Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.
Pliis, siirtäkää mut pois jokaiselta osiolta. Tää on se kauhukuva joka minua pelotti koko palstahankeessa. Minä häpeän itseäni.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Täytyy nyt kirjottaa ihan vain siksi, ettei Jarmo luule, ettei me enää haluta olla tällä palstalla!
Itse olen sellainen, että mietin kaikkea tosi paljon, mutta kynnys ajatusteni julki tuomiseen on aika korkea. (Paitsi nyt)
Käyn edelleen kuitenkin joka päivä (monta kertaa päivässäkin) katsomassa mitä uutta täällä on. Sitten on kyllä ontto olo, jos ei ole mitään. Toisaalta, ei kirjottelua pelkän kirjottelun vuoksi. Olen vieläkin tossa väkivalta-aiheessa niin kiinni, etten osaa ottaa osaa muihin aiheisiin.

Itse olen sellainen, että mietin kaikkea tosi paljon, mutta kynnys ajatusteni julki tuomiseen on aika korkea. (Paitsi nyt)
Käyn edelleen kuitenkin joka päivä (monta kertaa päivässäkin) katsomassa mitä uutta täällä on. Sitten on kyllä ontto olo, jos ei ole mitään. Toisaalta, ei kirjottelua pelkän kirjottelun vuoksi. Olen vieläkin tossa väkivalta-aiheessa niin kiinni, etten osaa ottaa osaa muihin aiheisiin.

- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Häpeän sitä ettei kukaan kiinnostu mistään sanomasta mitä täällä sanotaan, eikä ole mielipiteitä. Olenko liian hallitseva ja olenko ylpeä jonkun mielestä jne. näitä asioita mietin.
Enpä usko että hävetä tarvitsee. Omalta osaltani mielipiteitäni on vasta rakentumassa, olenhan vielä melko "nuori uskossani". Tällähetkellä olen ennemminkin vastaanottavainen ja kiinnostunut teidän kokeneempien näkemyksistä ja kokemuksista. Olen tähän mennessä saanut mainioita vinkkejä omaan raamatunlukuuni ja raamatuntulkintaan.
Ei se mistään sellasesta johdu! Enhän mä tietysti voi puhua kuin omasta puolestani, mutta väittäisin, että kiinnostusta on, muttei aikaa. Mulla on sanottavaa ja mielipiteitä vaikka millä mitalla ja kohta saatte keksiä poikien kanssa jonku muun konstin (kuin rekisteröityminen), että saatte mut hiljaseks.
Vitsivitsi.
Mulla on henkilökohtaisessa elämässäni niin kurja vaihe, että voimat on aika finaalissa. Tulis nyt Jeesus jo, että voitais jutella ihan livenä rauhassa sen valtavan pöydän ääressä!!!
Hannahilla oli loistava kommentti siitä, miksi tämä foorumi on supertärkeä ja hyödyllinen! "Vinkkejä omaan raamatunlukuun ja -tulkintaan." Just niin, niitä täältä saa. Don't be ashamed, Jarmo!

Mulla on henkilökohtaisessa elämässäni niin kurja vaihe, että voimat on aika finaalissa. Tulis nyt Jeesus jo, että voitais jutella ihan livenä rauhassa sen valtavan pöydän ääressä!!!
Hannahilla oli loistava kommentti siitä, miksi tämä foorumi on supertärkeä ja hyödyllinen! "Vinkkejä omaan raamatunlukuun ja -tulkintaan." Just niin, niitä täältä saa. Don't be ashamed, Jarmo!
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Kiitos teille kommenteista. Olen vaan hiukan allapäin ja tarvitsen polttoainetta ja rukouspaua.
Sopiiko että minä rukoiolen teidän puolesta ja te minun?
Sopiiko että minä rukoiolen teidän puolesta ja te minun?
Rukoilen Jarmo puolestasi hiljaisen rukouksen..
Rukoilin myös Jarmon ja koko tämän palstan ja palstalaisten puolesta.
Tutki Jarmo sydäntäsi ja sitä mitä tämä palsta sinulle merkitsee? Vaikka tämä on tärkeä ja täällä tehdään sitä mitä Herra on johdattanut tekemään, niin täytyy myös antaa tämä kaikki Herralle. Herran haltuun. Mielestäni täällä on paljon laadukasta keskustelua monesta tärkeästä aiheesta ja se on hyvä juttu. Jumala on koskettanut meistä monia tämän palstan kautta ja se on Herramme kunniaksi. Rohkaisen vain katsomaan Kristukseen ja luottamaan siihen että Hän, kyllä tekee sen mitä pitää milloinkin eikä hänen sanansa tule tyhjänä takaisin. Henk koht olen saanut tämän viikon aikana useampia vahvistuksia ja ymmärrän, että nyt tällä hetkellä meitä monia koetellaan ja Herra haluaa vahvistaa meidän uskoamme. Viimeksi eilen illalla poikani pyysi puhaltelemaan saippuakuplia ulos, niin näin ison pilven, joka oli ihmisen ylävartalonmuotoinen ja sillä oli kädet levällään ja pää ja kasvot oli suunnattu minuun päin. Muodostelma oli siinä muutaman minuutin kunnes tuuli puhalsi sen pois.
Tutki Jarmo sydäntäsi ja sitä mitä tämä palsta sinulle merkitsee? Vaikka tämä on tärkeä ja täällä tehdään sitä mitä Herra on johdattanut tekemään, niin täytyy myös antaa tämä kaikki Herralle. Herran haltuun. Mielestäni täällä on paljon laadukasta keskustelua monesta tärkeästä aiheesta ja se on hyvä juttu. Jumala on koskettanut meistä monia tämän palstan kautta ja se on Herramme kunniaksi. Rohkaisen vain katsomaan Kristukseen ja luottamaan siihen että Hän, kyllä tekee sen mitä pitää milloinkin eikä hänen sanansa tule tyhjänä takaisin. Henk koht olen saanut tämän viikon aikana useampia vahvistuksia ja ymmärrän, että nyt tällä hetkellä meitä monia koetellaan ja Herra haluaa vahvistaa meidän uskoamme. Viimeksi eilen illalla poikani pyysi puhaltelemaan saippuakuplia ulos, niin näin ison pilven, joka oli ihmisen ylävartalonmuotoinen ja sillä oli kädet levällään ja pää ja kasvot oli suunnattu minuun päin. Muodostelma oli siinä muutaman minuutin kunnes tuuli puhalsi sen pois.
Elämme nyt vaikeaa aikaa, monella on jotain sydänmellä ja kirjoittaminenkin on vaikeaa. Tällä palstalla on hyvää porukkaa, rukoillaan toistemme puolesta, Jeesus voi meidät nostaa.
-Markku
-Markku
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Olette kyllä kaikki ihania ystäviä ja uskomme vahvistaa Rakkautemme toisia kohtaa. Jeesuksessa Kristuksessa! Amen!
Voiks tääl kysyä ihmisestä, onko hän teidän mielestä sellainen jota uskaltaa kuunnella?
Viimeksi muokannut VainYksinJeesus, 29 Elo 2016, 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shalom rakkaat ystävät ja terveiset loma Kainuusta, josta tänään palasin.
Nyt täytyy pikku hiljaa laittaa loma kuulumiset kasaan ja tuoda tänne. Siitä se taas alkaa.... 

