Pedon merkki

Keskustele eskatologisista asioista
Maaret

Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Nyt kun iso G rakentaa datakeskuksia ja etsii niihin työntekijöitä, ilmoitti jo aloittavansa heidän kolutuksen. Niin tuli mieleen keskuksen turvatekniikka.
He todennäköisesti saa digitaalisen kulkuluvan joten tuleeko se olemaan siru eli pedonmerkki?

Muistin nimittäin erään kirjoituksen Pihon sivuilta:
Joku oli nähnyt näyn/unen että hänen ystävä kehui kuinka on saanut uuden kivan merkin jolla hoitaa rahaliikenne sun muut. Oli vapaaehtoinen jne....
Oliko se nimenomaan työpaikan myöntämä en muista mutta kyseinen kirjoitus tuli mieleen kun nyt on tämä uusi villitys meneillään.

Ensimmäiset työntekijät uuden tekniikkafirman palkkaamia ja ensimmäisiä etuoikeutettuja ottamassa pedonmerkin?
Rutger
Site Admin

Re: Pedon merkki

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Aika vaikea vastata kun ei ole varmaa tietoa. Spekuloida kyllä voidaan.
Oletan kyllä isojen tekkifirmojen olevan ajamassa sitäkin agendaa eli jossakinhan sekin pitää testailla ennen lanseerausta isolle yleisölle.
Kun nyt Google tuli puheeksi niin en ole ikinä siitä erityisemmin tykännyt.
Chrome logo on 666 mutta hyvin monessa muussakin firmassa 666 on teemana.
Google toisinpäin on El goog eli jumala goog. Ilmestyskirjan lukeneet ymmärtävät heti pointin.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin