Rukoilen sinulle herkkyyttä Jumalan puoleen. Kun tuntee Jumalan äänen niin kaikki tuntuu paljon helpommalta.
Tuo ravinto on tärkeä asia. Jos ei syö terveellisesti ja riittävästi niin helposti alkaa heikottamaan. Heikko ja voimaton olo on pelottava!
Olen monesti kehottanut ihmisiä syömään juuri sitä, mitä tekee mieli. Mutta ennen sitä täytyy oppia kuuntelemaan elimistöään, että mitä oikeasti tekee mieli eikä sitä, missä on paljon herkullista ja addiktoivaa sokeria, ja millä saa nopeasti verensokerin ylös. Me tarvitsemme energian lisäksi paljon muitakin ravinteita kuten proteiineja ja vitamiineja sekä suoloja. Jos syö sitä, mitä elimistö oikeasti tarvitsee niin tulee syötyä vähemmän. Silloin ravinto täyttää kaikki elimistön tarpeet eikä nopeasti verensokeria nostavia herkkuja tee samalla tavalla mieli.

Mutta taas toisaalta tässä ajassa meitä on kehotettu pitämään itsestä huolta. Jumalan luoma keho tietää ja kertoo, mitä se tarvitsee, jos sitä vain malttaa kuunnella.
Jumala tietää, että mitä ihminen milloinkin tarvitsee.
Esim. autiomaahan satoi Mooseksen vaelluksen aikana mannaa ja autiomaa koettelemuksen jälkeen enkelit toivat Jeesukselle ruokaa.
Itse olen paljon pohtinut tuota toisen posken kääntämistä.
En todellakaan kovin helposti, mutta kuitenkin toisinaan teen kanteluita viranomaisten toiminnasta. Teen kanteluita silloin, kun tunnen, että henkeni tai jonkun toisen on vaarassa.
Pitäisikö antaa varastaa ja vaarantaa terveys ihan vapaasti?