UNI: Viisipenninen ihon alle
Re: UNI: Viisipenninen ihon alle
... sinun tulisi löytää tässä asiassa, se Herralta saatu nöyryys ja anteeksianto ja rakkaus, jota meidän kehoitetaan osoittamaan sille pahimmallekkin vihamiehelle. Ymmärrän että tämä on sinulle äärimmäisen vaikeaa, mutta Herra on kanssasi, siksi Hän sinulle tuon unenkin antoi. Luota Herraan, vaikket "vielä" isääsi voikkaan luottaan. Kaikki eheytyy, kun luotat että Herra siihenkin pystyy, vai etkö usko, että Herran käsi tuohon armon tekoon olisi liian lyhyt? 

... ehkä tämä työstetään niin, että kaikki tapahtuu meistä kuin omalla painollaan, mutta kuitenkin Herran Tahdossa ja ohjauksessa, Tapahtukoon Sinun Tahtosi tässä asiassa RAKAS Jumalamme!
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Tarkemmin nyt kun sitä unta alan miettiä, niin siinä isäni avusti sitä 5-pennisen asennusta ihon alle.
Tässä on jännä juttu tämä ihon alle 5-pennisen laittaminen, joka assosioituu heti pedon merkkiin. Se minua eniten hämäs.
Mutta jos tässä näyssä puhutaankin samankaltaisuudesta, jota pedon merkin ottamista seuraa?
Pedon merkin ottanuthan joutuu antautumaan pedon kumartamiselle, joka johtaa ainkin suuriin kärsimyksiin, ehkäpä jopa kadotukseen.
Mutta tuo seerumi joka injektiona ruiskutetaan "merkin" keskelle, se on joku joka ehkä estäisi ne kärsimykset? Vaikee ymmärtää.
Tässä on jännä juttu tämä ihon alle 5-pennisen laittaminen, joka assosioituu heti pedon merkkiin. Se minua eniten hämäs.
Mutta jos tässä näyssä puhutaankin samankaltaisuudesta, jota pedon merkin ottamista seuraa?
Pedon merkin ottanuthan joutuu antautumaan pedon kumartamiselle, joka johtaa ainkin suuriin kärsimyksiin, ehkäpä jopa kadotukseen.
Mutta tuo seerumi joka injektiona ruiskutetaan "merkin" keskelle, se on joku joka ehkä estäisi ne kärsimykset? Vaikee ymmärtää.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Rukoillaan vain tähän asiaan Herran Tahtoa, että Hän tekee asian kanssa niinkuin parhaaksi näkee, tuoden ne asiat eteenne, mitä tähän tarvitaan.
Tätä jään rukoilemaan tämän asian eteen.
Amen.
Tätä jään rukoilemaan tämän asian eteen.
Amen.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Kyllä mä olen tehnyt asiasta Jumalan edessä tilin. Mulla ei sinällään ole enää mitään siitä asiasta. Mutta jos asiaa puidaan, kuten nyt, niin enhän minä unohtaakaan voi, joten ne pulppuaa sinne pintaan ikävinä muistoina. Anteeksi minä olen ne silti antanut.Sinettisormus kirjoitti:... sinun tulisi löytää tässä asiassa, se Herralta saatu nöyryys ja anteeksianto ja rakkaus, jota meidän kehoitetaan osoittamaan sille pahimmallekkin vihamiehelle. Ymmärrän että tämä on sinulle äärimmäisen vaikeaa, mutta Herra on kanssasi, siksi Hän sinulle tuon unenkin antoi. Luota Herraan, vaikket "vielä" isääsi voikkaan luottaan. Kaikki eheytyy, kun luotat että Herra siihenkin pystyy, vai etkö usko, että Herran käsi tuohon armon tekoon olisi liian lyhyt?
Ongelma on se isä, joka ei ole lähestynyt minua, puhumattakaan että olisi katunut mitään. En edes tyiedä kuinka sokea hän on sille koko asialle? Näkeekö hän edes ollenkaan itseään sellaisena kuin minä ja monet muut jotka sen ajan tapahtumia seurasi.
