Kaikenlaista jutustelua 12
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Re: Kaikenlaista jutustelua 12
Kuudes päivä kysymys:
1. Moos. 1: 23 Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, viides päivä.
24 Ja Jumala sanoi: "Tuottakoon maa elävät olennot, kunkin lajinsa mukaan, karjaeläimet ja matelijat ja metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan". Ja tapahtui niin:
25 Jumala teki metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja karjaeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja kaikki maan matelijat, kunkin lajinsa mukaan. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.
26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".
27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
28 Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet".
29 Ja Jumala sanoi: "Katso, minä annan teille kaikkinaiset siementä tekevät ruohot, joita kasvaa kaikkialla maan päällä, ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä; olkoot ne teille ravinnoksi.
30 Ja kaikille metsäeläimille ja kaikille taivaan linnuille ja kaikille, jotka maassa matelevat ja joissa on elävä henki, minä annan kaikkinaiset viheriät ruohot ravinnoksi". Ja tapahtui niin.
31 Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kuudes päivä. ...ja tästä alkaa Raamatunb kerronta.
24 Ja Jumala sanoi: "Tuottakoon maa elävät olennot, kunkin lajinsa mukaan, karjaeläimet ja matelijat ja metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan". Ja tapahtui niin:
25 Jumala teki metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja karjaeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja kaikki maan matelijat, kunkin lajinsa mukaan. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.
26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".
27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
28 Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet".
29 Ja Jumala sanoi: "Katso, minä annan teille kaikkinaiset siementä tekevät ruohot, joita kasvaa kaikkialla maan päällä, ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä; olkoot ne teille ravinnoksi.
30 Ja kaikille metsäeläimille ja kaikille taivaan linnuille ja kaikille, jotka maassa matelevat ja joissa on elävä henki, minä annan kaikkinaiset viheriät ruohot ravinnoksi". Ja tapahtui niin.
31 Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kuudes päivä. ...ja tästä alkaa Raamatunb kerronta.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
- Uskon Jeesukseen
Entäpä näin hurja väite... (alla,)-jarmo- kirjoitti: ↑25 Joulu 2024, 13:51 Tein tässä joulunaikaan jonkun iltapäivälehden raamattuvisan...
Mutta toinen kysymys olikin sitten tämä: Minä päivänä Jumala loi ihmisen? (vastasin väärin, vaikka vastasin Raamatun mukaan oikein)
Kysmys kuuluu: Loiko Jumala ihmisen viidentenä, vai kuudentena päivänä? Mitä sinä sanot tähän?

https://www.reddit.com/r/Christianity/c ... ?rdt=51061
Aadam ja Eeva luotiim 7 päivän lopussa, ihmiskunnan luomisen JÄLKEEN.
Joten tein eilen löydön, joka on täysin muuttanut kaiken, mitä olen tiennyt ja tai minulle on opetettu.
Oletin aina, että Adam ja Eeva olivat ensimmäiset ihmiset, mutta ihmettelin aina, kuinka ihmiskunta jatkui, jos he synnyttivät vain kaksi poikaa, ja se sai minut aina ajattelemaan, että maan päällä on täytynyt olla muita ihmisiä.
Minulle on aina opetettu kirkossa, että Aadam ja Eeva olivat ensimmäiset ihmiset, eikä heille koskaan opetettu, että Jumala loi muut ihmiset maan päälle.
Joten päätin tarkistaa Raamatusta, onko siellä mitään mainintaa muiden ihmisten tekemisestä, ja olen havainnut, että Jumala itse asiassa loi ihmiset maan päälle ENNEN Aadamia ja Eevaa ja että Aadam ja Eeva tehtiin myös erilaisiksi kuin muu ihmiskunta. .
5. tai 6. päivänä Jumala luo ihmiskunnan, miehen ja naisen kuvakseen ja käskee heitä menemään eteenpäin ja monta kertaa, sitten hän lepää seitsemäntenä päivänä.
Sitten puhutaan siitä, kuinka Jumala sitten tekee Eedenin puutarhan Maan luomisen jälkeen ja muodostaa tomusta ihmisen ja muodostaa ihmisestä Eevan, joten ne tehtiin ihmisiksi erilaisiksi, ihmiset tehtiin tyhjästä kuten eläimet, kasvit jne. Aadam ja Eeva luotiin maasta itsestään.
