa jo vuosia. Siksi viime aikaiset tapahtumat ovat ollut kipua sydämessäni.
Olen aina niiden lähellä, jotka apua eniten tarvitsevat, heikot ja sairaat, joiden mieltä täytyy yrittää pönkittää, nostaa.
Tuo joukko nykyisin vain kasvaa ja se satuttaa, koska valtiovalta syyllistyy heidän lyömiseen kaikkein eniten. Lakihenkisyys vahvistuu vahvistumistaan ja RAKKAUS, saa väistyä sen tieltä. Sydämeni itkee tästä, sillä sydämeni Rakastaa ja tunnen, kuinka Jeesus Itkee näiden asioiden vuoksi.
Toteuttakaa sydämen asenteella Matt.25. Mutta jos Rakkaus ei ole siinä mukana, on se kaikki turhaa.
Sinettisormus

36. "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
37. Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
38. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
39. Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.
40. Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."
Matt.22.
Sinettisormus

Tämä, RAKKAUS, on lahjani teille!
Sinettisormus

Kuva
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos!

Kun otit tuon esille, että olet miettinyt kutsumustasi niin..
Havahduin, että viimeyönä, minua kehoitettiin pysähtyä miettimään omaani.
En ehkä ole nyt kaikessa pysähtynyt kuuntelemaan johdatusta.
Totesin myös eilen, että olen viimeaikoina törmännyt näihin yhteiskunnan ylläpitämiin palveluihin, rutiinitarkastuksiin, kutsuihin, tapaamisiin..
Yhteenvetona.. niistä kaikista on puuttunut sydän, läsnäolo, välittäminen, he ovat tehneet VAIN työtään.
Totta, mitä sanoit Sinetti rakkaudettomuus/ Rakkauden tarve lisääntyy!
Siunausta kutsumuksellesi/ kutsumuksillemme, että ne löytyvät ja tulevat käyttöön.
Sinettisormus

Minua on joskus syyllistetty, tästä tavastani kirjoittaa teille: "Ei kukaan voi kirjoittaa noin, ei ainakaan tuollaisessa runomuodossa!"
Tähän olen vastannut; että kyllä minä voin! Minun on pakko kirjoittaa näin, kuin sen täällä teen. Minun täytyy saada sydämestäni esiin tuo Jeesuksen antama RAKKAUS, joka sanelee tekemisiäni, myös kirjoituksessa. Tuo RAKKAUS, täytyy näkyä myös kirjaimieni keskellä ja siksi moni on hakkunut myös minua tekopyhäksi, ettei tämä voi olla aitoa. Mutta se vain on!
Koen, että Jeesus minussa sanelee sen, miten teille tuon näitä viestejäni. Monesti olen kirjoittamassa jotain, kun joudunkin muuttamaan tekstini muotoa, kuin jonkin sanelemana.
Sinettisormus

Pigeon, uskon että juuri tuo on myös sinun kutsumuksesi, sillä se on kaikille, joilla Jeesus on aidosti sydämessä. Sen Rakkauden vain tuntee. Välillä tunnen kuinka Jeesus iloitsee Rakkaudesta ja toisinaan tunnen Hänen surun kyynellensä, meitä kohtaan.
Sinettisormus

Tuota Rakkauden kaksoiskäskyä ei ole meille annettu turhaan, vaan se TODELLA tulisi olla meidän kaikkien "morsiammien" kutsumus.
.... se on tärkein käsky ...
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 22 Joulu 2016, 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Kuva
Vastaa Viestiin