Muistan kerrankin kun isäni kutsui vaimon ja minut kylään ja nöyryytti sitten minua koko rahan edestä jälleen. Sitten menimme vaimon kanssa autoon ja vaimo purskahti itkuun ja kysyi että miten sä voit jaksaa tollasta. Hänkin näki vain pienen murun siitä kaikesta mitä tuo ihminen minulle teki.
Kysymys kuuluukin, että kuinka hän itse tajuaa tekojensa aiheutamat traumat ja seuraukset. Näkeekö hän ollenkaan tekojaan? Luulis ainaski.
Ehkä isäsi on muuttunut Jumalan hoidossa ja rukoillaan, että isäsi on tuo alulle tekevä osapuoli ja otta sinuun yhteyden katuen ja anoen anteeksiantoa. Uskon, että tuo uni oli enne uni ja se tapahtuu tavalla tai toisella. Ehkä tuo 5 pennin asettaminen isältäsi, oli jonkin mammonan/maailman hengen asettaminen sinuun hänestä, lapsuudessasi, mutta tuo seerumi, olisi se Taivaallinen lääke siihen. Tämä keskustelu avasi tuon haavan, aivan kuin tuo reikä tuon rahan keskellä, mutta se on tarkoitus, kun hoitotapahtuma alkaa, siihen on tehtävä tuo reikä, että siitä pääsee se paha ulos ja lääkitseminen voi alkaa hoitopydällä... ihmeellistä... tämäkin nousee kuin joltakin ulkopuoliselta, ensin meinaan vastata vain parilla sanalla, mutta sitten sanoja alkaa kirjoituksen edetessä tulla vain lisää, kuin annettuna.
Tästä tuli mieleen tämä Nicky Cruzin koskettava todistus anteeksiantamisesta, jossa hän antaa anteeksi äidilleen joka on kohdellut häntä hyvin kaltoin koko ikänsä. Tämä auttoi minua ymmärtämään mistä anteeksiantamisesssa on kyse ja kuinka tärkeää se on.
Suosittelen katsomaan kun on aikaa n 47 min
https://www.youtube.com/watch?v=NUD7jwcmsJs
Suosittelen katsomaan kun on aikaa n 47 min
https://www.youtube.com/watch?v=NUD7jwcmsJs
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Amen! Sitä minäkin toivon ja jospa tuo uni tarkoittaa jotain sellaista:Sinettisormus kirjoitti:Ehkä isäsi on muuttunut Jumalan hoidossa ja rukoillaan, että isäsi on tuo alulle tekevä osapuoli ja otta sinuun yhteyden katuen ja anoen anteeksiantoa. Uskon, että tuo uni oli enne uni ja se tapahtuu tavalla tai toisella. Ehkä tuo 5 pennin asettaminen isältäsi, oli jonkin mammonan/maailman hengen asettaminen sinuun hänestä, lapsuudessasi, mutta tuo seerumi, olisi se Taivaallinen lääke siihen. Tämä keskustelu avasi tuon haavan, aivan kuin tuo reikä tuon rahan keskellä, mutta se on tarkoitus, kun hoitotapahtuma alkaa, siihen on tehtävä tuo reikä, että siitä pääsee se paha ulos ja lääkitseminen voi alkaa hoitopydällä... ihmeellistä... tämäkin nousee kuin joltakin ulkopuoliselta, ensin meinaan vastata vain parilla sanalla, mutta sitten sanoja alkaa kirjoituksen edetessä tulla vain lisää, kuin annettuna.
5-penniä on se halpa minkä hän minusta teki mutta se on myös armo ja arvo
seerumi on taas selkeästi lääke jonka isä antoi sen 5-pennisen kautta kohdennettuna kipeään paikkaan.