Ja toisin kuin ihmiset, Aadam ja Eeva ovat puhtaita. Ihmisillä on tietoa ja käsitys hyvästä ja pahasta, he harrastavat seksiä ja lisääntymistä, heillä on kyky tehdä väärin ja syntiä, mutta Aadam ja Eeva tehtiin vain hyviksi, he olivat viattomia, heillä ei ollut seksuaalisia haluja tai tarvetta lisääntyä. mutta kun he syövät puusta, heistä tulee samanlaisia kuin muut ihmiset ja heistä tulee nyt hyviä ja pahoja.
Koko elämäni aikana minulle ei ole koskaan opetettu tätä, ei edes kirkossa, minulle on aina opetettu, että Aadam ja Eeva olivat ensimmäiset, mutta Raamattu sanoo selvästi, että Aadam ja Eeva tehtiin seitsemän päivän jälkeen ja ne tehtiin erikseen ja eri tavalla kuin muu ihmistyyppi.

Tuolla kommenteissa joku sanoo suurin piirtein näin, että ”1. Mooseksen kirjan luku 1 kertoo että Jumala loi ihmiskunnan ja toinen luku kertoo miten se tehtiin”.
Eli ei Raamatun alussa ole kahta eri luomiskertomusta niin kuin jotkut käsittävät, vaan ne ovat saman luomiskertomuksen toisiaan täydentäviä osia, joista jälkimmäinen on yksityiskohtaisempi. Siis samaan tapaan kuin esimerkiksi kaikki Evankeliumit kertovat Jeesuksesta, mutta hiukan eri näkökulmista.
Tuossa päätelmässä ei myöskään ehkä ymmärretä tai oteta huomioon sitä, että synti tuli maailmaan vasta syntiinlankeemuksen seuraamuksena ja tämä muutti myös Luomakuntaa pysyvästi eli maailma tuli kuolemalle alttiiksi. Aatami ja Eeva eivät siis olleet muita parempia ”erikoisihmisiä”, vaan juuri ne ensimmäiset ihmiskunnan edustajat, toki siinä mielessä erikoisia ja ehkä myös jollakin tapaa puhtaampia, olivathan he eläneet Paratiisissa yhdessä Jumalan kanssa.
Sitten toisekseen Aatami kyllä sai muitakin jälkeläisiä kuin vain kaksi poikaa:
Eli ei Raamatun alussa ole kahta eri luomiskertomusta niin kuin jotkut käsittävät, vaan ne ovat saman luomiskertomuksen toisiaan täydentäviä osia, joista jälkimmäinen on yksityiskohtaisempi. Siis samaan tapaan kuin esimerkiksi kaikki Evankeliumit kertovat Jeesuksesta, mutta hiukan eri näkökulmista.
Tuossa päätelmässä ei myöskään ehkä ymmärretä tai oteta huomioon sitä, että synti tuli maailmaan vasta syntiinlankeemuksen seuraamuksena ja tämä muutti myös Luomakuntaa pysyvästi eli maailma tuli kuolemalle alttiiksi. Aatami ja Eeva eivät siis olleet muita parempia ”erikoisihmisiä”, vaan juuri ne ensimmäiset ihmiskunnan edustajat, toki siinä mielessä erikoisia ja ehkä myös jollakin tapaa puhtaampia, olivathan he eläneet Paratiisissa yhdessä Jumalan kanssa.
Sitten toisekseen Aatami kyllä sai muitakin jälkeläisiä kuin vain kaksi poikaa:
Eli ehkä tuossa tekstissä ei ole aivan tarkkaan etsitty vastauksia siihen miten ihmiskunta todella sai alkunsa ja lisääntyi.1Moos. 5:4 Ja Aadam eli Seetin syntymän jälkeen kahdeksansataa vuotta, ja hänelle syntyi poikia ja tyttäriä
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Apt.17:26 Ja Hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat, ( KR 33/38 )
Apt.17:26 Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, ( KR 92 )
Apt.17:26 Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, ( KR 92 )
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
- Uskon Jeesukseen
No entäs näin raju väittämä...AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑26 Joulu 2024, 12:39 Apt.17:26 Ja Hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat, ( KR 33/38 )

https://go.gale.com/ps/i.do?id=GALE%7CA ... 0no%20noun.