Ps. minun olikin teitä jo kovin ikävä.... 

Mahtavaa. Toivottavasti loma teki hyvää ja sait taas uutta intoa tehdä meidän kanssa rakkauden työtä. Ja varmasti meillä on ollut myös sinua ikävä.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
No mutta onpas mukava ku saatiin Sinetti takas tänne. Välillä kyl oikeen oikeesti kaivattiin!
Tervetuloa!
Tervetuloa!
Ihana tulla takasin teidän keskuuteen! Lapinlahdella, Matin ja Liisan asemalla taas haaveilin näkeväni ninninkin, mutta eihän se niin käynyt ja emme toisiamme tunnistaisikaan, ja olisihan se ollut ihme olla samaan aikaan siellä, mutta aina tulee tarkkailtua... höpsöä... 

Onko ninniä enää näkynyt täällä? Ninni oli vahvasti mielessäni loman aikana ... ikävää kai .... 
Ikävä: https://www.youtube.com/watch?v=MTIOSSDrD-U

Ikävä: https://www.youtube.com/watch?v=MTIOSSDrD-U
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
On Ninni kommentoinut muutaman kerran.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Huomasitko Sinetti että nyt täällä on kirjautumispakko? Se oli yhteinen äänestyspäätös joka päättyi ennen aikojaan, murskaavan ylivoimaisen enemmistön puoltavan rekisteripakkoa.
Kaikki alkoi jo silloin kun olit lähdössä lomalle ja ilmeni että joku toinenkin "vieras" esiinttyi selkeästi samana. Jouduimme katsomaan ip osoitteista ja ilmeni että niitä oli jopa kolme ja he systemaatisesti hämmensivät ja aiheuttivat palstalaisissa luottamuspulaa kaikkeen. Niinpä teimme päätöksen ja toistaiseksi kaikki ovat olleet tyytyväisiä mutta tyytymättömät tietenkään eivät enää voi kommentoida. Vain lukea ja toki reksiteröityä.
Reksiteröintipakko sai muutaman ennen rekisteröimättömän sitten rekisteröimään itsensä. Ihan hyvä näin vaikka tämä ei ollut meidän alkuperäinen tarkoitus.
Mutta näillä mennään nyt.
Kaikki alkoi jo silloin kun olit lähdössä lomalle ja ilmeni että joku toinenkin "vieras" esiinttyi selkeästi samana. Jouduimme katsomaan ip osoitteista ja ilmeni että niitä oli jopa kolme ja he systemaatisesti hämmensivät ja aiheuttivat palstalaisissa luottamuspulaa kaikkeen. Niinpä teimme päätöksen ja toistaiseksi kaikki ovat olleet tyytyväisiä mutta tyytymättömät tietenkään eivät enää voi kommentoida. Vain lukea ja toki reksiteröityä.
Reksiteröintipakko sai muutaman ennen rekisteröimättömän sitten rekisteröimään itsensä. Ihan hyvä näin vaikka tämä ei ollut meidän alkuperäinen tarkoitus.
Mutta näillä mennään nyt.