Olishan se hienoa jos tämä näin toteutuisi. Rukoilen koko sydämestä että tuo kipeä paikka saisi seerumia.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Siis mä oon kyl antanu anteeksi... en mä voi olla antamattakaan. Se on selvää! Mä annoin jopa rukousten ja Jumalan ihmeen kautta sille vaimon siskollekin anteeksi, joka rikkoi mun ja vaimon avioliiton. Hän maksoi sen hengellään mutta mä sain täydellisen armon anteeksiantoon, joka tuntui silloin ettei ihminen millään voisi antaa sellaista tekoa anteeksi. Se vain tapahtui! Mä kykenin siihen.
Kaikki on meille mahdollista, antatuessamme, Jumalan täydelliseen tahtoon!
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Niinpä, amen! Siihen minä just luotan... enkä laita hanttiin kun sen paikka tulee että tämä asiakin selviäisi.Sinettisormus kirjoitti:Kaikki on meille mahdollista, antatuessamme, Jumalan täydelliseen tahtoon!
Tapahtukoon sinun tahtosi, Herra Jeesus, ei minun lihani pelot.
Niin kyse on myös siitä, että isäsi ymmärtää saaneensa anteeksi, tosin se vaatii ensin sitä seerumia myös että ymmärtää rikkoneensa. Kaikki on tosiaan mahdollista Jeesukselle.
.. toivottavasti et kokenut kommenttejani loukkaaviksi, sillä koin että tässä käytiin keskustelua, kuin hoitopydällä ja Herra käytti minua välikappaleenaan. Nyt on sellainen olo, kuin aikanaan, kun jouduin veljeni eron takia, käymään henkivaltoja vastaan hengentaistelua, keskusteluissamme, kun yritin tukea ja nostaa veljeäni taas pinnalle, aina uuden kommentin väliin uutta kiilaa, ettei hoito pääse romahtamaan, näin tässäkin koin ... Herra on vahvasti kanssasi Jarmo, ja voi, kuinka Hän sinua rakastaakaan!
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Aivan! Tässähän se ongelma juuri piileekin. Meidän uskovien (morsian) on annettava kaikesta huolimatta anteeksi. Mutta koska monella on välit poikki tällä tavalla kuten itselläni, olemme tulleet hyljätyiksi. Minä varsinkin kun kuulivat että jouduin hullujenhuoneelle, koska olin kirjoittanut ylösotoista jotain aivan ennen kuulumatonta ja vieläpä Venäjän hyökkäyksestä Suomeen, niin hehän kauhistuivat ja pitivät hullujenhuonetta aivan oikeana sijoituspaikkana minulle. Ero jopa veljeeni meni lähes kokonaan.Samuli kirjoitti:Niin kyse on myös siitä, että isäsi ymmärtää saaneensa anteeksi, tosin se vaatii ensin sitä seerumia myös että ymmärtää rikkoneensa. Kaikki on tosiaan mahdollista Jeesukselle.
Nyt kun tällaista vyyhtiä aletaan korjata, niin kyllä minä olen ajatellut että on heille pelkästään liian suuri nöyryytys tunnustaa väärin tekemisensä, etenkin veli, joka puolsi vaimon kanssa MT1:stä. Hänen on kaikki nämä vuodet ollut vaikea katsoa minua enää silmiin. Hän tietää mitä on tehnyt ja se ei ole helppoa sanoa "anteeksi broidi".
Mutta ylösotto korjaisi tämän ongelman. Emmehän me kuole, vaan meidät temmataan.
Katsokaas vielä mitä olen epäillyt. En ole ääneen uskaltanut sanoa tätä kuin Markku veljelle.
Siis Jeesuksen kuollessa oli YLÖSOTTO, joka kohdistui vanhan liiton "Abrahamin uskossa" kuolleisiin. He nousivat ylös JA ILMESTYIVÄT MONILLE!Mateus 27:50-53 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä. Ja katso, temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti, ja maa järisi, ja kalliot halkesivat, ja haudat aukenivat, ja monta nukkuneiden pyhien ruumista nousi ylös. Ja he lähtivät haudoistaan ja tulivat hänen ylösnousemisensa jälkeen pyhään kaupunkiin ja ilmestyivät monelle.