Abstrakti:
Apostolien teot 17:26 on käännetty sanasta sanaan: "Jumala, joka on tehty yhdestä (henos) verestä (haimatos), jokainen ihmisten etninen ryhmä (etnos). "Yhden veren" esiintyy useimmissa muinaisissa käsikirjoituksissa ja patriarkan lainauksissa, mukaan lukien Irenaeus, kun taas "yhdestä" esiintyy useissa merkittävissä muinaisissa käsikirjoituksissa ja Clementin lainauksessa. Siitä huolimatta useissa viimeaikaisissa englanninkielisissä käännöksissä lukee "yhdestä miehestä", vaikka "ihminen" ei esiinny missään varhaisessa käsinkirjoitetussa käsikirjoituksessa. Jotkut englanninkieliset kääntäjät ymmärtävät, että "mies" voitaisiin lisätä kolmisanaisena sanan "yksi" perään. Ellipsit ovat sanoja, jotka koine-kreikkalaiset kirjailijat jättivät pois kirjoituksistaan ennakoiden, että heidän lukijansa "tuottaisivat ajatuksissaan" nämä puuttuvat sanat mielessään välittömästi edeltävästä kielellisestä kontekstista. Kuitenkin "mies" lisääminen tähän ei vastaisi muiden Koine-ellipsien kuvioita. "Yhdestä verestä" tai "yhdestä" on yhtäpitävä tieteellisten löytöjen kanssa, kun taas "yhdeltä mieheltä" on ristiriidassa. Olemme todellakin kaikki yhtä Jumalan luomakunnan verta; ja siten rotuun perustuvalle ennakkoluulolle ei ole tilaa.

https://biblehub.com/commentaries/acts/17-26.htm
And hath made of one blood all nations of men for to dwell on all the face of the earth, and hath determined the times before appointed, and the bounds of their habitation;

Tuli ehtoo ja aamu, viides päivä. Lue. Edellä mainitut asiat tehtiin kyseisenä päivänä. Sitten alkaa selostus seuraavan päivän teoista ja päivä pistetään pakettiin kertomalla, että ehtoosta aamuun oli se ja se päivä. Ihminen tehtiin kuudentena päivänä.-jarmo- kirjoitti: ↑25 Joulu 2024, 20:51 Kuudes päivä kysymys:
Kieltämättä 33_38 osaa tehdä yksinkertaisesta luettelosta hieman tulkinnanvaraisen.
Mitä tulee "toiseen" luomiskertomukseen, niin se on selkeästi syventävä kertomus samasta yhdestä tapahtumasta.
Adam oli ensimmäinen ihminen. Adamista Jumala otti Adamille avun, Eevan.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Selvennykseksi pelkästään suomenkielisen Raamatun lukijoille.
Tuli ehtoo, ja tuli aamu, se oli viides päivä. Oikea käännös olisi edellä mainittu. Lisäsin puuttuvat sanat boldilla.
Kuningas Jaakon Raamatusta lukiessa asia on yksiselitteinen. Boldatut sanat on suuressa viisaudessa jätetty suomenkielisestä pois vaikka ne ovat hyvin oleellisia asian oikein ymmärtämiseksi.
Genesis 1:23 And the evening and the morning were the fifth day.
Suom. Ja ilta ja aamu olivat viides päivä.
Tämän jälkeen alkaa kuudennen päivän seloste, jossa mukana Adamin luominen.
Tuli ehtoo, ja tuli aamu, se oli viides päivä. Oikea käännös olisi edellä mainittu. Lisäsin puuttuvat sanat boldilla.
Kuningas Jaakon Raamatusta lukiessa asia on yksiselitteinen. Boldatut sanat on suuressa viisaudessa jätetty suomenkielisestä pois vaikka ne ovat hyvin oleellisia asian oikein ymmärtämiseksi.
Genesis 1:23 And the evening and the morning were the fifth day.
Suom. Ja ilta ja aamu olivat viides päivä.
Tämän jälkeen alkaa kuudennen päivän seloste, jossa mukana Adamin luominen.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
92 onnistuu käännöksessä parhaiten. Päivähän vaihtui tuolloin auringonnoususta.
1 Moos 1:27-31
Jumala sanoi: »Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu.»
Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
Jumala siunasi heidät ja sanoi heille: »Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne. Vallitkaa meren kaloja, taivaan lintuja ja kaikkea, mikä maan päällä elää ja liikkuu.»
