Rukous tähän päivään

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Näkymätön Ninni

Re: Rukous tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

1784570854300_share_image.jpg
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Aamen
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Moni haaveilee lomalla ulkomaanmatkoista, suurkaupungeista, upeista nähtävyyksistä ja lomakohteista. Ymmärrän sen hyvin, irtiotto arjesta tekee varmasti hyvää

Silti minun arvokkain lomamuistoni ei löydy lentokentältä eikä postikorttimaisemista. Se löytyi oman ikkunani takaa.

Olen saanut seurata naapurin pienen pojan pihaleikkejä. Tennareiden pohjat vilkkuen hän juoksee äitinsä syliin, hetken päästä taas takaisin leikkeihin. Lego kalsarit jalassa ja vaalea tukka tuulessa hän nauttii elämästä niin kuin vain lapsi osaa. koko sydämellään ja jokainen hänen kokema hetki on merkityksellinen

Kumpa kaikki vanhemmat muistaisi että lapset eivät kaipaa välttämättä kallista ja hienouksia. Parasta mitä heille voi antaa on läsnä olo, rakkaus, läheisyys ja yhdessä asioiden tekeminen. Yksi parhaita muistoja on minulle ollut mummin kanssa tehdyt käpyeläimet.

kauas matkustamalla voi nähdä ihmeitä, mutta joskus kaunein näkymä avautuu aivan oman ikkunan takana.

Kiitos herra siitä, että olen saanut pysähtyä katsomaan tuota puhdasta elämäniloa. Se on ollut minulle lomalla kauneinta mitä olen saanut kokea pitkään aikaan.

Anna vanhemmille oivallus että lapselle on läsnäolo parasta maailmassa
Näkymätön Ninni

Roope83 kirjoitti: Eilen, 13:16 Moni haaveilee lomalla ulkomaanmatkoista, suurkaupungeista, upeista nähtävyyksistä ja lomakohteista. Ymmärrän sen hyvin, irtiotto arjesta tekee varmasti hyvää

Silti minun arvokkain lomamuistoni ei löydy lentokentältä eikä postikorttimaisemista. Se löytyi oman ikkunani takaa.

Olen saanut seurata naapurin pienen pojan pihaleikkejä. Tennareiden pohjat vilkkuen hän juoksee äitinsä syliin, hetken päästä taas takaisin leikkeihin. Lego kalsarit jalassa ja vaalea tukka tuulessa hän nauttii elämästä niin kuin vain lapsi osaa. koko sydämellään ja jokainen hänen kokema hetki on merkityksellinen

Kumpa kaikki vanhemmat muistaisi että lapset eivät kaipaa välttämättä kallista ja hienouksia. Parasta mitä heille voi antaa on läsnä olo, rakkaus, läheisyys ja yhdessä asioiden tekeminen. Yksi parhaita muistoja on minulle ollut mummin kanssa tehdyt käpyeläimet.

kauas matkustamalla voi nähdä ihmeitä, mutta joskus kaunein näkymä avautuu aivan oman ikkunan takana.

Kiitos herra siitä, että olen saanut pysähtyä katsomaan tuota puhdasta elämäniloa. Se on ollut minulle lomalla kauneinta mitä olen saanut kokea pitkään aikaan.

Anna vanhemmille oivallus että lapselle on läsnäolo parasta maailmassa
Todellakin! Parasta mitä vanhemmat voivat lapselle tarjota on läsnäolo, kuunteleminen, läheisyys ja rakkaus, niin että lapsi tuntee olevansa turvassa ja kokee olevansa hyväksytty sellaisena kuin on! 🫶
Ei tarvita matkoja eikä muita elämyksiä, vaikka joskus varmasti mukavia kokemuksia ovatkin.
Näkymätön Ninni

1784748679457_share_image.jpg
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Vastaa Viestiin