Ei siis ole ollenkaan poissuljettua etteikö (esim. omer 2017) morsian noustuaan, "ilmestyisi monille". Sille on kuitenkin raamatullinen esikuva.
Tätä peilausta varten ajatellen, teillä/meillä on mahtava 3½-vuotinen aika, jos saamme avustaa tänne jääneitä läheisiämme, joiden sielujen puolesta olemme koko uskoontulomme ajan käyneet rukoustaistelua. Vai mitä?!
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
En mä koskaan koe mitään lukkaavaksi, koska tunnen teidät Jumalan omiksi. Väärin en voi ymmärtää mitään siksi koska tiedän ettette sanoisi mitään sillä tavalla. Luottakaamme muutkin tähän samaan kaavaan. Me emme sanojemme vajavuuden vuoksi aina ymmärrä täysin, mutta voimme luottaa siihen että meissä on sama henki ja samat tarkoitusperät. Ne eivät halua sinulle pahaa!!Sinettisormus kirjoitti:.. toivottavasti et kokenut kommenttejani loukkaaviksi, sillä koin että tässä käytiin keskustelua, kuin hoitopydällä ja Herra käytti minua välikappaleenaan. Nyt on sellainen olo, kuin aikanaan, kun jouduin veljeni eron takia, käymään henkivaltoja vastaan hengentaistelua, keskusteluissamme, kun yritin tukea ja nostaa veljeäni taas pinnalle, aina uuden kommentin väliin uutta kiilaa, ettei hoito pääse romahtamaan, näin tässäkin koin ... Herra on vahvasti kanssasi Jarmo, ja voi, kuinka Hän sinua rakastaakaan!
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Koitin sanoa siis että anteeksianto tässä ajassa oli minulle mahdollista mutta kauheita tekoja anteeksipyytävän henkilön kohtaaminen olisi minulle paljon helpompi kohdata kun mieli, sielu ja ruumiskin olisi uusi, Taivaskunnossa ja täydellinen. Myös heidän olisi helpompi nöyrtyä sellaisessa tilanteessa. Siinä ei olisi enää kilpiä millä puolustella, koska ihminen on mikä se on. Ihminen aina anteeksipyytäessäkin sanoo että "...niin muttaku tilanne oli sellainen, ymmärräthän sinä sen...".
Eräs enoni oli minulle aina kun olin pieni, niin hän oli ilkeä. Meidän lemmikkikissatkin hän kaasutti kuoliaaksi kun olimme Annen kanssa 3-4 ikäiset ja pakotti meidät katsomaan se teko. Kissat laatikkoon ja pakoputkesta kaasua. Ne kissapolot yrittivät kynsiä laatikkoa hädissään ja kuolivat sitten.
Mutta hän koittaa aina tavatessa "pyytää anteeksi" kertomalla kuinka kauhea lapsuus hänellä on ollut. Se on hänen anteeksipyyntönsä ja kyllä hän tietää ja ehkä muistaakin niitä asioita joita hän teki. Kauhean paha olo varmaan
Mutta näille kaikille asioille anteeksianto ja aito sovitus tapahtuisi minun mielestäni paljon helpommin kun me olisimme poissa ja astuneet taivasruumiiseen. Heidän ei tarvitsisi enää sen jälkeen miettiä kilpeä jolla suojat itseään, koska Pyhä Henki ei enää ole hiljaa, koska HÄN on meissä täydessä ymmärryksessä. Ei enää mitään heikkouksia, koska olemme Kristuksen kanssa yhtä.
Ehkä ymmärrätte mitä ajan takaa?
Eräs enoni oli minulle aina kun olin pieni, niin hän oli ilkeä. Meidän lemmikkikissatkin hän kaasutti kuoliaaksi kun olimme Annen kanssa 3-4 ikäiset ja pakotti meidät katsomaan se teko. Kissat laatikkoon ja pakoputkesta kaasua. Ne kissapolot yrittivät kynsiä laatikkoa hädissään ja kuolivat sitten.