Jumala sanoi vielä: »Minä annan teille kaikki siementä tekevät kasvit, joita maan päällä on, ja kaikki puut, joissa on siementä kantavat hedelmät. Olkoot ne teidän ravintonanne.
Ja villieläimille ja taivaan linnuille ja kaikelle, mikä maan päällä elää ja liikkuu, minä annan ravinnoksi vihreät kasvit.» Niin tapahtui.
Ja Jumala katsoi kaikkea tekemäänsä, ja kaikki oli hyvää. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni kuudes päivä.
1 Moos 1:27-31
Jumala sanoi: »Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu.»
Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
Jumala siunasi heidät ja sanoi heille: »Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne. Vallitkaa meren kaloja, taivaan lintuja ja kaikkea, mikä maan päällä elää ja liikkuu.»
Jumala sanoi vielä: »Minä annan teille kaikki siementä tekevät kasvit, joita maan päällä on, ja kaikki puut, joissa on siementä kantavat hedelmät. Olkoot ne teidän ravintonanne.
Ja villieläimille ja taivaan linnuille ja kaikelle, mikä maan päällä elää ja liikkuu, minä annan ravinnoksi vihreät kasvit.» Niin tapahtui.
Ja Jumala katsoi kaikkea tekemäänsä, ja kaikki oli hyvää. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni kuudes päivä.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Siunattua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025! Olkoon se meidän Herramme Tulemuksen vuosi, Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Amen 
Siunattua Uutta Vuotta 2025! Tule Herra Jeesus!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Kiitos ja Aamen rakas Ella sisko!
Hyvää Uuttavuotta 2025 jokaiselle, Jumalan Armo ja Rakkaus olkoon kanssamme!
Hyvää Uuttavuotta 2025 jokaiselle, Jumalan Armo ja Rakkaus olkoon kanssamme!
Kiitos, Amen! Siunausta alkaneelle vuodelle! "Jeesus, nimi verraton, olkoon tunnussananamme. Ainut turvamme hän on, kun taas vuotta aloitamme."
Mikähän on todennäköisyys, että salama osuu kaikkiin kolmeen US Capitol, One World Trade Center ja Empire State Building rakennuksiin samalla kellon lyömällä, vuoden vikalla minuutilla?
https://www.newsweek.com/us-capitol-str ... ga-2008232
US Capitol Struck by Lightning on NYE Seen as God's 'Message' by MAGA
https://www.soapcentral.com/human-inter ... year-s-eve
https://www.newsweek.com/us-capitol-str ... ga-2008232
US Capitol Struck by Lightning on NYE Seen as God's 'Message' by MAGA
https://www.soapcentral.com/human-inter ... year-s-eve
Todennäköisyys on noin 0.00000206% eli matemaattisesti käytännössä mahdoton olla ns luonnollinen.
Nousi mieleen.. että onko jonkin asteen Joonan merkki?
38. Silloin muutamat lainopettajat ja fariseukset sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, anna tässä meidän nähtemme merkki!" 39. Mutta Jeesus vastasi heille: "Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki. 40. Niin kuin profeetta Joona oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin on Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä. 41. Niniven asukkaat nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja langettavat sille tuomion. He kääntyivät, kun Joona saarnasi heille, ja tässä teillä on enemmän kuin Joona! (Matt. 12:38-41).
1. Jeesuksen luo tuli fariseuksia ja saddukeuksia, jotka halusivat panna hänet koetukselle ja pyysivät häntä näyttämään merkin taivaasta. 2. Mutta Jeesus vastasi heille: "Illalla te sanotte: 'Tulee kaunis ilma, kun taivas ruskottaa', 3. ja aamulla: 'Tänään tulee ruma ilma, sillä taivas on synkän ruskottava.' Taivasta te kyllä osaatte lukea, mutta ette aikojen merkkejä. 4. Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki." Hän jätti heidät siihen ja lähti pois. (Matt. 16:1-4)
38. Silloin muutamat lainopettajat ja fariseukset sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, anna tässä meidän nähtemme merkki!" 39. Mutta Jeesus vastasi heille: "Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki. 40. Niin kuin profeetta Joona oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin on Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä. 41. Niniven asukkaat nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja langettavat sille tuomion. He kääntyivät, kun Joona saarnasi heille, ja tässä teillä on enemmän kuin Joona! (Matt. 12:38-41).