Mutta hän koittaa aina tavatessa "pyytää anteeksi" kertomalla kuinka kauhea lapsuus hänellä on ollut. Se on hänen anteeksipyyntönsä ja kyllä hän tietää ja ehkä muistaakin niitä asioita joita hän teki. Kauhean paha olo varmaan

Mutta näille kaikille asioille anteeksianto ja aito sovitus tapahtuisi minun mielestäni paljon helpommin kun me olisimme poissa ja astuneet taivasruumiiseen. Heidän ei tarvitsisi enää sen jälkeen miettiä kilpeä jolla suojat itseään, koska Pyhä Henki ei enää ole hiljaa, koska HÄN on meissä täydessä ymmärryksessä. Ei enää mitään heikkouksia, koska olemme Kristuksen kanssa yhtä.
Ehkä ymmärrätte mitä ajan takaa?
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Rohkeasti Jarmo avauduit henkilökohtaisista murheistasi.
Katsoin tuota kertomaasi syntymäaikaasi, niin se oli perjantai päivä, eli nykyisen viikon alkamispäivän mukaan, eli maanantain, se oli viikon 5.päivä !

Katsoin tuota kertomaasi syntymäaikaasi, niin se oli perjantai päivä, eli nykyisen viikon alkamispäivän mukaan, eli maanantain, se oli viikon 5.päivä !

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Amen! Jarmolle on tapahtumassa jotain aivan mullistavaa!
PSALMIT 128
1. Matkalaulu. Autuas on jokainen, joka pelkää Herraa, joka vaeltaa
hänen teillänsä.
2. Sinä saat nauttia kättesi ansion; onnellinen sinä, sinun käy hyvin!
3. Niinkuin hedelmällinen viiniköynnös on sinun emäntäsi sinun huoneesi perällä, niinkuin öljypuun vesat ovat sinun lapsesi sinun pöytäsi ympärillä.
4. Sillä katso, näin siunataan mies, joka Herraa pelkää.
5. Siunatkoon Herra sinua Siionista, niin sinä saat kaikkina elinpäivinäsi nähdä Jerusalemin onnellisena,
6. saat nähdä lastesi lapset. Rauha Israelille!
1. Matkalaulu. Autuas on jokainen, joka pelkää Herraa, joka vaeltaa
hänen teillänsä.
2. Sinä saat nauttia kättesi ansion; onnellinen sinä, sinun käy hyvin!
3. Niinkuin hedelmällinen viiniköynnös on sinun emäntäsi sinun huoneesi perällä, niinkuin öljypuun vesat ovat sinun lapsesi sinun pöytäsi ympärillä.
4. Sillä katso, näin siunataan mies, joka Herraa pelkää.
5. Siunatkoon Herra sinua Siionista, niin sinä saat kaikkina elinpäivinäsi nähdä Jerusalemin onnellisena,
6. saat nähdä lastesi lapset. Rauha Israelille!
Herra on ollut viimepäivinä hyvin hiljaa näkyjen suhteen. Eilen noustessani ylös, sanoinkin Herralle, että vaikka en näkyjä saisikaan, voisi Hän silti kuljettaa minua ihmeissään ja niin siinä kävi, kun Hän toi eteen tämän Jarmon unen. Näen sen aivan valtavana asiana.
Tänäänkään ei näkyä tullut ja avasin Raamatun ja sain pitkästä aikaa Esterin kirjan, jolla Herra minua vahvasti puhuttaa ja monasti silloin kun jotain suurta tapahtuu...
Herran Rauhaa ja Siunausta Teille kaikille, olette rakkaita ...
Tänäänkään ei näkyä tullut ja avasin Raamatun ja sain pitkästä aikaa Esterin kirjan, jolla Herra minua vahvasti puhuttaa ja monasti silloin kun jotain suurta tapahtuu...
Herran Rauhaa ja Siunausta Teille kaikille, olette rakkaita ...