1. Jeesuksen luo tuli fariseuksia ja saddukeuksia, jotka halusivat panna hänet koetukselle ja pyysivät häntä näyttämään merkin taivaasta. 2. Mutta Jeesus vastasi heille: "Illalla te sanotte: 'Tulee kaunis ilma, kun taivas ruskottaa', 3. ja aamulla: 'Tänään tulee ruma ilma, sillä taivas on synkän ruskottava.' Taivasta te kyllä osaatte lukea, mutta ette aikojen merkkejä. 4. Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki." Hän jätti heidät siihen ja lähti pois. (Matt. 16:1-4)
Psalmi 29:3
The voice of the LORD is upon the waters:
The God of glory thundereth:
The LORD is upon many waters KJV
Herran ääni käy vetten päällä;
kunnian Jumala jylisee,
Herra suurten vetten päällä.38
2. Samuel 22:14
The LORD thundered from heaven,
And the Most High uttered his voice. KJV
Herra jylisi taivaasta,
Korkein antoi äänensä kaikua 38
Psalmi 18:13
The LORD also thundered in the heavens, and the Highest gave his voice;
Hail stones and coals of fire. KJV
Hohteesta, joka kävi hänen edellänsä,
purkautuivat pilvet
rakeiksi ja palaviksi hiiliksi. 38
Job 37:4
After it a voice roareth:
He thundereth with the voice of his excellency;
And he will not stay them when his voice is heard.
5God thundereth marvellously with his voice;
Great things doeth he, which we cannot comprehend. KJV
Sen kintereillä ärjyy ääni,
hän korottaa väkevän äänensä jylinän,
eikä hän säästä salamoitaan,
äänensä raikuessa.Ihmeellisesti Jumala korottaa äänensä jylinän, hän tekee suuria tekoja, joita emme käsittää taida. 38
Mukaan lukien luvun kolme symboliikka, joten empä ihmettelisi jos olisi
Ainakin jenkeille lienee varoitus.
The voice of the LORD is upon the waters:
The God of glory thundereth:
The LORD is upon many waters KJV
Herran ääni käy vetten päällä;
kunnian Jumala jylisee,
Herra suurten vetten päällä.38
2. Samuel 22:14
The LORD thundered from heaven,
And the Most High uttered his voice. KJV
Herra jylisi taivaasta,
Korkein antoi äänensä kaikua 38
Psalmi 18:13
The LORD also thundered in the heavens, and the Highest gave his voice;
Hail stones and coals of fire. KJV
Hohteesta, joka kävi hänen edellänsä,
purkautuivat pilvet
rakeiksi ja palaviksi hiiliksi. 38
Job 37:4
After it a voice roareth:
He thundereth with the voice of his excellency;
And he will not stay them when his voice is heard.
5God thundereth marvellously with his voice;
Great things doeth he, which we cannot comprehend. KJV
Sen kintereillä ärjyy ääni,
hän korottaa väkevän äänensä jylinän,
eikä hän säästä salamoitaan,
äänensä raikuessa.Ihmeellisesti Jumala korottaa äänensä jylinän, hän tekee suuria tekoja, joita emme käsittää taida. 38
Mukaan lukien luvun kolme symboliikka, joten empä ihmettelisi jos olisi
Tervetuloa meidän keskuuteemme Roope83. Ole Siunattu keskuudessamme. Ole vapaa kanssamme, muistaen kuitenkin kunnioituksen toisiamme kohtaan. Tiedä, että Jeesus Kristus rakastaa sinua. Hän ei koskaan hylkää vaikka maailmassa näyttää kuinka mahdottomalta. Uskossa luota Häneen. Hän kärsi meidän vuoksemme enemmän kuin kukaan meistä voi ymmärtää. Silti Hän Rakastaa meitä enemmän kuin mitään muuta. Nojaudu Häneen täydellä luotolla, ilmoita että tahdot elää kaikessa Hänen tahtonsa mukaan.
Tervetuloa Roope83. Jumalan siunausta.
Miksi kätilökurssiketju poistettiin onhan se ollut siellä koko ajan. Ei niitä niin vaan poistella. Kertoisitte edes syyn!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Dennis Jernigan-You are my all in all